בקי
מה קורה דוקטורים יקרים שלנו ♥♥♥ האם מתבשל בתוכחם משהו שדומה לרגשות של קירבה ?? ♥♥♥

המשכו של הרומן "יד הגורל" פרק ט'

בקי 27/12/2011 565 צפיות אין תגובות
מה קורה דוקטורים יקרים שלנו ♥♥♥ האם מתבשל בתוכחם משהו שדומה לרגשות של קירבה ?? ♥♥♥

נירה עלתה לבית הוריה וחשה כי הסומק מציף את כל כולה. היא שמחה שהוריה לא הרגישו כלל ששבה הביתה והיא נכנסה ישר לחדרה וניסתה להשיב את פעימות הלב לנורמליות כדי שתוכל להיכנס למטבח היכן שהוריה ישבו ושוחחו ביניהם.

לאחר דקות מס' חשה שהיא חוזרת לעצמה ויצאה מחדרה לא לפני ששטפה את פניה ושמחה שהסומק כמעט נעלם.

"היי הורים יקרים שלי , ערב טוב , "

"נירה איך לא שמענו שנכנסת הביתה"? "הייתי חייבת לגשת לשירותים והנה אני כאן בחברתכם שכה מנעימה את ימי.

"מה היה עם גיל מה הוא רצה שאלה אמה"? "הוא ביקש ממני לנסות להסדיר לשחררו מההתחייבות אשר חתם עליה כי הוא חייב לסיים את הלימודים כאן בפריז ורק את ההתמחות הוא רשאי לעשות בכל מקום שירצה."

"אבא'לה הבטחתי לו שאנסה לעזור לו כשאתה נכנס לתמונה בתור משרד החוץ אולי יש מצב שתוכל לשנות את רוע הגזירה לגביו וכן אני אנסה כשאשוב הביתה לברר בהנהלת בית החולים אם אפשר איכשהו לעזור לו."

אתם יודעים הוא בחור מבריק ממש מקסים ואפשר לשוחח עמו על כל נושא החל מאקטואליה ועוד כהנה וכהנה נושאים, שלא נדבר כי הרפואה בראש מעייניו הוא פשוט אוהב את המקצוע ואין לי צל של ספק שהוא יהיה רופא ענק, רופא שאפשר יהיה לסמוך עליו ויעלה חיש מהר בסולם הדרגות"

"נירה אמרה לה אמה האם את חשה כלפיו רגשות מיוחדים"?

"למה את שואלת שאלה כזו מאמי"?

"כי את נראית לי המומה מהגילויים הערב בחברתו"

"נירה הסמיקה עד לשד עצמותיה ומלמלה מה פתאום מה עולה בדעתך מאמי שלי היקרה?"

אביה העיר לאמה שהיא כנראה הוזה ומה כבר יכול להיות בינו לבין נירה, סה"כ היא עשתה טובה לאחיו והנושא המשותף ביניהם הוא כמובן הרפואה ואני אעשה כמיטב יכולתי לעזור לו לבטל את רוע הגזירה לגביו כפי שאני מבין.

"תודה אבא'לה היא נישקה לו וכן לאמה וביקשה את סליחתם כי היא מאד עייפה ונכנסת לחדרה לישון."

"ליל מנוחה הורים שלי יקרים נותרו רק 9 ימים ושוב נצטרך להיפרד ואני כבר בטרם עליתי למטוס חזרה הביתה , אני כבר מתגעגעת אליכם".

רותי הביטה לעברו של בעלה ולפי מבטו גם הוא הבין כי משהו התרחש בין שני הצעירים הללו וימים יגידו מה באמת קורה!!!!!

אור אמר לרעייתו כי ישתדל מאד מאד לעזור לו .

"אבל רותי הוא פנה לרעייתו הלוא אמרתן לי שיש לו בת זוג מזה קרוב ל-4 שנים אז מה בכלל עולה בדעתנו רעיון כזה שכאילו והם מאוהבים♥♥

סתם נכנסנו ללחץ הוא אוהב את בת זוגו ונירה שלנו ממלאת פשוט תפקיד של מוסרת החבילות אם נדבדח ☺☺☺ ובואי נשכח מכל הענין.

"מה דעתך אור כדאי לי להיכנס לחדרה"??

"חס וחלילה רותי, תני לילדה את הכבוד ואם תרצה לספר משהו גם מחר יש יום"

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך