בקי
ברוך בואכה ט"ו בשבט חג האילנות ♥♥♥

ט"ו בשבט חג לאילנות מגיע אלינו ונקבלו בשמחה רבה ♥♥

בקי 04/02/2012 726 צפיות 4 תגובות
ברוך בואכה ט"ו בשבט חג האילנות ♥♥♥

ביום שלישי הקרוב פעמיים כי טוב ב-7.2.12 חל ט"ו בשבט חג האילנות♥

בואו נצא כולנו לשדות הפורחים בשלל פרחים יפהפיים בשלל צבעים מהממים ביום נפלא שכזה אשר הינו חגיגה מהממת חוויה של פעם בשנה והיא חג האילנות ט"ו בשבט: בחג האילנות מתגלים ובאים לידי ביטוי 5 החושים שנחנו בהם והחוויה הינה מדהימה. כידוע לכולנו 5 החושים הינם: חוש הראייה, חוש השמיעה, חוש הריח, חוש הטעם וחוש המישוש.

אתמקד בכל אחד ואחד החושים ולא נשכח כמה מאושרים אנו כי ניחנו בהם:

חוש הראייה מביט וצופה באילנות הגבוהים וזקופי הקומה כשאגלי המטרים הברוכים שפקדו אותנו לאחרונה עדיין בוהקים בהם וקרני השמש המפזזות הופכות צפייה זו למשהו שלא תמיד ניתן לחוותו משהו מהמם ומקסים.

חוש השמיעה מאושר להקשיב ולהאזין לפרפרים המפזזות כשגם הצפרים המצייצות מצטרפות למנגינה שאמא טבע משמיע ה לכולנו לכל המטיילים אשר יוצאים לשדה ושותלים שתילים וההנאה בעיצומה.

חוש טעם טועם ונהנה מהפרחים הנקראים חמציצים החמציצים אותם פרחים צהובים אשר מזמינים את כולנו לטעום מהגבעולים הארוכים שלהם ולחוש את החומציות והמתיקות שמתערבות זו בזו ומרווים את צימאוננו.

חוש הריח מחדיר בתוכנו את הניחוח האדיר של כל הפרחים בשדות ובכך אי, פשר לצפות לא שעה ואף לא שעתיים אלא הרבה הרבה יותר.

ואחרון חביב חוש המישוש : חוש זה מאפשר לנו למשש את אשר עיננו רואות וידינו מלטפות את כל היופי הזה שהפעם מתמקד בחג האילנות.

אני מציעה כי בחג האילנות נגיש זר פרחים ( חלילה לא לקטוף מהשדרות המוריקים כי הם נועדו רק ליופי) לאנשים היקרים לנו , וכן נגיש מלוא הטנא פירות יבשים ופיצוחים למיניהם ויחדיו עם הקרובים והאהובים עלינו נחגוג הן בחיק הטבע והן בביתנו את חג האילנות הממשמש ובא.

ברוך הבא !!!


תגובות (4)

אהבתי מאוד:-)♥♥♥.ט"ו בשבט הוא אחד החגים האהובים עליי.זו חגיגה של הטבע.

05/02/2012 02:23

אהבתי מאוד:-)♥♥♥.ט"ו בשבט הוא אחד החגים האהובים עליי.זו חגיגה של הטבע.

05/02/2012 02:23

ריגשת אותי :]
אני גם מאוד אוהבת את ט"ו בשבט D:
כתיבה מוווושלמת XD
המשיכי כך !

05/02/2012 09:02

למתוקות של אנג'ל ועדן תודה רבה רבה על התגובות המהממות, כייף לקרוא שאתן אוהבות את הכתיבה שלי ♥♥♥ ולא לשכח לקנות זר פרחים עם עציץ ולהגיש למי שהכי אהבה נפשכן, תודה והרבה הצלחה ממני באהבה בקי ♥♥♥

05/02/2012 09:35
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך