עדייו לא מובן למה קראתי לסיפור ככה, תבינו בהמשך (:

זה שינה את החיים שלי- פרק 2

08/12/2013 722 צפיות אין תגובות
עדייו לא מובן למה קראתי לסיפור ככה, תבינו בהמשך (:

~פרק 2~
~צלצול רועש הושמע בבית הספר וכולם חזרו לכיתות, יום הלימודים התחיל~
המורה נכנסה לכיתה והחליטה שהיא רוצה להעביר מקומות, חשבתי לעצמי ששוב היא תתקע אותי ליד מישהו שאני לא אוהבת רק כי אני תלמידה טובה שיכולה להשפיע על תלמידים פחות טובים. ציפיתי כבר להכי נורא בכיתה.
"רון שורה שנייה, איילה שורה שנייה ליד רון…" המורה התחילה להקריא את המקומות ישיבה. ואז.. שמעתי את השם שלי.
"דנה שורה שלישית באמצע.." לא היה אכפת לי איפה אני יושבת, כל כך רציתי לדעת עם מי, קיוויתי שאוכל לשבת ליד עומר… "דנה שורה שלישית באמצע ליד אוראל" המורה המשיכה.
שמחתי והתאכזבתי בו זמנית. מצד אחד רציתי את עומר, מצד שני אוראל הוא מאוד נחמד ומצחיק וגם חבר של החברה הכי טובה שלי.
כשסידרו את המקומות גיליתי שאביטל יושבת ליד עומר ולכן שתינו ניגשנו למורה אחרי השיעור ושאלנו אם אפשר להחליף, שאלנו בנימוס וניסינו לא להראות חנפניות מדי. המורה חשבה קצת והופתענו כשהיא אמרה כן.
"סוף סוף תתקרבי לעומר יותר, את שמחה?" אביטל שאלה אותי וחייכה חיוך גדול.
"מאוד.. טוב בואי נחזור לשיעור כי השיעור הבא כבר התחיל..
התיישבתי ליד עומר והתחלנו לדבר ולדבר, אפילו בהפסקה הוא נשאר כדי להמשיך לצחוק איתי ועם עוד כמה חברים.
אחרי ההפסקה חשבתי לעצמי שזה יום מושלם, שאין סיכוי שמשהו יהרוס לי אותו.
אבל, זה היה מוקדם מדי לשמוח מהיום הזה כי פתאום המנהלת נכנסה… "דנה" היא קראה בשמי…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך