בקי
נירה שמחה לפגוש את הוריה וכי יש לה שבועיים לטייל ולבלות במחיצתם ♥♥

המשך הרומן "יד הגורל" פרק ג'

בקי 23/12/2011 551 צפיות אין תגובות
נירה שמחה לפגוש את הוריה וכי יש לה שבועיים לטייל ולבלות במחיצתם ♥♥

נירה ירדה מהמטוס ולקחה מהמטוס את המזוודה שלה ומיהרה לצאת משדה התעופה לעברהאולם הגדול לחבק את הוריה בהמון המון חיבוקים חזקים.

היא קלטה אותם מיד אך הם משום מה עדיין ניסו לאתר היכן היא נמצאת. "היי הורי החביבים". הם חיבקו אותה חזק חזק כפי שהיא תיארה.

"מה שלומך מתוקה שאלה אותה אמה?" "אני בסדר גמור פשוט הגעגועים אליכם הורגים אותי והפעם אשהה לצידכם שבועיים ימים"

"ואוו שמחו הוריה אז נוכל לכוון את העבודה כדי שנוכל לטייל ולבלות עם הבת הקטנה שלנו".

אביה עזר לנירה עם המזוודה ושלושתם צעדו לעבר מגרש החנייה ונכנסו למכונית של אביה ששלט קטן המחיש כי הינו עובד השגרירות.

אמה ישבה ליד נירה וכל הזמן חיבקה אותה ושאלה כמובן על כל מה שקורה.

כעבר כמחצית השעה הגיעו הביתה לדירה מאד מטופחת אך אינה מנכרת עיניים , למרות שמדי פעם מתקיימות פגישות כאלה ואחרת בענין עבודתו של אביה..

אמה רותי הזדרזה להכין ארוחת צהרים כשכל העולם יודע כי היא בשלנית אלף אלף.

האב אור קיבל טלפון אשר מחייב אותו להיפרד בשלב זה מבתו ורעייתו אך הבטיח כי ישתדל להגיע מוקדם ככל האפשר.

נירה ואמה המשיכו בשיחתן כפי שכל אם ובתה נוהגות לשוחח ועל אחת כמה וכמה כי שנה שלמה לא נפגשו פנים אל פנים.

לפתע זכרה נירה כי לא הוציאה את המתנה להוריה וכן בקשר לחבילה אשר התבקשה להעביר לגיל.

רותי התרגשה מאד מהמתנה המקורית שקיבלה מבתה ובאותה הזדמנות שאלה נירה את אמה האם היא מכירה את הכתובת אשר רשומה על גבי החבילה הקטנה שעליה למסור לאותו גיל.

אמה עיינה בכתובת ולמעשה לא היה לה מושג היכן זה נמצא, רותי צלצלה למודיעין ומיד השיבו לה הן היכן נמצאת הכתובת הזה ויותר חשוב מס' הטלפון של גיל אלמוג.

"את מבינה נירה התפעלה אמה כאן המודיעין מאתר את מס' הטלפון לפי הכתובת זה ממש חשוב". "אמא'לה שכחת שגם בארץ מאתרים בצורה זו? " בארץ אין אפשרות כזו לאתר מס' טלפון לפי הכתובת"

נירה צלצלה למס' הטלפון שאמה איתרה וקול של אשה צעירה נשמע מעבר לקו. "היי אמרה לה נירה את מדברת עברית" "לא רק צרפתית" מאמי בואי תעזרי לי תשאלי אותה באם אפשר לקבל את גיל" רותי שאלה את הבחורה שנשמעה ממש צעירה היכן גיל והיא ענתה לה שהוא יהיה רק בערב". אז בבקשה המשיכה רותי תרשמי את הטלפון שלי ותבקשי ממנו שיצלצל לכאן יש לו ד"ש מאחיו יוני שנמצא בישראל. הבחורה רשמה את מס' הטלפון והבטיחה כי הוא יצור קשר לכשיגיע הביתה.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך