בקי
שוק הפרחים הימם את ראשה של נירה יופי שכזה צריך להפנים פנימה פנימה. יממה חלפה מאז הגעתה לכאן לפריז ונותרו עוד 14 יום ברוטו כי ביום האחרון זה כבר נחשב והחזרה הביתה והפרידה מההורים זה אקט מאד קשה וכאוב, אך זו המציאות

"יד הגורל" פרק ה'

בקי 24/12/2011 685 צפיות 2 תגובות
שוק הפרחים הימם את ראשה של נירה יופי שכזה צריך להפנים פנימה פנימה. יממה חלפה מאז הגעתה לכאן לפריז ונותרו עוד 14 יום ברוטו כי ביום האחרון זה כבר נחשב והחזרה הביתה והפרידה מההורים זה אקט מאד קשה וכאוב, אך זו המציאות

כשיכורה ולא מיין כך הלכה לאיטה נירה מלווה באמה לאורך שוק הפרחים. רותי העיפה מדי פעם בפעם מבט לעבר בתה ושמחה כי היא נהנית.

עבודתה בתור רופאה גוזלת המון כוחות ואנרגיות ולמרות שהיא אוהבת את מקצועה ועושה חייל בו עכשיו הטיול המהנה בין הפרחים הרבים זה ינפיק לתוכה המון המון כח ואהבה.

הטלפון הנייד צלצל ורותי ענתה:" היי אור מה קורה?"

"אני תקוע כאן בעבודה וכנראה לא יצא לי להגיע הביתה בשעה נורמלית אז תנסי לטייל עם נירה כדי שיום אחד מני 15 לא יבוזבז לריק."

"אור אנא אל תדאג הבת שלך מטייל יחד אתי בשוק הפרחים והיא מאושרת עד הגג, ולכן תישאר בעבודה כמה שאתה צריך ואנחנו מסודרות להפליא".

"תודה אהובתי נשיקות לנירה" והטלפון נדם.

לאחר שעתיים ואולי אפילו קצת יותר החליטה נירה שלהיום זה מספיק וביקשה להזמין את אביה ואמה לארוחת צהרים.

"נירה השיבה לה רותי" אבא צלצל והתנצל כי לא יוכל לשוב הביתה בשעה נורמלית וביקש ממני לטייל איתך כדי שיום אחד מני 15 ימים לא יבוזבז לריק".

"יופי השיבה נירה אז מזה אני יוצאת נשכרת הארוחה תעלה לי פחות חחחחחחחחח"

שתיהן הלכו למסעדה שרותי מכירה כשמטעמים שלהם כמעט כמו ביתיים ואכן הארוחה הייתה מאד מאד טעימה וכללה מיליון מנות וקינוחים והייתה בפירוש ארוחה דיאטטית בלשון המעטה.

בסיומה יצאו שתיהן מהמסעדה עייפות משהו מכל המטעמים שטחנו.

רותי עצרה מונית והן חזרו הביתה. נירה ביקשה סליחה מאמה והיא נכנסה לחדרה כי הייתה מאד מאד עייפה.

גם רותי שכבה לנוח וגם היא נרדמה טוב זה לא פשוט לטייל למעלה משעתיים בשוק הפרחים המסחרר ולאכול ארוחה כזו ענקית אז מה מתבקש לנוח, וכך הן עשו.

לפתע נשמע צלצול טלפון. רותי התעוררה ומיד ענתה. "הי נשמע קולה של אשה צעירה, והחלה לדבר צרפתית, רותי הבינה שהיא מטעמו של בעל החבילה, הצעירה שאלה באם אפשר להגיע אליכם במהלך השעה הקרובה או שלא נוח .

רותי הסבירה לה כי בתה ישנה ואם זה לא יפריע לה שתצלצל פעם נוספת בעוד שעה לברר מה המצב.

הצעירה הודתה לרותי וסגרה את הטלפון.

"היי מאמי אני כל כך אוהבת אותך חיבקה נירה את אמה, איזה כייף שיש לי הורים כאלה מקסימים, אצטרך לעשות מאמץ לנסוע אליכם לפחות פעמיים בשנה כי השנה הגעגועים שלי פשוט הטריפו את ראשי.

רותי הכינה 2 כוסות קפה והתיישבו לשתות אותו בפינת האוכל שהייתה מרוהטת בטיב טעם כמו כמובן את שאר הדירה, אך פינת האוכל היוותה משהו ביתי משהו אינטימי.

"רותי סיפרה לנירה על הטלפון שצלצלה הצעירה וביקשה להגיע תוך שעה באם זה יהיה לנו נוח וביקשתי ממנה שתצלצל בעוד שעה כדי לברר באם את ישנה"

מעניין מי זו הצעירה הזו תהתה נירה אולי היא רעייתו אולי היא חברתו אולי שותפה לדירה??

אך לא שיתפה את אמה בכך ורק אמרה כשתצלצל נגיד לה שהיא או שניהם אין לי מושג מי יבוא ואתן לו את החבילונת."

המשך יבוא


תגובות (2)

תמשכי זה סיפור מאוד יפה :) הלוואי ויום אחד תוצאי ספר מכל הסיפורים היפים שלך :)

24/12/2011 14:51

היי מירי מהפה שלך לאזני אלוהים , אך דעי לך שהתגובות שלך ממלאות אותי אשר רב ערב מצויין ממני בקי ♥♥

25/12/2011 10:01
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך