stories
אני בן אז אם אתם מגיבים.....

הנה באה השמש

stories 05/08/2013 829 צפיות 3 תגובות
אני בן אז אם אתם מגיבים.....

– בהשראת השיר של הביטלס –

"אהובה קטנה שלי" אמר האבא לילדתו.
"הנה באה השמש" והצביע על החמה.
והיא רק נולדה לפני מס' ימים נזכר לבוא לבוא לערסל שלה ולחבק אותה.
"הנה באה השמש" אמר לה.
הנה באה השמש, הנה באה השמש טוטוטו" ניגן לה בגיטרה היא שמחה.
כאשר התריס נפתח בעוד שהיא לא יודעת לעמוד.
הלכה לישון באור השמש העולה.
כאשר הייתה הולכת לישון היה בא אביה לשיר לה "שמש , שמש הנה היא באה!". והיא הייתה נרדמת לחלום בוא הנה נוגעת ובא השמש נוגעת בה והקרן שלה לא רותחת אלא חמה ומחבקת.
למחרת ידעה לעמוד. אל מול המצלמה הלכה את צעדיה הראשונים ונפלה. מחקקה מעט וקמה שוב – הלכה אל כיוון החלון.
היא ראתה שבאה השמש. אביה חיבק אותה.
"אהובה קטנה שלי, זה נראה כאילו עברה שנה מאז שנולדת" התחיל לשיר עם הגיטרה והתינוקת מחאה כפיים "הנה באה השמש, טוטוטו הנה באה השמש ואני אומר זה בסדר".
בגן הילדה שיחקה כמלכת השמש, ואהבה ימי קיץ ולא ימים גשומים. במתנה ליומולדת קיבלה מתנה מאביה ומאמה בה כתוב : " השמש באה, הכל יהיה בסדר, אהובה שלי מחר את בת 5- אנחנו כל כך אוהבים אותך!
כאשר הלכה לבית הספר נהגה לצייר את השמש במחברתה ולהסתכל דרך החלון ולצייר שמש חייכנית ויפה. בכיתה ו' כאשר קיבלה פלאפון טאץ' חדש שמה את השיר: הנה באה השמש.
כאשר חגגה בת מצווה רקדה דואט עם אביה לשיר הזה ובסוף בכתה על כתפו והוא הרים אותה וחיבק אותה בעוד כולם מוחאים כפיים.
בחטיבת הביינים התאהבה בנשף בחבר שלה, כאשר רקדה איתו לשיר הזה.
כאשר סיימה את הלימודים, הלכה לצבא וביקשה להיות בשטח היא לא רצתה לשבת בבסיס החשוך – היא רצתה לרוץ בשמש.
כאשר החבר שלה ביקש להציע נישואין אביה הסכים, וביקש לעשות את ההצעה בזריחה באור הזריחה.
החבר הביא אותה אל חוף הים – ירד על הברך וציטט
"את האישה שחלמתי עליה, ובחלום שנגמר בסוף הלילה והתערבות השמש והזריחה זה בשבילי הזמן הכי טוב לומר לך – אהובה שלי, הנה באה השמש, והכל יהיה בסדר, התנשאי לי?"
"כן" אמרה והתחילה לבכות.
את החתונה עשתה בערב וחיכתה עד בוא הבוקר לראות את הזריחה עם זה שהיא התחייבה לו לכל החיים.

ילדיה נולדו, בן ובת, הבת הגדולה והבן קטן – היא המשיכה את המסורת של אביה וידעה לספר להם אחר כך גם את סיפור חייה!


תגובות (3)

מחקקה – צחקקה*

05/08/2013 02:37

מדהים :)

05/08/2013 02:47

סיפור ממש חמוד ויפה:-)

06/08/2013 19:20
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך