בקי
בעצם מה אני יכולה להוסיף לאהבה ענקית זו בין 2 אנשים מאוהבים עד לשד עצמותיהם, ומה יהיה הלאה ???? נמתין ונדע ♥

המשך הרומן "אהבה בלתי אפשרית" פרק כ"ה

בקי 12/12/2011 729 צפיות אין תגובות
בעצם מה אני יכולה להוסיף לאהבה ענקית זו בין 2 אנשים מאוהבים עד לשד עצמותיהם, ומה יהיה הלאה ???? נמתין ונדע ♥

יובלי שבה לביתה והמתינה למיכאל כדי שיבלו זה עם זו עוד שעות מספר ולאחר מכן הוא יסיעה אותה לעבודה.

ברגע האחרון החליטה להכין לבעלה ארוחה והפעם משהו מיוחד. אחד מהמטעמים שהיא הייתה אלופה בלהכין אותם היה פשטידת ירקות שמיכאל מאד מאד אהב.

היא מיהרה להכין את הפשטידה כשכמות החומרים מספיקה לשתי פשטידות אשר ישארו לבעלה לאכול כשהיא תעדר מהבית.

הריח הנעים של אפייה התפשט במטבח וזה הרגע שהיא חשקה מעמק לבה להרחיב את התא המשפחתי ולשהות בין כתליו עם תינוק או תינוקת מתוקים – למעשה אלה הם החיים היפים והאמיתיים.

לאחר שסיימה לאפות את הפשטידה הראשונה ואת השנייה הכניסה לתנור היא נכנסה להתרענן באמבטיה ולבשה את המדים.

יובלי הייתה פשוט אשה צעירה יפהפייה פשוט מושלמת. גם המדים עשו חסד רב לגופה החטוב והתמיר פשוט כל מה שלבשה נראה עליה כמילון דולר.

כשכיבתה את התנור עם הפשטידה השנייה הגיע מיכאל הביתה.

"ואוו איזה ריחות אני מרגיש במטבח כשאשתי היפהפייה כבר לבושה במדי סוהרת, אני צריך להתנהג יפה נכון חמודה שלי ? אחרת את עוד עלולה לעצור אותי?"

"אתה יודע עכשיו בדיעבד כשאתה אומר לעצור אותך, אולי מדי פעם כשאתגעגע אליך מאד מאד אוכל לעצור אותך ודומני שאעדיף שתהיה עצור בקומה הראשונה שבה אני עובדת"

"קדימה יובלי זה לא זמן לצחוקים אני מת מרעב, הוא חיבק אותה ונישק על שפתיה היפות. "סליחה אתה רעב?" "מאד מאד" "אז בבקשה תן לי אפשרות להאכיל אותך חחחחחחחחחחח".

יובלי ומיכאל היסבו מסביב לשולחן ופשוט טרפו את הפשטידה שהייתה טעימה משהו משהו.

"מאמי אמרה יובלי: הכנתי לך עוד פשטידה אחת כך שתוכל להמשיך ליהנות מטעמה המשובח".

"יופי אני אוהב אותך" היא ישבה סמוך אליו ונישקה לו בהמון אהבה " אני כבר מתגעגעת אמרה לו"

יובלי אל תתעצבי , חישבי רק על הפרויקט שאנו נממש אותו וזה לא יקח שנים אלא שנה אחת בלבד ולאחר מכן תשבי זמן רב בבית ותגדלי את פרי אהבתנו. אם לעיתים את קצת עצובה חישבי רק על התינוק או התינוקת שאוטוטו יבעטו בבטנך היפהפייה , אני מקנא בו או בה ש- 9 חדשים יהיו בתוכך.

לאחר כשעה לערך יצאו בני הזוג לב לעבר בית הכלא אי שם בארץ.

באמצע הדרך ביקשה יובלי מבעלה שיעצור בצידי הדרך והיא שלפה מתוך תיקה את המתנה שקנתה לו היום. הוא היה מרוגש בצורה בלתי רגילה, ואוו אני מסמיק, ואוו מה את עושה לי רעייתי המתוקה? הוא פתח בזהירות את האריזה ואכן מחזיק המפתחות היה מהמם משהו בלתי רגיל והפריט הראשון שהונח בו היה לב קטנטנן בצבע אדום בוהק היא חיבקה את מיכאל ולחשה לו זה הלב שלי שתמיד יהיה צמוד ללבך.

שניהם נישארו מחובקים כשהלמות הלבבות שלהם הלמו בקצב אחיד ממש כאילו לב אחד.

מיכאל המשיך בנסיעה והביא את רעייתו למקום עבודתה, לאחר נשיקה שחייבת להספיק ל- 3 ימים הוריד את המטען שלה ושלום השומר פתח את השער ובירך את מיכאל וקידם בברכה חמה את יובלי.

המשך יבוא.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך