geek
בבקשהההה תגיבו זה ממש חשוב לי ואני מקווה שאהבתם אשמח לביקורות ודירוגים

חיי השתנו ב180 מעלות פרקים 3 – 4

geek 02/07/2014 769 צפיות אין תגובות
בבקשהההה תגיבו זה ממש חשוב לי ואני מקווה שאהבתם אשמח לביקורות ודירוגים

מנקודת המבט של אמבר:

– סוף היום –

נועה ניגשה אלי ושאלה, ״נו? הוצאת מרון משהו?״ ועניתי ״לא״, שתוך כדאי אני משחקת בתליון השרשרת שלי.
ונועה אמרה, ״טוב ניפגש היום בערב כבר ביושש״ ועניתי לה ״ביוש״ במבט מאוכזב.
הייתי בדרכי הביתה, ודיברתי בצ׳אט של הכיתה, כל הבנים רק התלהבו מזה שיהיה להם סיכוי לנשק את ליאן, הפרחה של הכיתה.
הגעתי הביתה אכלתי והלכתי לישון.

– ערב –

התאוררתי לצלילי הודעות בווצאפ, של הכיתה החופרת שלי, ואביר כתב לי ״ את מביאה גם את חבר שלך? או שהוא עסוק במשהו אחר״.
אביר הוא ילד מעצבן, רשמתי לו ״כן הוא יבוא״ והתנתקתי, לבשתי שורט לבן וסוודר פסים שחור אפור, שמתי מסקרה ליפ גלוס ועיפרון, לקחתי את האייפון והלכתי.

מנקודת המבט של רון:

חיכיתי סלון, היא היתה בחדר שלי והכינה לי הפתעה מיוחדת.
היא יצאה שהיתה לבושה רק בשורט וחזיה, והתחילה לנשק אותי.
הצמדתי אותה לקיר ונישקתי אותה גם, והיא אמרה ״אני לא מאמינה שאמבר לא שמה לב אפילו, שאני שוכבת איתך בזמן שאתם חברים״ המשכתי לנשק אותה ואמרתי, ״כן במיוחד שאת החברה הכי טובה שלה״.
היא ליטפה את שיערי ואמרתי, ״נועה אמבר אפילו לא חושדת שאני בוגד בה נכון?״.
נועה השתתקה לרגע, וענתה ״לא היא אפילו לא חושדת״ והמשיכה ללטף את שיערי.

פרק 4 :

מנקודת המבט של אמבר:

הייתי מתחת לביניין של רון, והתחלתי לעלות במדרגות לדירה שלו, אין לי כח לדפוק אני תמיד דופקת, והוא פותח לי רק אחרי 10 דקות.
ידי היתה על הידית, באתי ללחוץ עליה ו…
נשמע קריאה לעברי, הסתובבתי לפני שהספקתי לפתוח את הדלת, וזה היה אביאל.
הסמקתי , ״אביאל? מה אתה עושה פה?״ שאלתי בתמיהה, ואביאל ענה ״ראיתי אותך עוברת פה ובאתי לקרוא לך, עדיף שלא נקרא לרון, כולם שם בכיתה י הוא ישתעמם״.
הלתי את מבטתי ואמרתי, ״אבל גם נןעה לא מגיעה יש לה אירוע וישעמם לי״, אביאל שיחק לי בשיער ואמר, ״אל תדאגי אני ידאג שלא יהיה לך משעמם״ חייך והושיט את ידו, נתתי לו יד והלכנו…
הגענו לפארק וכל השיכבה היתה שם, כל ערב כולם באים לפה.
נכנסנו וכל הבנים החרמנים האלה היו מתים כבר לנשק בנות, אז הם חפרו לנו להתחיל לשחק.
הצטופפנו במעגל והתחיל המשחק, כל פעם שמישהו נישק מישהי, כל הבנים התחילו לצרוח ולהשתולל כמו חיות.
הגיעה התורהשל אביאל, הוא סובב את הבקבוק, כל הבנות התפללו שזה ייצא עלהם זה האט יותר ויותר ויצא על…
ליאן.
אביאל הסתכל עלי והעמדתי פני אדישה הם התנשקו, והרגשתי כמו דקירה בלב כמו גוש ענק בגרון, וניסיתי לא להראות שאני עצובה.
בשעה שאביאל כולו הסמיק מהנשיקה.

מנקודת המבט של אביאל :

איך, איך יצא לי את ליאן ולא את אמבר, כמעט יכולתי לנשק אותה, היא נראתה די עצובה.
ושאלתי אותה את בסדר? היא ענתה כן וליטפתי את ידה, רועי הסטיונר הזה ראה אותנו והתחיל לצרוח תתנשקו, תתנשקו, אמבר הסתכלה עלי, ולא יודע מה קרה לי באותו רגע, אבל נישקתי אותה …

המשך מחר ❤️


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך