בקי
ואוו הסטודנט לרפואה זו השנה הרביעית מגשים את חלומו, הוא קיבל היתר להמשיך בארץ כנראה באוניברסיטה בירושלים מברוק גיל ♥♥♥♥

יד הגורל פרק כ"ב

בקי 31/12/2011 659 צפיות אין תגובות
ואוו הסטודנט לרפואה זו השנה הרביעית מגשים את חלומו, הוא קיבל היתר להמשיך בארץ כנראה באוניברסיטה בירושלים מברוק גיל ♥♥♥♥

אמה של נירה הייתה על הקו "היי מאמי מה קרה ?"

"הכל מצויין למה את חושבת שקרה דווקא משהו שלילי? "רציתי לבשר לך שאבא הצליח לאפשר לגיל להמשיך את לימודיו באוניברסיטה בירושלים"

"ואוו כל הכבוד אני מאד מאד שמחה בשבילו, תודי לאבא בשמי ובשמו"

"נירה היכן גיל?" "מה זה אמור להביע השאלה הזו מאמי"

"נירה מתוקה שלי ניסינו לאתר אותו בדירתו אך לא היה מענה אני מבקשת שתהיי כנה אתי כבימים ימימה"

"מאמי כשעליתי למטוס בדרך ארצה לא תאמיני גיל היה אחרון הנוסעים שעלה לאותו מטוס , קיבלתי ממש פיק בירכיים , אנחנו מאוהבים עד אין סוף, בילינו יומיים מהממים אני אוהבת אותו מאד מאד. הוא איש מבריק, איש בעל חוש הומור גבוה וכל תכונותיו הן מושלמות".

"נירה ומה עם בת זוגתו?" "אין לי מושג אני ביקשתי ממנו שידבר איתה ואם הוא מתכוון להמשיך את הזוגיות איתה לעולם לא אצטער על היומיים שביליתי בחברתו., עכשיו בדקות אלה הוא נבחן במבחן מאד חשוב לציון שלו בסמסטר ואני מחזיקה לו אצבעות".

"מאמי את עדיין איתי "? "כן אני איתך , הבנתי שהתאהבתם בבאהבה סוערת אך אני מקווה שאנבל תבין או שאת תביני אחד מהשניים". "אני מוכנה לכל מצב תאמיני לי אמא'לה ואת הזיכרון איש לא יוכל לקחת ממני וזה מדהים,

מצאתי הבקר 5 זרי פרחים מדהימים ליד דלת הכניסה, כשיצאתי מהבית לכיוון בית החולים, והפתק שהיה צמוד מביע את מה שהוא ואני חשים , אני אוהבת אותו תתפללי שהוא יהיה שלי, מאמי תתפללי".

"נירה את יודעת שאת היהלום של אבא ושלי וחלילה מקווה שלא תסבלי אך עלייך לקחת בחשבון כי את עלולה להישאר בלעדיו ולכן תתכונני לגרוע מכל ואם זה יהיה שונה אזי מה טוב, מתוקה שלנו, את יודעת כמה אבא ואני אוהבים אותך ואם אינך שמחה שנינו מאד מאד עצובים."

"תודה מאמי מקווה שלא אעציב אתכם, ביקשתי ממנו לכשיסיים את המבחן יתקשר אלי כדי לדעת מה דעתו על התוצאות וכמובן אוודא באם דיבר את אנבל ואני מבטיחה לך אצלצל אלייך ברגע שיהיה לי מיידע יותר ברור וכמובן אבשר לו כי הוא יעתיק את לימודיו לכאן לישראל נראה לי שמאושר ממנו לא יהיה והכל בזכותכם"

" תודה רבה רבה אני אוהבת את שניכם ועלי לשוב לעבודה"

"גם אנחנו אוהבים אותך, ביי מתוקה"

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך