בקי
בעוד שעות ספורות אמורה יובלי לשוב לבית הסהר לעוד 3 ימי עבודה מלאים ודחוסים.

המשכו של הרומן "אהבה בלתי אפשרית " פרק כ"ד

בקי 12/12/2011 684 צפיות אין תגובות
בעוד שעות ספורות אמורה יובלי לשוב לבית הסהר לעוד 3 ימי עבודה מלאים ודחוסים.

יובלי ומיכאל ישבו נינוחים בסלון הנעים והנינוח ושוחחו ביניהם על נושאים שונים וכמובן מגיעים גם לנושאים שהם הכוכבים הראשיים בהם.

"מיכאל אמרה יובלי, אני יודעת שאתה מאד מאד שואף להרחיב את המשפחה ודע לך כי גם אני להוטה לכך אך בעקבות המילגה שקיבלתי משרות בתי הסהר הלוא לא יעלה על הדעת כי כעת אעזוב את העבודה"

"ודאי יובלי את צודקת מתוקה שלי, אני מאד מרוצה שתסיימי את השנה האחרונה בלימודי המשפטים ועוד משהו כפי שאני צופה לעתיד, ברגע שהשב"ס יאפשר לך לעבור את ההתמחות באחד ממשרדי עוה"ד המוכרים והאיכותיים אז גם בעוד שנה תצטרכי להמשיך לעבוד "

"תקשיב לי מיכאל אני כמובן אמשיך לעבוד אך לאחר שאסיים את הלימודים והכוונה לשנה הקרובה לאחר זאת אני כן ארצה להיכנס להריון כפי שנשים רבות עובדות במהלך הריונן ולאחריו יוצאות לחופשת לידה כל אחת לפי רצונה בריאותה וכו'. החופשה שבמהלכה חייבים לשמור על מקום העבודה של אותה יולדת היא בסך של שנה אחת ואם היא רוצה מעבר לזה או שהיא חייבת מעבר לזה אזי זה יבוא לידי ביטוי בהסכמת שני הצדדים והכוונה לעובדת ולמעביד"

ואללה מתוקה עכשיו דיברת כאילו את עורכת דין מזה רבבות שנים חחחח האמת קלעת לדעת גדולים על הסעיף הזה קיבלתי בהרצאה שהגשתי למרצה ציון של 100%.

יובלי ומיכאל המשיכו בשיחתם ולאחר שעשו עוד סבב של קפה עם כמה עוגיות נכנסו לחדר השינה שהוא הלילה האחרון לפני צאתה של יובלי לעבר עבודתה.

הזוג המאוהב פסע לעבר חדר השינה – נאחל לו ליל מנוחה וחלומות פז.

הבקר הגיע ויובלי מתעוררת ולצידה במקום בעלה מונחת שושנה יפהפייה אותה קיבלו משושי ואורי וכן מכתב :בקר טוב אהובתי תעשי חיים ותהני מהיום החופשי שלך באהבה מיכאל.

יובלי קמה מהמיטה וכמובן השעה הייתה מתקרבת לצהרי היום. היא נכנסה להתקלח ולהתלבש ולאחר מכן הכינה את כל מטלטליה שעליה לקחת עימה לעוד 3 ימי עבודה.

לאחר שהכל היה מסודר החליטה לצאת לטייל ולהינות ממזג האוויר הנעים ששורר בחוץ.

היא הגיעה עד החנות הגדולה של המתנות. בדעתה היה לקנות מתנה קטנה לבעלה פשוט משהו שיהיה צמוד אליו במהלך כל היום שהוא מחוץ לבית.

הדבר היחיד שיכול להיות צמוד אליו זה מחזיק מפתחות ואכן ההיצע היה מדהים מחזיק מפתחות מהממים עם תפילת הדרך, עם דיסקית שאפשר לחרוט עליה הקדשה ועוד כהנה וכהנה מחזיקי מפתחות.

כעבר זמן מה החליטה על אחד ממחזיקי המפתחות היותר יפים שכלל את תפילת הדרך וכן אפשר היה לחרוט הקדשה של מלים ספורות. המוכרת החביבה חייכה אליה ואמרה : החלטה נבונה מחזיק מפתחות זה הוא הקלאסה שבקלאסה ומקווה שהוא או היא מגיע לו/לה לזכות בכזאת מתנה.

ודאי שמגיע זה לבעלי אהוב לבי – בינגו ידעתי שזה למישהו מאד מאד אהוב"

לאחר שחרטה על הדיסק שצמוד למחזיק מפתחות זה את המלים:למיכאל אתה בשבילי הכל באהבה יובלי. המוכרת ארזה את המתנה בנייר אריזה מדהים ויובלי שילמה ויצאה בדרכה הביתה.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך