בקי
כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלבד, אין להעתיק לשכפל לצלם שום סיפור ממאות הסיפורים שכתבתי עד כה ועד שאמשיך לכתוב. תודה ממני בקי ♥♥

ה מ ט ו ס

בקי 10/04/2012 526 צפיות אין תגובות
כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלבד, אין להעתיק לשכפל לצלם שום סיפור ממאות הסיפורים שכתבתי עד כה ועד שאמשיך לכתוב. תודה ממני בקי ♥♥

לקוראי היקרים והמתוקים שלי

החלטתי להאריך את סיפורה של אביב תחת הכותרת "מטוס" מקווה שתקראו את ההמשך בכייף.

אביב המשיכה לעקוב אחרי יעל הדיילת הותיקה והשתדלה לקלוט כמה שיותר.

לפתע חשה עייפות רבה וביקשה מיעל שתאפשר לה להיכנס לאן שהוא כדי שתוכל לחזור לעצמה בכוחות רעננים.

יעל הסכימה כמובן והציעה לה להיכנס לתא הטייסים שם יש משהו שדומה למיטה ומקווה שתצליחי לאגור כוחות.

אביב הודתה ליעל ומיהרה לעבר תא הטייסים. יהלי קיבל אותה בסבר פנים יפות ושיטח כמה שאפשר את הכסא שהופך למשהו שהכי קרוב למיטה.

אביב שכבה וכנראה נרדמה מיד. היא חשה שמישהו מכסה אותה בשמיכה אך עיניה נשארו עצומות והמשיכה לישון.

לאחר כמה שעות די ארוכות התעוררה אביב ולא הבינה היכן היא נמצאת בכלל.

ואוו כמה זמן ישנתי שאלה את שני הטייסים שרק חייכו לעברה וענו לה כי הם כבר בדרך חזרה מניו יורק "מההההההההה בבקשה אל תתבדחו"

"אביבי ישנת כמה שעות והנה עכשיו את מוכנה לעזור ליעל בהכנת ארוחת הערב לכל הנוסעים"

אביב קמה מיד ולאחר שניסתה לסדר את חצאית המיני שלה יצאה מיד לעבר כל הנוסעים.

היא מיהרה לעברה של יעל והתנצלה כי לא עזרה לה בשום דבר וכי היא איפשרה לה לשון כמה שצריך.

"אביבי אנא הסירי דאגה מלבך גם אני הייתי פעם באותה סיטואציה כמותך ולעולם לא אשכח את היום הראשון שלי בתור דיילת"

"תודה יעל ואני רוצה לעזור לך מיד" "אוקי קחי את העגלה העמוסה במנות החמות שמקבלים הנוסעים ותגישי לכל אחת ואחד מהם מנה אחת ותמשיכי הלאה".

אביב שמחה מאד והסיעה מיד את העגלה לעבר הנוסעים. עם חיוך על פניה ולאחר שינה מסיבית הגישה אביב את הארוחה שלהם. אחריה הלכה יעל כשהיא מגישה שתייה לכל הנוסעים בהתאם לבקשתם.

יעל ביקשה מאביב שתיגש לשני הנכים ותעזור להם להסיר את הניילון שמכסה על המגש ולשאול באם הם צריכים עזרה. אביב לקחה שתי מנות וניגשה מיד לשני הנכים. היא פתחה את הנילון המוצמד והגישה לכל אחד מהם מנה חמה ושאלה בלחש האם הם זקוקים לעזרה נוספת? הם הודו לה ואמרו שהם יסתדרו בעצמם.

ואחרונים אחרונים חביבים יעל ביקשה מאביב כי תיכנס לבית המלון חחחחחחח כמובן שהיא צחקה והניחה בידיה של אביב שתי מנות עבור שני הטייסים.

אביב נכנסה לתא הטייסים ובחיך רחב הגישה לשניהם את ארוחתם ובטרם יצאה ביקשה לדעת מה הם רוצים לשתות ,

שניהם אמר כי הם מבקשים דייאט קולה והיא נחפזה ולקחה 2 בקבוקי דייאט קולה וחזרה מיד לטייסים הניחה את שני הבקבוקים לידם ובטרם יצאה איחלה לשניהם בתיאבון.

המשך וכמדומני שהוא יהווה את הסיפור שלי "המטוס" בתקווה שתיהנו ♥


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך