בקי
רופאה צעירה חיננית טסה לפריז לפגוש את הוריה השוהים שם עקב עבודתו של אביה במשרד החוץ. עד לפני 6 שנים היא נהגה להצטרף לכל מקום אשר אליו נשלח אביה, אך מאחר ורצתה ללמוד רפואה ולשמחתה התקבלה באוניברסיטת העברית בירושלים, היה ביכולתה לנסוע להוריה רק פעם בשנה וגם הם השתדלו לפחות אמה להגיע לביקור חטוף.

יד הגורל פרק ב'

בקי 23/12/2011 600 צפיות 3 תגובות
רופאה צעירה חיננית טסה לפריז לפגוש את הוריה השוהים שם עקב עבודתו של אביה במשרד החוץ. עד לפני 6 שנים היא נהגה להצטרף לכל מקום אשר אליו נשלח אביה, אך מאחר ורצתה ללמוד רפואה ולשמחתה התקבלה באוניברסיטת העברית בירושלים, היה ביכולתה לנסוע להוריה רק פעם בשנה וגם הם השתדלו לפחות אמה להגיע לביקור חטוף.

נירה התקדמה לכיוון אנשי הבטחון שעשו בדיקות מדוקדקות והיא לא התאפקה ואמרה להם: כל הכבוד כך חשים אנו בטוחים יותר והכל בזכותכם"

את המזוודה שלה היא כבר הביאה לכאן עוד בליל אמש כך שלא נותר אלא לעלות למטוס כשהיא מצויידת בתיק אישי שלה ובתוכו החבילה ששולח יוני לאחיו גיל.

הנוסעים עלו כולם והדיילת הכניסה את גרם המדרגות במקום שמיועד לו וקולו של הקברניט נשמע:" ברוכים הבאים" בעוד דקות מעטות נמריא אל על וזה מה שמביא אותי להודות לכם כי בחרתם לנסוע באל על נתיבי אויר לשיראל כפי שנאמר: הכי קרוב לבית" אבקש כי תחגרו את חגורות הבטיחות מעתה ועד לאחר ההמראה מס' דקות".

נירה מיהרה לעשות כדברי הקברניט והיא שמה לב כי לידה ישבה אשה מבוגרת שהחיוך לא מש מפניה.

המטוס המריא והדיילת הודיעה ברמקול כי אפשר להתנתק מחגורות הבטיחות.

נירה שמחה כל כך כי היא בדרכה לבקר את הוריה מאחר ושנה שלמה בלי להיפגש עמם זה היה לה מאד מאד קשה.

לשמחתה הצליחה לקבל חופשה ארוכה מהרגיל מבית החולים כך שתשהה בפריז שבועיים תמימות , נפלא חייכה בינה לבין עצמה.

הטיסה התנהלה בסדר גמור ולאחר ששבעה מארוחת הבקר אותה הגישה הדיילת החיננית, היא עצמה את עיניה ונרדמה.

לא יאומן כי רק כשנשמע קולו של הקברניט לחגור את חגורות הבטיחות בעוד רבע שעה נוחתים היא הקיצה.

נירה חגרה את החגורה ומיהרה להתאפר מעט ולסרק את שיערה הקצרצר שהלם מאד את תווי פניה כדי שהוריה שקרוב לוודאי ממתינים לה ישמחו לפגוש אותה כשהיא במיטבה.

המשך יבוא


תגובות (3)

מקסים

24/12/2011 13:37

מושלם

06/01/2012 10:54
efi

אין מילים :))

11/01/2012 09:42
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך