המבקרת1!
זה אמתי למרבה הצער
וסבא שלי במצב טוב למרבה המזל (:
כול מה שרשמתי כן אמיתי לחלוטין!
תודה רבה לכולםם

ואם לא יהיה מחר ?

המבקרת1! 12/09/2013 810 צפיות 4 תגובות
זה אמתי למרבה הצער
וסבא שלי במצב טוב למרבה המזל (:
כול מה שרשמתי כן אמיתי לחלוטין!
תודה רבה לכולםם

אני פה,
ליד הבית חולים, מתחננת לאמא שלי שתתיתן לי להכנס איתה!!
אבל לא.
כמה שכואב לי, אני מבינה שזה מה שצריך לעשות.
***
היינו במיסעדה, צחקנו שתינו וכול זה, כמובן כמובן אחרי שהדוד שלי דפק איחור אופנתי אחרי שעה וחצי ואז עשה קצת פוזות מולנו עם האוטו החדש שלו..
כן, זה הדוד שלי.
פתאום אמא שלי קיבלה שיחה.
לא יודעת מי מי בדיוק…
***
בכיתי ובכיתי,
אני בקושי הבנתי מה אמרו לה!
מהטון דיבור הבנתי,
הוא לא מת חס וחלילה!!
אבל תמיד שקורה לי משהו אני מדמינת את הדבר הכי גרוע שיכול לקרות….
***
אני מבינה למה לא הכניסו אותנו, כמה שכואב לי אני הכי מבינה, גם אני לא הייתי רוצה שהילדים שלי לא יכנסו לשם.
זה מפחיד.

פעם, שהייתי בבית חולים איתו (לפני חצי שנה) ראיתי גופה, פשוט פחדתי על סבא שלי, שהוא לא יהיה ככה..
***
ביום חמישי סבא של חברה שלי נפטר ( כן בראש השנה, עצוב)
ואני כול השבוע הרגשתי על קוצים,
אתם לא יודעים כמה, אף אחד לא יודע למה.
היא ביקשה שאני יתפלל עליו שהייתי בקברות צדיקים, ולא עשיתי אתזה ..
כול יום שעובר (באמת! זה לא סלנג) אני מרגישה כאילו אני אשמה!
כמה שכול מי שאני ידבר איתו יגיד לי שזה לא אשמתי (ובגלל זה אני לא מדברת אם אף אחד)
זה פשוט מרגיש לי לא נכון.
סוף סוף פרקתי את זה..
**
כשאמא שלי אמרה שהוא בבית חולים לא שמעתי את זה בדיוק, שמי שהוא ״מואשם״ – חשבתי שמאשימים אותו בגניבה או משהו אז אמרתי כאילו גג כמה חודשים בכלא חס וחלילה..
אבל פתאום סבתא שלי התחילה לבכות!
זה לא שהם נשואים זה הקטע!!
הם גרושים, והם רביים הרבה ויש דברים איתם, אבל זה לא הנושא..
זה פשוט הפתיעה אותי ,
***
מחקתי את הקטע הזה.
היה רשום פה שחשבתי מה ללבוש להלוייה. חס וחלילה.

אתם מאמינים ?
***
סבא שלי הביא לי בראש השנה סידור של ראש השנה ויום כיפור וסליחות וכול זה, הוא אמר לי שזה ״מזכרת״ (באמת אני לא משקרת כדי שזה יצא מגניב..)
ממנו, אמרתי לו שלא יגיד מזכרת כי זה נשמע מפחיד..
היום, שאכלתי את הסרטים,
חשבתי על מחר, מחר זה יכול להיום היום הראשון שהסידור הזה באמת יהיה שלי..
***
טוב, ביום רביעי הייתי אצל סבוש בבית, הוא היה צריך להקפיץ אותי לבית שלי (כן, הוא דואג חחחח)
אז הוא אמר שחבר שלו יקפיץ אותנו.
כשנכנסתי לאוטו דיי פחדתי,
אני לא רוצה להיות גזענית אבל זה היה ערבי – סליחה לא גזענית, התכוונתי פחדנית.
כן אני מפחדת, מודה.
היום שהייתי קצת הייתי דוד שלי באוטו החדשדש שלו דיברנו עליו, וגילתי כמה דברים, בזכותו שסבתא (רבה) שלי נפטרה סבתא שלי יכלה להיפרד ממנה,
כן, זה היה בשבת ולא היה להם אוטו וכול זה..
לא ידעתי שזה ככה, וזה דיי גרם לי להעריך אותו יותר.
אתם יודעים מה גילתי מקודם?
שכשסבא שלי היה בבית שלו היום שוכב על הריצפה אותו אחד התקשר אליו מיליוני פעמים ונראלי אני צריכה להודות לו הרבה הרבה זמן, הוא הציל את סבא שלי!!
אם הוא לא היה בא, הוא היה מת חס ולחלילה!!
אולי (נקווה) שזה יגרום לי להפסיק לפחד,
אני אומרת לכם את האמת,
זה חסיד מאומות העולם!
היום, כמו שרשמתי בתחילת ״הקטע״ התחננתי להכנס לבית החולים, להיות עם סבא – סבא שלי, שאני כול כך אוהבת!
אבל כול הזמן אמרו לי ״מחר, מחר״ אבל התאםקתי ואמרתי ללא קול..
״ואם לא יהיה מחר?,״ – זהו, עבר עליי יום מטורף.
לילה טוב **


תגובות (4)

זה באמת כל כך מלחיץ ומפחיד… אני מבינה אותך כל כך…
דבר ראשון אני חייבת לומר לך למרות שאת לא רוצה לשמוע את זה- זו לא אשמתך. יש בורא לעולם ולפי התיאור שלך נראה שאת מאמינה בו ב"ה, מה שאומר שהוא זה שקובע מתי אנשים יוולדו ומתי הם ימותו… זה לא אנחנו. 'עת לחיות ועת למות'.
אני מבינה אותך בעיקר משום שהיה לי משהו דומה… מישהי שהייתה ממש חשובה לי נפטרה ובמשך שנה וחצי בערך (!) האשמתי את עצמי סתם… היו לי כמובן סיבות וצידוקים אבל זה לא נכון. זה פשוט מעביר לך את הכאב- במקום לנצל אותו לאפיקים חיוביים- מכניס עוד גורמים שליליים כדי שתוכלי להיכנס לכל הנושא שוב.
וכמובן אם את רוצה לדבר, לפרוק, כל דבר- את יותר ממוזמנת ליצור איתי קשר דרך הצור קשר…
מקווה שעזרתי קצת…

12/09/2013 17:53

עזרת הרבה אבל עדיין יש לי ספקות בעיניין,
כאילו אין לי ממש בסיס כזה טוב שזה באמת אשמתי זה פשוט כואב לי (;

12/09/2013 17:57

אין לי מה לעשות חוץ מלהבין אותך…
כשזה היה אצלי אני זוכרת שהיה משפט שאמנם לא הוציא לי את כל האשמה, אבל אפשר להגדיר בו את המפתח לכך. אחת המורות שלי תפסה אותי לשיחה ואמרה לי "אשמה היא גאווה, כי ככה את חושבת שאת עוזרת לה' להחליט את ההחלטות שלו. הוא לא צריך אותך בשביל זה.."
אבל אני מניחה שזה יקרה עם הזמן ועם הרבה הרבה עבודה שלך. וזה כואב… נכון. וזה ימשיך לכאוב וכל אלה שיגידו לך שעם הזמן זה יפסיק טועים. עם הזמן את פשוט מתרגלת לכאב ברמה כזאת שהוא לא מפריע לך…
חחח התגובות שלי יוצאות ממש ארוכות (לא קורה בדר"כ) כי זה ממש קרוב אליי, הנושא.
יהיה בסדר:)

12/09/2013 18:21

שילתוש.. תנשמי הכל יהיה בסדר,
ישר שהודיעו לילי שסבא במצב קשה.. ידעתי שתעלי משו בסיגנון…
סבא יהיה בסדר, את זוכרת מה קרה פעם שעברה ןהוא ניצח את.זה :)
מה שיעזור לך זה רק תפילות, והמון המון אופטמיות ( יש לך הרבה…)
הסיטואציה שכתבת מדהימה, חבל שהיא אמיתית. .אהבתי את.השם.
תגידי תודה שלא נותנים לך להיכנס. ליי לא נותנים ללכת עד שהמצב ישתפר…
אבל זהה הטבע, וזה מעגל החיים…
נקווה רק לטובב :)
את יודעת שכל דבר שאת צריכה, אפילו סתם לדבר…
אני פה ואני אוהבת אותך!!!!

13/09/2013 01:44
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך