fearless13
זה פרק ראשון הרעיון אצלי בראש כבר שבועיים, ולא ידעתי איך להתחיל אני מקווה לכמה קוראים.

חיים מפוצלים פרק ראשון

fearless13 14/11/2011 745 צפיות 6 תגובות
זה פרק ראשון הרעיון אצלי בראש כבר שבועיים, ולא ידעתי איך להתחיל אני מקווה לכמה קוראים.

אני איזבל מרג' הייתי ילדה רגילה עד ללפני שש דקות.
טוב אני אתחיל בכך שאספר על עצמי, מי אני?
ילדה, בת 13 ואני נחשבת יפה, וכך אני גם חושבת, לא אני לא שויצרית אני ההפך! אבל כולם אומרים שאני יפה, אני בעלת עיניים ירוקות, שיער שטני-חום, שפתיים ורודות בהירות ופנים בהירות ומנומשות.

אני אתחיל מלתאר את המצב שלי במשפחה, אני אחות אמצעית, יש לי אח בכור בעל שיער חום עיניים ירוקות כההות, ושפתתים אדומות, אחי ברוך השם לא כמו רוב הבחורים בגילו הוא בן 19 אך הוא גר בבית, הוא נפגש עם חברים והחברה שלו מאי לעיתים קרובות ואוהב אותי מאוד, יש גם את התאומים, הם בני שנה, והם חמודים שמם לילי וטל, למרות שהאישיות שלהם לא התפתחה, יש להם הרבה תכונות לילי היא דומה לי מאוד, היא אוהבת לשחק ולחוק והיא לא בכיינית כמו טל שלעומתה בוכה, יותר דומה לאחי, ואוהב מאוד אותו.
אמא שלי, האמא הכי נהדרת בעולם! היא מבשלת מעולה ועובדת בתור רופאה, אני ולילי דומות לה מאוד, היא הייתה הכי מקובלת בשכבה שלה ומנסה להיות כזו גם עכשיו..
אבא שלי, הוא אבא נהדר, הוא מצחיק, חכם ומוכשר אני די דומה לו באופי שלא כמו אַחַיי ואחותי. אחי דומים לו מבחוץ אך לא מבפנים.
טוב זה כל המידע? נראה לי שכן.
"הבדיקות הושלמו!" אמר הרופא "ומה הן מראות?" שאלה אִמי הם הוא לחש לה משהו והיא הנהנה בהסכמה. בדרך הבייתה לא השחלנו מילה לא אני ולא אמא.


תגובות (6)

מוקדש ל…

מי שאהב

15/11/2011 12:55

פליז תקראו….

16/11/2011 04:37

יהי זה מוקדש לי!

17/11/2011 05:00

חבל שאין מגיבים. וגם יש לך שגיאות כתיב..

17/11/2011 05:18

איזה שגיאות?

17/11/2011 05:24

איזה מין שגיאות כתיב טמטם?

11/08/2012 08:49
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך