shilat_sar
בקורות למטה.... סיפור זה לא אמיתי יש כמה קטעים שאמיתים אך לא עלי.... אשמח לדעתכם.

טוב לי למלא כמו שבחיים לא היה לי טוב,ולא היה לי טוב.

shilat_sar 15/04/2016 634 צפיות אין תגובות
בקורות למטה.... סיפור זה לא אמיתי יש כמה קטעים שאמיתים אך לא עלי.... אשמח לדעתכם.

היא נתנה למישהי לצלם ואמרה לי לרדת על ארבע או שהיא תשרוף אותי. אחרי זה משכה לי בשיער ודפקה לי את הראש על הרצפה.
אני ידעתי שהיא מצלמת את הסרטון כדי להעלות אותו לפייסבוק, ולא רציתי שיראו אותי עם דמעות. אחרי שעה הסרטון כבר היה בקבוצה, כולם קיללו אותי\"
אם אתם שואלי אותי אז כן,גם אני נהור בת ה14 מוצאת את עצמה מעורבת בקשר רומנטי עם בחור שנערה אחרת חשקה בו.
הוא הסתכל עלי,פעם ראשונה שמישהו בכלל יורק לכיוון שלי.
הוא דיבר איתי אני הייתי אומללה לא חשבתי אי פעם שמישהו יסתכל עלי כמו שהוא יסתכל עלי.
ספרתי לחבר הכי טוב שלי את מה שקרה לי,שהוא יסתכל עלי ושאני חושבת שאני מאוהבת בו.
החבר הכי טוב שלי אף פעם לא עונה לי בחזרה זה בגלל שהוא לא אמיתי,אני תמיד כותבת לו זה היומן שלי האישי.
כן הם לקחו לי אותו מהלוקר וקראו דברים אישי שלי הם פרסמו את זה בכל בית ספר בכול הפייסבוקים שלהם,בהכל.
כולם מקללים אפילו אנשים שאני לא מכירה ושהם לא מכירים אותי.
הם עלו סירטון שלי שכולם השכבה סביבי וכולם מכים אותי.
כולי עם דמעות רוצה הביתה רוצה למות!
הלכתי לקנות בגדים בחנות באשודד ובדרך ראיתי את עינת, פתאום היא התחילה לקלל אותי ולקרוא לי שרמוטה.
ביקשתי ממנה למחוק את הסרטון שהיא העלתה מהר, ואז היא דחפה אותי והתחלנו מכות.
פתאום אמא של עינת באה בהפתעה ועצרה את המכות.
במשך כמה ימים היא שלחה לי הודעה ואיימה עלי שעוד ירביצו לי,
עד שיום אחד כשהייתי בדרך לתחנה המרכזית בתל אביב מישהי שאני מכירה אמרה לי אם אני יכולה לבוא איתה רגע לא כל כך רציתי אבל בסוף הסכמתי, והלכתי איתה עד שהגענו לאיזו גינה מבודדת, ואז היא אמרה שהיא צריך לחכות פה לחבר שלה שיביא לה כסף. פתאום היא התחילה לשאול אותי מה הקטע שלי עם עינת, ואז אמרה שהיא הבטיחה לעינת שהיא תעשה לה טובה ותרביץ לי. היא חטפה את הטלפון שלה ופתאום שתי בנות יצאו מהצדדים ונתנה למישהי אחרת לצלם ואמרה לי \"מושפלת אחת\"
היא התחילה למשוך לי בשערות שבקוקו.
לא לבכות! אמתי לעצמי , כי ידעתי שהיא מצלמת את הסרטון ולא רציתי שיראו שאני בוכה…
זה נמשך המון זמן. ואז כולם הלכו בבת אחת אחרי שעה הסירטון עולה כמו שאמרתי כולם קיללו אותי היו חלק שניסו להגן ילי אבל הם היו חלשים מידי ..
אחרי 9 חודשים שאני סביב ביריונות כבר הכוח שלי תם….
הרמתי ידיים בהתחלה נתתי לכולם להרביץ לי לא החזרתי.
בפעם השנייה התחלתי לגזור לעצמי את כל השערות בראש כדי להיות שונה מי נהור (מיעצמי)
כבר שנאתי את עצמי התחלתי להרביץ לעצמי וחתוך את עצמי , חלמתי שכל השיט הזה יעבור שאני אולי יהיה שונה מי עצמי…
עד שכבר זה ניגמר ופשוט בום!!!!!! נעלמתי מהחיים של כולם,
אני טועה אם עשיתי משהו שהוא בסדר בסך הכל עשיתי מה שכולם רצו שאני יעשה אז למה משום מה מי למלא אני רואה שכולם מצטערים על מה שהם עשו…. מה אני עד כדי ככה הייתי בולטת שכולם היו מקשיבים לי ושומעים לי ועכשיו שאני בכלל לא בולטת כולם מתגעגעים אלי???
למה בדיוק יש להתגעגע?
להשפיל אותי?
להרביץ לי?
לגעת בי בכוח?
לראות אותי מחזיקה את הדמעות בלב?
למה? למה? טוב לי למלא אל תבקשו סליחה על מה שעשיתם כנראה שזה מה שהגורל רצה….
טוב לי למלא כמו שבחיים לא היה לי טוב,ולא היה לי טוב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך