בקי
הרומן הזה שכל כך נהניתי לכתוב אותו הגיע לסיומו כפי שכל דבר יפה בסופו של יום מסתיים. מקווה שנהניתם יותר מהתגובות הדלילות שקיבלתי אך אינני כותבת באתר שהיה "מתה" עליו כדי לקבל תגובות אלא כותבת אני להנאתי הפרטית בלבד.

לאחר אתנחתא קצרה אשוב עם כיתובים כאלה ואחרים ובינתיים תודה לכולכם ותודה רבה רבה לאתר "סיפורים"

"יד הגורל" פרק ל"ג ואחרון ♥♥♥

בקי 03/01/2012 742 צפיות 3 תגובות
הרומן הזה שכל כך נהניתי לכתוב אותו הגיע לסיומו כפי שכל דבר יפה בסופו של יום מסתיים. מקווה שנהניתם יותר מהתגובות הדלילות שקיבלתי אך אינני כותבת באתר שהיה "מתה" עליו כדי לקבל תגובות אלא כותבת אני להנאתי הפרטית בלבד.

לאחר אתנחתא קצרה אשוב עם כיתובים כאלה ואחרים ובינתיים תודה לכולכם ותודה רבה רבה לאתר "סיפורים"

נירה הגיעה לביתה עם מצב רוח ממש ממש מרומם. היא הניחה את כל הקניות אותן קנתה לא פחות מאשר בככר המדינה ולבשה את האימונית גם היא חדשה וירדה לצעדה.

הפעם היא הקפידה לא לצעוד יותר משעה אחת פשוט בשביל לשמור על הכושר אך לא לרזות יותר.

לאחר כשעה היא נכנסה לפיצוציה ופינקה את עצמה עם שוקולד לבן אוורירי ועוד כמה מצרכים ועלתה הביתה.

לאחר שהתקלחה הסבה מסביב לשולחן ואכלה ארוחת ערב מלאה.

מעניין הרהרה בינה לבין עצמה החיים כל כך חזקים מהכל. גם עם זה שגיל לא מצלצל גם עם זה היא איכשהו היא למדה לחיות וזורמת ואפילו מחייכת,

נירה החליטה ללבוש את אחד הפריטים החדשים והיא בחרה מני רבים את החצאית הקצרצרה בצבע חרדל ואת החולצה בחרה כפי שהמוכרת המליצה החולצה הייתה חולצת בטן – היא פשוט הייתה מהממת. שיערה הקצר הלם את כל כולה בא לה גם להתאפר ולענוד זוג עגילים ג'יפסי די גדולים ועכשיו חשבה לאן תוכל ללכת עם היופי הזה שלה?

האינטרקום צלצל והיא התפלאה מי יכול לצלצל בשעה כזו ? "נירה ניגשה ושאלה מי זה והלא יאומן ממש הלוא יאומן ארע :!!!

" "גילושששששששששששששששששששששששששששששששששששהיא רצה במדרגות ומה היא רואה מולה , את הוריה המקסים ואת גיל בכבודו ובעצמו, "תפסתי אותך על חם חייך גיל כשהיא מתנשקת עם אמה ועם אביה, לאן את מתכוננת ללכת?" "בוא אלי משכה אותו קרוב אליה ושפתותיהם נפגשו באהבה אין סופית."

"אלוהים יכולתי למות מגודל ההפתעה ואוו חזרתם כולכם ארצה "???

"נירה מתוקה כולנו שבנו ארצה ואם לא איכפת לך אולי נוכל לעלות לדירתך"???????? אמר אביה.

ודאי ודאי ודאי.ארבעתם נכנסו למעלית הישר לדירתה מלאת הפרחים וכן המון שקיות כל אלה כיבדו אותם בנוכחותם.

"נירה תקשיבי לי ולא תאמיני למשמע אוזניך אתמול בבקר סוף סוף תפסתי את אנבל ומה היא אומרת לי ? לעולם לא תנחשי, אם זה לא יד הגורל אז מה זה באמת יד הגורל : היא אמרה לי היא מאוהבת בגבר מקסים ומחליטה לעבור לגור איתו, וכמובן את העניין הכספי היא תסדיר עד לפרנק האחרון"

"מאמי אני חפשי, אני לא ציערתי את אנבל והיא כל הזמן ביקשה ממני סליחה אך לאהבה אי אפשר לומר לא!!!!!!!!!

רותי הכינה בינתיים שתייה חמה לכולם והוסיפה כמה כריכים , היא כל כך שמחה שהבית של נירה מלא וגדוש והלוואי שכך יהיה כך ההמשך.

"מאמי גם אתם חזרתם לצמיתות"? אינני יודעת אם זה לצמיתות אך כפי שאת רואה שלושתנו שבנו הביתה וההתרגשות בשיאה.

"נירה מתי אנו מתחתנים "? "בשבוע הבא בבית הכנסת הגדול , ואת המסיבה נעשה במועד מאוחר יותר"

ידעתם אור ורותי כמה הבת שלכם חכמה חחחחחחחחח הנה זו תשובה של גברת היודעת מה היא רוצה.
♥♥♥♥♥


תגובות (3)

אני תמיד המשיך לכתוב לך תגובות :) תמשיכי עם הרומנים המקסימים שלך :)

03/01/2012 13:18

תודה מתוקה שלי אוהבת אותך בקי ♥♥♥♥

04/01/2012 09:07
efi

סיפור להפליא :))

12/01/2012 07:46
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך