בקי
יוצאת מהדיור המוגן, היא בשיא פריחתה, אהבה יוקדת זה היה מנת חלקה לקבל כאן והבעייה שיש לה נקרא לה "בעייה של עשירים" ☺☺☺☺☺

המשך ישיר של הרומן "אהבה בגיל השלישי " פרק כ"ג

בקי 21/12/2011 674 צפיות אין תגובות
יוצאת מהדיור המוגן, היא בשיא פריחתה, אהבה יוקדת זה היה מנת חלקה לקבל כאן והבעייה שיש לה נקרא לה "בעייה של עשירים" ☺☺☺☺☺

שניהם נסעו עם הרכבים שלהם לעבר דיור מוגן. ראשון נכנס רון פנימה והלך למשרדו.

לאחר כמה דקות יצאה גם ריבה מהמכונית ונכנסה לדיור המוגן.

לשמחתה איש לא היה בלובי וטוב שכך. פקידת הקבלה בירכה אותה לשלום והיא השיבה לה " צהרים טובים."

ריבה נקשה בדלת משרדו של רון ומיהרה להיכנס פנימה. הוא העלה את התיק שלה ואז נתן הוראה למדפסת להוציא את כולו. כל הזמן הזה הוא חייך לעברה ואמר לה : "אנא מתוקה שלי הסירי את העצבות מלבך את לגבי דידי אינה דיירת שלנו חחחחחחחח והיכן תגורי ? מי יודע, אולי תהפכי להומלסית ?????? "מצחיק מאד".

6 דפי מחשב הוצאו מהמדפסת ואז צלצל רון לשני השותפים שלו וביקש באם הם בסביבה שיואילו להגיע למשרדו.

יש לך מזל מאמי, שניהם מסתובבים כאן אזי על המקום נסיים את הענין.

לא חלפו למעלה מ- 5 דקות ושניהם יחדיו נכנסו פנימה למשרדו של רון.

תכירו רבותי זה דיירת שלנו שמה ריבה פז , אך מסיבות אישיות היא רוצה לסיים את שהותה אצלנו ורציתי לסדר עמכם את כל הסידורים המתבצעים עקב עזיבתה את הדיור המוגן.

שניהם הביטו לעברה ואחד מהם שאל אותה :"גברת פז האם אינך מרוצה מהתנהלות העניינים כאן"? "נהפוך הוא אני מאד מאד מרוצה מהתנהלות העניינים נתחיל מהדירה היפהפייה שאני גרה בה, הארוחות בסטנדרט גבוה וכן חיי החברה כשמדי ערב יש פעילות והכל נפלא. אני נאלצת לעזוב מסיבות אישיות ואין לי ולו מלה רעה אחת לגבי מקום זה, נהפוך הוא רק מילות תודה ואהבה ואהבה". תודה רבה לך גברת פז ובהצלחה !!!

שלושת הגברים העבירו מאחד לשני את הטפסים לעיון והטילו על רון לטפל בגב' נפלאה שכזו.

שניהם לחצו את ידיה של ריבה ויצאו מהחדר.

אוקי מאמי את רואה זה יותר פשוט וסתם נכנסת ללחץ.

ריבתי היפה תוך 5 ימי עבודה יכנס לחשבון הבנק שלך כשתמסרי לי עתה את פרטיו את כל הסכום שהפקדת כאן בניכוי משהו כמו -.300 ₪ פלוס מינוס. ריבה הרהרה בינה לבין עצמה ושאלה את רון: "מה דעתך שאפתח חשבון בבנק אחר ולשם אבקש שיועברו הכספים?"

"מתוקה שלי קטונתי לייעץ לך בנושא מאד מאד אישי, האם יש בעייה בעניין הבנק או הבנקים שאת עובדת איתם?"

"רוני תקשיב לי שנייה: העו"ד שמטפל בכל עניני המשפחה זה שנים רבות מאד הכין לבקשתי כתב צוואה ובה חילקתי לפי רצוני כמובן את הכספים שעמדו לרשותי וכן כמה דברי ערך כגון תכשיטים, מנז'טים וסיכות לעניבות יקרות ערך ועוד מספר פריטים כאלה." רציתי להוסיף שבצוואה עמדתי על כך שיהיה רשום כל שמו של בני ובנותי ותחת שמם הוריתי להעניק לנכדי באותה משפחה את מה שמצאתי לנכון.

הדירה שגרתי בה עם בעלי זיכרו לברכה שם נולדו ילדינו אותה לא כללתי בכתב הצוואה. לא הייתי נעולה כיצד להורישה"

עכשיו אני מבקשת את היעוץ שלך בשני מישורים: האם אני יכולה לשמור על דירתי עד ליום מותי ולאחר מכן שיתחלקו בכספים שימכרו אותה וכן את הסכום שאני מקבלת חזרה גם אותו להפקידו בבנק אחר שרק אתה ואני יודעים עליו???

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך