בקי
שם הרומן שלי "אהבה בגיל השלישי" אינו תואם את הסיפור אותו מספרת לכם חברי היקרים, וכפי שריבה התבטאה מה זה מעניין איך קוראים לאהבה זו, לדעתי היא צודקת במליון אחוזים,
אהבה ♥♥♥♥♥ אהבה ♥♥♥♥♥♥ זה סם החיים ולגיל אין לו משמעות כלל וכלל.

המשכו של הרומן "אהבה בגיל השליש" פרק י"ב

בקי 19/12/2011 685 צפיות אין תגובות
שם הרומן שלי "אהבה בגיל השלישי" אינו תואם את הסיפור אותו מספרת לכם חברי היקרים, וכפי שריבה התבטאה מה זה מעניין איך קוראים לאהבה זו, לדעתי היא צודקת במליון אחוזים,
אהבה ♥♥♥♥♥ אהבה ♥♥♥♥♥♥ זה סם החיים ולגיל אין לו משמעות כלל וכלל.

האופרה מאדם באטרפליי הגיעה לסיומה וכל הצופות והצופים החלו אט אט לצאת להתקדם לעבר מגרש החנייה.

ריבה ורון נישארו תקועים במושביהם. הם לא הוציאו ולו הגה מפיהם אך העיניים הנוצצות של שניהם עיני האהבה שבערה בקרבם כל אלה לא יצטרכו ולו הגה לומר הכל כבר ידוע ומושלם.

רון קם ממקומו וריבה בעקבותיו, חבוקים ונלהבים כך יצאו מאמפיתיאטרון שהיה מלא מפה לפה.

"ריבה חייך אליה רון" "כן רוני" "כלום יפה שלי סתם רציתי לומר את שמך השם שקדח לעומקם של קילומטרים בתוכי בתוך לבי.

לאחר שהגיעו לרכב הוא היא חיבקה אותו חזק בזרועותיה ונישקה לו כמו שרק מי שמאוהב יכול לנשק בצורה שכזו.

הם נכנסו לרכב ורון השתחל בין הרכבים הרבים והצליח לצאת מהחנייה לעבר הכביש הראשי.

"רוני פנתה אליו ריבה הבעת בפני כיאספר לך על בעלי זיכרו לברכה שהיה אהבתי הראשונה ולפני מספר ימים הייתי אומרת אהבתי האחרונה אך עכשיו זה לא מתאים לי לומר דברים שכאלה."

רון הביט לעברה והיא הייתה פשוט מהממת ברצף מהיר סיפרה את כל העבר שלה פשוט מדהימה. היא המשיכה " פגשתי אותו בהיותי צעירה לימים ויותר לא הרשיתי לו לחמוק ממני. לאחר 4 שנים מאז השתחררתי מצה"ל בדרגת סגן משנה לא חלפו למעלה מחדשים ועמדנו מתחת לחופה ואז חוויתי את שבירת הכוס המסורתית.

במהלך השנים נולדו לנו 4 ילדים מקסימים פשוט הלב רונן בתוכי כשאני מדברת על 4 ילדי אשר הקימו משפחות למופת והנכדה שכה אהובה עלי , כמובן אחת מני רבות גם היא קצינה ויופייה מרקיע לשחקים.

מצבנו הכלכלי היה מעולה, השתייכנו לעשירון העליון והנה אני כאן צמודה אליך ופשוט לא מבינה מה קורה אתי? האם זו נקראת אהבה שנייה ? האם זו נקראת אהבה בגיל השלישי אין לי מושג והאמת גם לא מעניין אותי.

רוני התקרב אליה ונישק על שפתיה שכה ביקשו נשיקה ועוד ועוד נשיקות.

רוני הוסיפה ריבה לאחר בילוי כה נפלא וזרועותיך החסונות ששומרות עלי , לא רוצה לדבר על השנים האחרונות, שהיו שנים מאד מאד קשות, והסבל שלו זיכרו לברכה, והסבל שלי ו, כמובן הסבל לכל בני המשפחה לא מתאים להיזכר בהם ועל אחת כמה וכמה לספר.

"תודה שפתחת את סגור לבך יקירתי לא נותר לי אלא לפתוח גם את סגור לבי ולתאר לך את חיי נישואי וכל אשר ארע במהלכם".

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך