בקי
אהבה כל כך יפה בין בני הזוג שלנו ♥♥♥♥

המשכו של הרומן "אהבה בלתי אפשרית" פרק ג'

בקי 05/12/2011 678 צפיות אין תגובות
אהבה כל כך יפה בין בני הזוג שלנו ♥♥♥♥

היום הגדוש והמלא של יובלי לאחר שהוועדה המתכנסת פעם בכמה זמן, טיפלה בבקשות האסירים ומאחר והיו בקשות רבות היא הסתיימה די מאוחר ויובלי נכנסה לחדרה לנסות לישון כמה שעות כי ההשכמה כידוע לכולם היא ב- 04.00.

היום שלמחרת התנהל בצורה מסודרת ללא בעיות מיוחדות והגיעה השעה די מאוחר בלפנות ערב שיובלי תצא לחופשה למשך יומיים תמימים.

לאחר שהייתה מוכנה לצאת הביתה נכנסה לאלי ונפרדה ממנו לשלום. "ביי יובלי את יודעת שתחסרי לנו וכולנו נצפה לשובך עם כל האנרגיות החיוביות שבך, במהרה"

תודה אדוני צחקה יובלי ויצאה לדרכה. לשמחתה, לא יאומן , "מיכאל היה בחזית בית הכלא כשהוא ממתין לה כדי שיסעו יחדיו הביתה.

"ואוו מיכאל המתוק שלי איזו הפתעה, אני כל כך שמחה שבאת לקחת אותי" "למה שתיסעי בטרמפים כהרגלך וזה כל כך מדאיג אותי, לכן באתי לאסוף את אשתי המהממת הביתה".

יובלי נכנסה פנימה נישקה למיכאל שכה אהבה והזוג הצעיר יצא בדרכו הביתה. בדרך סיפרה יובלי על החלטתה בעניין המשך הלימודים שמתבשלת על אש קטנה בראשה וכי רצונו של מיכאל להרחיב את התא המשפחתי ימתין לעוד תקופת מה הרי בסה"כ שניהם אנשים צעירים ואפשר לדחות בשלב זה על הבאת תינוק לעולם.

מיכאל הנהן בראשו והשיב לה:"אני בהחלט מבין את רצונך לסיים את הלימודים ולהתקדם במשרה שאת נושאת בה היום, וכשתחליטי כי זו העת אזי נקווה שתממש את הרחבת התא המשפחתי ללא בעיות".

יובלי שמחה מאד כי מיכאל מבין אותה ומסכים לדעתה ושניהם שמחים וטובי לב הגיעו הביתה לביתם הצנוע והמרוהט בטוב טעם וכאן יש מקום להפתעה הדירה שלהם עברה שיפוץ ורוהטה והכל לפי התרשימים שהכין מיכאל בהיותו מהנדס ומעצב פנים.

ואוו התרגשה יובלי להיכנס לביתה כאילו נעדרה ממנו זה זמן רב מאד מאד.

לאחר שהתקלחה ישבה יחד עם בעלה בפינת האוכל שזו הייתה הפינה המאד אהובה על שניהם ולאחר שמיכאל סיפר לה על עבודתו ועל הבונוס שקיבל מהמשרד שהוא עובד חיבק את רעייתו המתוקה ושניהם יחדיו צעדו לעבר חדר השינה, כשלמחרת אין צורך להקיץ ב- 04.00 .

לילה טוב לשניכם וחלומות פז.

הבקר הגיע וקרני השמש פיזזו להן וחדרו מבעד לתריס הוניציאני לחדר השינה . יובלי הקיצה משנתה וחיוך רחב מקדם את קרני השמש שהעירו אותה והייתה בטוחה כי השעה מאד מאד מאוחרת.

אכן השעה היית 11.00 זו שעה שהיא בתוך תוכה של העשייה בבית הכלא והנה היום היא מתרווחת לה בנחת מכינה כוס קפה והטלפון צלצל: "היי מיכאל שלי הבעל הכי מקסים בכל העולם כולו" "יובלי אני מקווה שלא הערתי אותך"? "לא הערת אותי אך קרני השמש העירו אותי ולהם אני חבה תודה".

"תקשיבי מאמי בשעה 14.00 אני מזמין אותך למסעדה כך שתהיי מוכנה בסביבות 13.30 ואבוא לאסוף אותך" "ואוו איזה כייף לי, תודה מתוק שלי והטלפון דמם.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך