בקי
נראה כיצד ימשך רומן סוער שכזה ???

"יד הגורל" פרק י"ט

בקי 30/12/2011 650 צפיות אין תגובות
נראה כיצד ימשך רומן סוער שכזה ???

נירה הגיעה לבית החולים וכל הסגל במחלקה קיבלו אותה בחיבוקים ונשיקות. כולם אמרו כי היא חסרה להם מאד מאד מאד.

"תודה מתוקים שלי, גם אני התגעגעתי אליכם מאד מא"ד.

כשהחליפה את בגדיה ולבשה את החלוק הלבן התחילה מיד לחפש איזה שהוא נהג אשר יסיע את גיל לנתב"ג.

היא צלצלה לסניטר שאיתו יש לה יחסים מאד טובים ולאחר ששמח כי היא שוב בעבודה היא שאלה אותו אם יש מצב שמישהו מהנהגים שלו יסיע את החבר שלה לנתב"ג.

"בשבילך עד חצי המלכות ודאי שאני יכול להסדיר לך מכונית לאלתר."

"אין כמוך מודה לך מאד מאד ודע לך כי אני חייבת לך , היא מסרה את הכתובת של ביתה וביקשה כי הוא יצא מיד לדרך"

במקביל צלצלה נירה לגיל ולאחר מילות האהבה שהרעיפה על ראשו ביקשה ממנו שירד מיד לרחוב מאחר ועוד כמה דקות יגיע אוטו אשר יסיע אותו לנתב"ג.

"ואוו ממי הצלחת לסדר לי הסעה, תודה אהבת חיי , אני אשים את המפתח מתחת לשטיח שליד הדלת וכשאגיע לפריז אשתדל לצלצל אלייך, "אני מאד מאד אוהב אותך זאת זיכרי לעולם ועד.

"זה הדדי גילוש ממש הדדי הלוואי ותהיה לך טיסה טובה ונעימה ואל תפזול ימינה או שמאלה חחחחחחחחח"

"אז לאן לפזול " חחחחחחחח"

"נירה אני מודה לך על כל האירוח אשר כפיתי עצמי עלייך ומקווה שאשוב ארצה מהר ככל שאפשר, אגב מאמי אני מתכוון לצלצל להורים !!!" אך לא אומר מלה וחצי מלה כי טסתי איתך לארץ ועל הבילוי שלנו כאן., באם אשאל על ידי הורייך אומר שנסעתי לאן שהוא כדי להירגע לפני המבחן הגדול שעלי להיבחן"

"יופי גילוש, אתה שקרן מלידה חחחחחחח."

תרד למטה מיד ואת המפתח במקום שקבענו, אוהבת אותך והטלפון נדם.

נירה שמחה כל כך כי הייתה עסוקה במהלך כל היום ולא חשבה על גיל אשר כאילו היכה אותה הברק כך הוא נקלט בלבה הוא פשוט מקסים.

לפתע הנייד שלי צלצל ומי יכול להיות אם לא גיל, "היי נירה הגעתי בשלום לנתב"ג היה לי כייף לנסוע עם הבחור המבריק שלא הפסיק להלל אותך הן בתור אדם וכמובן בתור רופאה וכמובן יש לך ד"ש מיוני והוא אומר שהוא השושבין שלנו כשיגיע המועד לחתונה ☺☺☺☺

"תודה מתוק שלי ושתהיה לך טיסה חלקה וכמובן הצלחה במבחן ותנסה איכשהו לשוחח עם אנבל, כל אשר תאמר לה אם בכלל יתקבל על ידי באהבה ובהבנה."

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך