התוודות

one_girl 14/09/2016 815 צפיות 2 תגובות

שמעתי את הגרסה שלו לראשונה רק היום. אחרי 7 שנים.
הוא סיפר הכל מהתחלה עד הסוף ואני שתקתי. נתתי לו להתבטא ולהגיד כל מה שהוא חושב, כל מה שהוא מרגיש.
ברגעי השתיקות, בהן הוא עצר והרגשתי איך קולו נחנק מעט, המשכתי לשתוק. לא הסתכלתי עליו כי נהגתי אך ידעתי שזה רגע שלא יחזור על עצמו שנית.
הוא סיפר איך הוא אמר להם להמשיך, הוא חיכה לאיזה ידידה והם המשיכו אל הפיצוציה בשביל לקנות משהו לנרגילה. הוא לחש משהו על זה שלמשך שנים רבות הוא הרגיש שבזה שהוא אמר להם להמשיך – הוא גם היה אחראי למותה.
הוא לא. אבל לכו תסבירו לו את זה בעצמכם.
הוא חיכה לידידה. הם המשיכו לכיוון הפיצוציה. לשניה אחת הוא סיבב את ראשו בשביל להסתכל עליהם וכשהם חצו את הכביש, הנהג השליך אותה בערך 7 מטר מהיכן שהיו.

הוא באמת האמין שזאת אשמתו. ניסיתי להסביר לו שזה רק הגורל.
הוא אמר שמאותו יום הוא לא מאמין בגורל ושלא הגיע לה למות. לאף אחת לא מגיע למות בגיל כ"כ צעיר. הסכמתי איתו. המשכתי לשתוק. רציתי שהוא יתבטא ושיגיד הכל – כל המחשבות, התחושות, הכעסים. הוא שתק גם, אך ידעתי שמשהו בשקט שמציף את שנינו עושה לו טוב ומרגיע אותו.


תגובות (2)

OG יקרה, משהו כאן נעלם מעיניי. מי נהרגה? או שמא נרצחה? הושלכה מן הרכב? בכוונת מכוון? או אולי נפגעה כהולכת רגל?

מספר תיקונים קלים:
מספרים יש לכתוב במילים, למעט 'שנת 2016' וכדו'.
"מ[ה]התחלה [ו]עד הסוף[,]"
"לא הסתכלתי[,] כי נהגתי[,] אך ידעתי " – משפט הסגר יבוא בין שני סימני פיסוק זהים זה לזה.
"אמר להם להמשיך[[.](,) הוא חיכה לאיז[ו](ה) ידידה[,] " – תוכן הסוגריים הרבועים מחליף את תוכן הסוגריים העגולים.
"ש[ב](ל)משך שנים רבות".
"הוא הרגיש[,] שבזה".
"הוא ס[ו]בב את ראשו" – בבניין קל, לא 'סיבב' בבניין פיעל.
"להסתכל עליהם[,] וכשהם".
"[שבעה מטרים] (7 מטר)" – מתחת לעשר, יחידת המידה תבוא ברבים.
"[גם] הוא שתק (גם)".

תנו לחיות!! חיות.

15/09/2016 01:34

    אני מעריכה את כל התיקונים. תודה רבה.
    במקרה של הסיפור שלי – חברה מאוד טובה של ידיד שלי נדרסה כשהיא הלכה ברגל. זה כנראה לא היה ברור מספיק ואני אקח גם את זה לתשומת ליבי. תודה רבה.

    18/09/2016 19:23
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך