bjaui6
אני מאחל לכם שתמצאו את האדם הזה שיבין אותכם.

חברים הם משפחה

bjaui6 10/11/2014 1335 צפיות 6 תגובות
אני מאחל לכם שתמצאו את האדם הזה שיבין אותכם.

חברים. אתם יודעים על מה אני חושב שאני שומע את המילה חברים? אני חושב על מישהו שמקבל אותך כמו שאתה, ושבכול הזדמנות הוא שמח שאתה חבר שלו ושהוא שלך.
פעם היה לי חבר שקיבל אותי כמו שאני ותמיד רצה לעזור לי, אבל הוא הישתנה עכשיו הוא לא מדבר איתי בכלל והוא כול הזמן מתייחס אליי רע.
תמצאו לכם מישהו או מישהי שיבינו אותכם וקבלו אותכם כמו שאתם. וכשאתם תצטרכו עזרה הם יעזרו לכם ואתם להם, וכשאתם תרגישו רע הם יעודדו אותכם וישפרו לכם את המצב רוח.
חברים הם משפחה ומשפחה זה אנשים כמוך, אם יש לכם מישהו כזה תשמרו אותו ואל תעזבו אותו וכשיגיע היום שלכם ללכת לדרך אחרת ישבר לכם הלב תאמינו לי אני מדבר מניסיון.
כשיגיע היום הזה תנצלו אותו עד תום. תנצלו אותו כי הוא לא יחזור, הוא לא יחזור עד שתמצאו עוד מישהו כזה והוא יגרום לכם להתגעגע אל החבר שנפרדתם מימנו עוד פעם.
וכשיגיע הזמן להפרד מהחבר הזה אל תיפרדו. הלב שלכם לא חזק מספיק בשביל להישבר שוב.
רק תיזכרו את מה שאני כותב לכם, תנצלו כול יום עם החברים האלה, כדי שיהיה לכם כמה שיותר זכרונות מהם.


תגובות (6)

וואו.. אני כל כך מסכימה עם מה שכתבת ! והלוואי שכבר יגיע הבנאדם שסוף סוף יבין אותי.. נו טוב.. יש לי את עצמי o_O

11/11/2014 11:33

חחחחח תודה מתישהו יגיע מישהו רק צריך לחכות

11/11/2014 14:46

וואו איזה יפה. ההתחלה הייתה מקסימה! כל כך קשה למצוא מישהו שיבין אותי במיוחד שאני ילדה מאד מאד מוזרה(חבריי למדו לחיות עם זה ^-^)
טוב בקיצור אהבתי מאדד! לפחות תת המודע שלי מבין אותי :)

11/11/2014 16:06

חברים שלך לא אמורים "לחיות עם זה" הם אמורים לקבל אותך כמו שאת

11/11/2014 16:09

וואו! אני כל כך מזדהה כאן! הייתה לי חברה כזו ועכשיו אני שמחה שניתקנו קשר כמאט לגמרי! היא סתם כל הזמן ירדה עלי ואמרה לי שאני שרה גרוע ומכוערת ושמנה ושהיא המלכה עד שהתחלתי להגיד את זה לעצמי, אני עדין שונאת את איך שאני ניראת ואת רוב הדברים בי, אבל עכשיו אני היחידה שאומרת את זה וזה בסדר בשבילי ^-^. וזה בסדר שרונוקי, גם איתי קשה לחיות.

11/11/2014 17:40

יש לי שתי קבוצות של חברים. אחת שהם כמוני ואחת שהם לא כמוני אבל הם לא חייבים. והם מקבלים אותי כמו שאני. אז למה הם חברים שלי? התכוונתי לחיות עם זה שכאילו לפעמים יש לי קטעים מוזרים שאחר כך אני אפילו מתחרטת שאמרתי אותם ומותר לי להתחרט על מה שאני עושה.

12/11/2014 20:42
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך