בקי
אהבה שכזאת אהבה פשוט אהבה ♥♥♥♥♥♥ בעוד זמן קצרצר הוא יטוס לפריז והיא "תטוס" לאיכילוב ונראה מה מכין לשניהם העתיד ויש גם את אנבל כיצד תגיב אם וכאשר אך לא להקדים את המאוחר למוקדם ליל מנוחה לנירה וגיל וחלומות פז ♥♥♥♥

יד הגורל פרק י"ז

בקי 29/12/2011 594 צפיות אין תגובות
אהבה שכזאת אהבה פשוט אהבה ♥♥♥♥♥♥ בעוד זמן קצרצר הוא יטוס לפריז והיא "תטוס" לאיכילוב ונראה מה מכין לשניהם העתיד ויש גם את אנבל כיצד תגיב אם וכאשר אך לא להקדים את המאוחר למוקדם ליל מנוחה לנירה וגיל וחלומות פז ♥♥♥♥

הזוג הצעיר והמאוהב עד התקרה בילה באחד מבתי הקפה שלאורך הטיילת כשמוסיקה לריקודים מושמעת נון-סטופ.

גיל הוכיח את היותו רקדן מקצועי הוא פשוט ריחף על רחבת הריקודים ונירה התאימה לו כך ששניהם רקדו שעות אהבו התנשקו רקדו וחוזר חלילה הבילוי היה מהמם רק בשעה 04.00 לפנות בקר שבו הביתה.

להירדם אין מצב , הבילוי נמשך לתוך השחר וגיל ביקש מנירה שתישאר היום בבית כדי שימשיכו לבלות ומחר תתייצב בעבודה והוא יעלה על המטוס ויחזור הביתה.

"טוב מתוק שלי" רק אצלצל למזכירה הרפואית ואודיעה לה שאחזור מחר בבקר לעבודה".

"תודה יפה שלי, אני מאושר לשהות במחיצתך את כל כך מהממת, את כל כך אסתטית את משהו ששום מלה לא תביעה את מה שאני חש לגבייך , מתוקה שלי.

רק בצהרים לאחר שנכנסו להתקלח תפסו כמה שעות של שינה כשהם מחובקים חזק חזק ובערב שוב יצאו הפעם לכיוון יפו העתיקה, לטייל בין החנויות של מזכרות, חנויות של תכשיטים כולם עבודת יד וכל מיני חפצים אשר אפשר לקנות שם.

גיל עצר באחת מהחנויות של התכשיטים ובחר לאהובתו לב קטנטנן בצבע תכלת כשבו שזורה שרשרת עדינה ומיד ענד לצווארה הברבורי את העדי הזה שהלם אותה שהלם את צבע עיניה שהלם את שערותיה הקצרצרות שכה התאימו לה פשוט , מושלמת, פשוט מאוהבת פשוט לא רוצה להיפרד מאהובה ולו לרגע דל.

הם המשיכו בסיור ביפו העתיקה שכל הסימטאות הקטנות היו מלאות בחנויות של מזכרות של תשמישי קדושה והכל עבודת יד פשוט מדהים.

השעות חלפו ונירה הזמינה את גיל לאחת המסעדות הידועות ביפו העתיקה והם הזמינו סטייק עין 2 מנות צ'יפס גדולות ובקבוק בירה שחורה.

הכל היה טעים לשניהם ומדי פעם גיל האכיל את אהובתו בצ'יפס קטנטן והיא ביקשה עוד ועוד ועוד.

הארוחה הגיעה לקיצה ולשולחן הגישו 2 עוגות סולת שהיו טעימות סוף הדרך.

נירה ביקשה מהמלצר שיעשה להם חשבון ואף הוסיפה שהארוחה הייתה טעימה מאד מאד.

הוא חזר עם הפתק שהראה כמה עליהם לשלם וכן עם קופסת קלקר בינונית וביקש שהם יפתחו אותה רק כשיתרחקו מהמסעדה. נירה שילמה בכרטיס אשראי וגיל השאיר -.20 שקלים תשר.

כשהגיעו לאוטו נירה לא התאפקה ופתחה את הקופסא ואוו קרוב ל-15 חתיכות של עוגות מלאות דבש עם אגוזים עם לוקום משהו שודאי עולה יותר מהארוחה שגבו מהם ומעניין למה המלצר נתן להם אותה.

שניהם נכנסו הביתה וגיל הכין לשניהם קפה בכוסיות קטנות קפה עסלי בלי חלב אלא קפה שחור אמיתי.

הוא פתח את קופסת הממתקים והוציא מתוכה 2 חתיכות הכי קטנות שהיו בקופסא והניח על השולחן.

הוא לוגם מהקפה ולא מוריד ולו לשנייה את מבטו המלא אהבה מפניה של נירה.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך