בקי
נירה נוסעת להוריה השוהים בפריז מאחר ואביה הוא איש משרד החוץ. בעבר היייתה מצטרפת אליהם והכירה כמעט את כל העולם אך ב-6 השנים האחרונות היא נרשמה ללימודי רפואה באוניברסיטה שעל הר הצופים ולאחר שקיבלה את התואר הנכסף היא עלתה מהר מאד בסולם הדרגות והיום היא רופאה בכירה במחלקת אף אוזן גרון בתל השומר.

יד הגורל פרק א'

בקי 22/12/2011 672 צפיות 12 תגובות
נירה נוסעת להוריה השוהים בפריז מאחר ואביה הוא איש משרד החוץ. בעבר היייתה מצטרפת אליהם והכירה כמעט את כל העולם אך ב-6 השנים האחרונות היא נרשמה ללימודי רפואה באוניברסיטה שעל הר הצופים ולאחר שקיבלה את התואר הנכסף היא עלתה מהר מאד בסולם הדרגות והיום היא רופאה בכירה במחלקת אף אוזן גרון בתל השומר.

נירה הגיעה לנמל התעופה בדרכה להוריה המתגוררים בפריז . שנה שלמה לא התראתה עמם והגעגוע הפך קשה מנשוא.

השעה הייתה 12.00 והמטוס עמד להמריא בדיוק בשעה 13.00. נותרה לה מחצית השעה עד שתיכנס למתחם הנוסעים ועל כן התיישבה בבית הקפה שבמקום וביקשה קפה וכריך.

המלצר הצעיר הגיש לה את הזמנתה וחייך אליה בחיוך חביב מאד.

"הי נוסעת לטייל"? "כן אפשר לומר אני נוסעת להורי שמזה שנה לא פגשתי אותם" "לאן את טסה?" "לפריז "ואוו את חייבת לעשות לי טובה גדולה מאד"

"לאיזה טובה אתה מתכוון?" "שמי יוני" הציג את עצמו "ושמי נירה"

"נירה אחי לומד רפואה בפריז כבר 3 שנים ואני רוצה להעביר אליו חבילת מאד מאד קטנה, האם תואילי לעשות לי את הטובה הזו? "

"בשמחה אך תן לי את כתובתו המדוייקת של אחיך ואנסה לאתר אותה בעזרת הורי.".

יוני התיישב ליד נירה ובמהירות רשם : שמו של אחי הוא גיל ו וזו כתובתו שהיא כאמור בפריז לאחר מכן נכנס פנימה ומשם הביא חבילה ממש קטנה והגיש אותה לנירה.

"יוני החבילה עלולה להישבר היא מזכוכית"?" "לא ממש לא ".

נירה אני מודה לך מעמק הלב. חשבתי שיצא לי לטוס אליו אך לא מתאפשר לי והיום החלטתי לשלוח את החבילה הזו בדאר אבל מאחר שהיא מאד מאד חשובה לו ולי אני שמח שמצאתי אותך כי תעשי לי את הטובה הזו.עוד שנייה ביקש יוני : "אני רושם לך את מס' הנייד שלי וכשתמסרי אותה לאחי תבקשי שהוא יתקשר אלי כשאת עדיין נמצאת איתו"

יוני הודה לנירה עוד ועוד והיא לקחה את החבילה הניחה אותה בתיק היד שנשאה עמה ונכנסה פנימה למתחם הנוסעים.

כדי להעביר עוד כמה דקות נכנסה לדיוטי פרי אך המחירים היו כה גבוהים שחבל לקנות ולו שי קטנטנן, להורים היא הכינה מבעוד מועד צלחת עם איורים מירושלים מהכותל המערבי והר הבית, צלחת יפהפייה,

המשך יבוא


תגובות (12)

התחלה מעוד מעניינת תמשכי :)

22/12/2011 14:47

היי מירי נקווה שגם ההמשך יהיה מעניין שבת שלום וחנוכה שמח לך מתוקה ממני בקי ♥♥♥♥

22/12/2011 23:18

ת-מ-ש-י-כ-י!!!

התחלה מסקרנת , ובשביל זה יש המשך!

אז …. להמשיך♥

אוהבת אותך , רומי♥♥♥

23/12/2011 04:55

מאוד מסקרן, מבקשת כי תמשיכי במהירות האפשרית (:

23/12/2011 04:59

לבקי ,
הסיפור שלך נראה ביינתים מאד מעניין , תמשיכי !
-מאיה-

23/12/2011 05:02

חח.. לוסי בדיוק קראתי את "יד הגורל" והגבנו באותו הזמן …

23/12/2011 05:03

סיפור מאד יפה! רק בפרק הבא, אני אשמח אם תעשי 'אנטר' בין ציטוט לציטוט. דוגמא:
….. היא הציגה את עצמה בשם שרון. "אני שרון. באיזה חדר את מתגוררת?"
"אני בחדר מספר 1976, ואת?"
במקום:
….. היא הציגה את עצמה בשם שרון. "אני שרון. באיזה חדר את מתגוררת?" "אני בחדר מספר 1976, ואת?"
אבל התוכן של זה מאד מעניין!!!

23/12/2011 06:30

/לרומי לוסי ומאיה המתוקות "תודה מעמק לבי על התגובות שמחממות את הנשמה שבת ברוכה לכולכן וחגן חנוכה שמח ממני באהבה בקי ♥♥♥

23/12/2011 11:04

ללירון היקרה שלי
תודה כי הארת את עיני אני אנהג בדיוק כפי שהגבת כי הצדק איתך ומקבלת בברכה את התגובה על הסיפור שלי "יד הגורל"

שבת שלום ומבורך וחג חנוכה שמח ממני באהבה ♥♥♥

23/12/2011 11:06

בקי היקרה! איזה יופי התחלת סיפור חדש!
התחלה מאוד מסקרנת.. מצפה להמשך שיגיע במהרה :)

23/12/2011 14:05

לספיר אהובתי שבת ברוכה
צודה לך על התגובה הכל כך מחממת את הלב אני נחושת החלטה להמשיך לכתוב כמובן את הסיפור הנוכחי ועוד רבים וטובים אחריו ככל שהדמיון ימשיך "לייצר" חחחחח סיפורים מעניינים.
תודה וחג חנוכה שמח ממני באהבה בקי ♥♥♥♥

24/12/2011 01:31
efi

אין מילים עושה חשק לעודדד…

11/01/2012 09:38
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך