בקי
ההורים שבים ארצה, גיל עומד להמשיך את לימודיו בארץ והדבר החשוב הוא כיצד תתנהל השיחה בינו לבין אנבל ????????????????????

"יד הגורל" פרק ל"א

בקי 02/01/2012 668 צפיות אין תגובות
ההורים שבים ארצה, גיל עומד להמשיך את לימודיו בארץ והדבר החשוב הוא כיצד תתנהל השיחה בינו לבין אנבל ????????????????????

נירה הייתה פשוט מאושרת כמה חשוב שהוריה חוזרים ארצה הקשר ביניהם יהיה זמין יותר ללא ספק והיא תתארח המון אצלם.

היא לקחה את המחברת שבה מתועד כל הקשר בינה לבין גיל ומיד מילאה לא פחות מ- 10 עמודים , יש לה המון המון מה לכתוב והיא חשה כה טוב כשהיא כותבת על גיל וכשהיא מזכירה את שמו זה עוטף אותה כאילו זרועותיו שלו עוטפות אותה בהמון אהבה ערגה ויופי.

הטלפון צלצל ולרגע החסירה פעימה אולי זה הוא??? אך לא זה לא היה הוא אלא חבר ותיק אשר למדו יחדיו בין ביסודי והן בתיכון.

הי יורם שמחה נירה "על מה ולמה ניזכרת בי חחחחחחחח? נירה\ אני מתחתן ואהיה מאושר באם תבואי לשמוח בשמחתי אך שכחתי את הכתובת שלך ולכן צלצלתי לוודא אותה."

"ואוו אתה מתחתן ? מי המאושרת אשר חטפה בחור חמד שכמוך"?

"ארוסתי היא בחורה מקסימה אנחנו מאוהבים כבר למעלה מ-3 שנים והחלטנו למסד את יחסינו מאחר ואנו בהריון בחדש החמישי"

"ואוו אם יהיה לך עוד מיידע אני עלולה לחטוף התקף לב" חחחחחחח, כל הכבוד יורם שמחה בחלקך ומקווה מאד מאד להשתתף בשמחתכם."

"ומה אתך נירה? רופאה נכון? "נכון מאד" "ויש בן זוג, אגב אם יש לך אפילו ידיד את חייבת לקחת אותו לחתונה שלנו אך באם תבואי בגפך אני מבטיח לך שיהיו המון בחורים נפלאים ועדין פנויים".

"תודה רבה רבה יורם אשמח לבוא" והטלפון נדם.

בהריון בחודש ה-5 מרגש מאד. טוב שנזכרו להתחתן חחחחחחחחח.

. לא חלפו 10 דקות והטלפון שוב צלצל הפעם היה הדבר האמיתי מעבר לקו:
"מתוקה שלי מה שלומך"?

"מתגעגעת מאד מאד גילוש אהובי" "כמוני כמוך יפה שלי" "האם יש חדשות באמתחתך" "ובכן כך: "אני אמור לקבל את האישור הרשמי שמאפשרים לי להמשיך ללמוד בישראל והם יציידו אותי עם תעודה מעבר עבת כרס שבתוכה יכללו כל ציוני במהלך ה-4 שנים שחלפו וכן חוו"ד של כל מרצה ומרצה".

"אז לפי הבנתי גילוש זה פשוט ענין של זמן וקרוב לודאי לא זמן רב האומנם"?

"אני חושב כמוך אך כדי שלא נתאכזב נמתין בסבלנות להיתר ובינתיים אני משתתף בכל השיעורים אשר מאפשרים לי להעשיר את הידע שצברתי"

"ואת ודאי מתה לשאול אם דיברתי עם אנבל? ובכן היא לא נמצאת בדירה כבר למעלה משבוע ורק היום קיבלתי ממנה טלפון שהיא מבקשת אם אוכל להיות בדירה כשתגיעה.

"אוקי נראה מה יש בפיה"? "אני חושב שהיא רוצה להכניס עוד שותף לדירה כי שכה"ד מאד מאד כבד עליה אל לפני שהיא תאמר לי למה ביקשה שאמתין בדירה והיכן הייתה שבוע ימים רק אז נהיה חכמים יותר"

"נירוש האם אוכל בשלב הראשון להתגורר בדירתך"?

"מה השאלה הטפשית הזאת מתוק שלי חסר לך שלא תתגורר בדירה שלי חסר לך שלא חחחחחחח"!!!!!

"ידעתי שזו תהיה תשובתך"

"קשיב מתוק שלי עדכן אותי בבקשה בכל ההתפתחות עם אנבל מקווה כל כך שלא תקבל זאת בצורה קשה מאד כי הלוא אני גוזלת ממנה את אהובה מזה 4 שנים ,"

"גם לי לא קל אך אני שמח שהיא צלצלה לפחות אדע היכן אנו עומדים"!!!

" נירה תקשיב לי בבקשה באם היא תקבל זאת מאד מאד קשה ואם יש בלבך עדיין רגשות אליה אזי נעשה סוויצ' ביחסינו ו….. "נירה אנא אל תאמרי דברים כאלה " מבקש ממך להישאר רגועה ולהמתין לטלפון ממני"

"ביי גילוש והטלפון נדם.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך