בקי
נדודי שינה ☺☺☺ מה קרה לגברת דוקטור היפהפיה ! אולי במקרה ♥♥♥♥♥ אולי ???????????

המשכו של הרומן " יד הגורל " פרק י'

בקי 28/12/2011 644 צפיות 2 תגובות
נדודי שינה ☺☺☺ מה קרה לגברת דוקטור היפהפיה ! אולי במקרה ♥♥♥♥♥ אולי ???????????

נירה כאמור נכנסה לחדרה כשהאנדרלין משתולל בקירבה. הלוא לא יעלה על הדעת לחוש תחושות כאלה עם אדם זר לחלוטין כשההכרות עמו הייתה בצורה שכיחה ביותר.

הלוא גיל לומד בצרפת שנה רביעית לימודי רפואה והלוא גיל בזוגיות של 4 שנים עם אנבל בחורה יפהפייה , הכל נכון ! אז מה בכל זאת ארע????

נירה נכנסה למיטתה והתהפכה מצד אחד למשנהו פשוט חוותה התרגשות אדירה כשהיא כלל אינה מתארת לעצמה שכזה דבר עשוי לקרות.

כנראה שהיא הצליחה להירדם רק בשעות הבקר , כי אמה נכנסה בשקט לחדרה וראתה את בתה ישנה שנת ישרים.

היא סגרה את הדלת וחייכה לעצמה , האינטואיציה של אם שווה למיליון אינטואיציות של אב.

היא הכינה לעצמה כוס קפה ושקעה במחשבות אשר זר לא יבינן,

בשעה 16.00 שב אור הביתה ורותי בחיוך עדכנה אותו כי ד"ר נירה ישנה שנת ישרים.

תניחי לה שתישן היא לבטח עייפה מהטיולים שאת והיא מטיילות מאז שהגיעה לכאן.

ההורים ישבו מסביב לשולחן במטבח וסעדו יחדיו את ארוחת הצהריים כלשפתע ממש בביס הראשון הגיחה הגב' דוקטור.

"בתיאבון הורי המתוקים, מאמי מדוע לא הערת אותי ? לא חבל לבזבז זמן על שינה"?

נירה מאמי נכנסתי לחדרך וראיתי שאת ישנה כל כך טוב עם חיוך על הפנים אז חשבתי שאסור לי להעיר אותך כי ישנת ישרים וכפי שאבא אמר כנראה היית זקוקה לשינה זו.

היא הסבה לשולחן ורותי הגישה ארוחת צהריים טעימה וערבה לחיך.

המשך יבוא


תגובות (2)

מי יודע ?! תמשיכי :)

28/12/2011 10:08

סיפור זה הפך לרומן מלא אהבה איזה כייף כולם חייבים לחוות אהבה כ ו ל ם ♥♥♥♥♥♥

29/12/2011 12:34
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך