חלק בלתי נפרד מחיי

♡Angel♡ 13/06/2015 1245 צפיות אין תגובות

אני יודעת שאתה כועס עליי ואולי בכלל לא תענה לי.
אני במצב קשה ואתה יודע אתזה. החיים שלי הפכו ללא קלים ואני במלא סיבוכים עם עצמי
המצב הרגשי שלי נוראי ואני סתם עושה שטויות. אבל אני יודעת דבר אחד שאני תמיד אדע אותו.אני אוהבת אותך, אני לא מסוגלת למצוא עולם ולראות עולם שאתה לא קיים בו, אתה חלק מהחיים שלי. חלק מהנשימה שלי , חלק ממני. אני כותבת אתזה ועולות לי הדמעות כי אני יודעת שזה נכון, אני לא מסוגלת לוותר על בנאדם כמוך שנתן לי כל כך הרבה אור בחיים. אני מתגעגעת לריח שלך לחיבוק שלך להכל שבך, ואני כמו סתומה שוב רוצה לנתק קשר כי נפגעתי ושוב שכחתי להעריך את הקשר שלנו ובכלל..שכחתי להעריך אותך, מי אתה, מה אתה, ומה עשית בשבילי, ואני כל כך מודה לך על תקופה כל כך ארוכה בחיים שלי. התקופה הכי יפה של החיים שלי הייתה כשהיינו החיים אחד של השני, ואני כל כך אבל כך כך אוהבת אותך שאין לך מושג עד כמה, עובדה… אני לא מוצאת לך תחליף , כי לא יהיה, אתה בנאדם כל כך מיוחד שעושה אותי מאושרת רק בגלל מי שהוא, אני מצטערת על הכל , ואני אבין אם לא תרצה להמשיך את הקשר הזה, אני הבנתי משהו אחד… את הקשר הזה אי אפשר להחליף אפעם, וגם אותך, ושאני אוהבת אותך ושאתה חלק בלתי נפרד מחיי.פשוט לא מסוגלת לראות עולם בלעדייך.
תודה


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך