הסיפור לא אמיתי, אני ממש אשמח לקבל ביקורת על הסיפור . אני חדש פה.

חיים אמיתיים- מרגש !

13/04/2014 3940 צפיות אין תגובות
הסיפור לא אמיתי, אני ממש אשמח לקבל ביקורת על הסיפור . אני חדש פה.

שלום , אני אביאל כן אני יכול פשוט לספר עצמי אבל אני רוצה בצורה מיוחדת שאף אחד לא יבין. כן ככה אני, ילד מיוחד יש כאלו שלא יבינו אותי אבל ינסו להיות איתי יש כאלו שפשוט ישר התרחקו ממני, אני בן 14 מראש העין כל החיים שלי הם תעלומה , אני אוהב לחקור ולגלות דברים חדשים שלא ידעתי בעבר , תעלומה שאני לא מבין איך היא קיימת אני חוקר אותה ומנסה לגלות את הפתרון, הסיפור שאני יספר לכם עכשיו היה אחת התעלומות הגדולות והמסקרנות שעברתי.
זה התחיל בשלישי בינואר, קמתי במרץ לצחצח שיניים , הסתלקתי מבעד לחלון וראיתי 3 מכוניות אדומות וזה מסמל שהיום הוא יום טוב, רצתי לכיוון הבית ספר כולם הסתלקו עליי אבל לא היה לי אכפת, הגעתי לבית הספר וכל שאלה שהמורה שאלה עניתי במהירות וכל פעם שהמורה הייתה אומרת שהתשובה נכונה הייתי צועק יש!! שכל הבית ספר שמע, חזרתי מבית ספר וראיתי אצל השכנה שלי כלב רצתי אליו וחיבקתי אותי הוא שכב וירד לו מלא דם על גבו ליטפתי אותו חזק ואמרתי לו \" אל תדאג הכל יהיה בסדר\" השכנה למעלה באה וצעקה \"מפגר הרגת את הכלב שלי??\". ואמרתי לה לא הרגתי אותו הוא שכב פה אז ליטפתי אותו. היא אמרה אני שולחת לפה משטרה ! , הגיעה המשטרה ושוטר בא ושאל אותי אתה הרגת את הכלב הזה? אמרתי לא , ראיתה מישהו שהגיעה לפה ? אמרתי לא, באיזה גיל אתה ? אמרתי 14 , יש לך הורים ? אמרתי כן. מרוב כל המשפטים שהשוטר אמר לי, צעקתי ,שחרר לי את היד!! התגלגלתי על הדשא וצעקתי . השוטר אמר קחו את הילד לתחנת משטרה , הכניסו אותי לתוך אוטו , חייכתי וחשבתי לעצמי שתמיד רציתי להיות בתחנת משטרה . אני מאוד אוהב לראות סרטי פעולה שהשוטרים מנסים לקחת את הרוצחים והגנבים. הגענו לתחנת משטרה ונכנסתי לתא מעצר הוא היה בצורת ריבוע בגודל קטן יחסית , ראיתי את אבא שלי וחייכתי ואמרתי שלום והוא צעק על השוטר \"מה הבן שלי עושה פה??\", הוא דיבר עם השוטר, ושיחררו אותי מתא המעצר אבא שלי צעק ואמר לי \" אל תעשה את זה עוד פעם אתה יכול להיכנס לצרות \" אמרתי טוב אני מבטיח לך שאני יתנהג יפה. עבר יום והתעוררתי וראיתי שהשעה 7 עוד חצי שעה הבית ספר , יש לי זמן להתארגן , צחצחתי שיניים , נעלתי נעלים בדיוק בצורה שלימדו אותי בבית ספר . הייתי מאושר. הסתלקתי במערכת היומית שלי . אני אוהב לסדר מערכת לפי מה שאני רוצה שיהיה היום. והלכתי לבית הספר, בית ספר לאוטיסטים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך