בקי
מדוע אינו מתקשר אליה מה קורה שם בפריז היפהפייה והרומנטית כלכ כך ???????????

"יד הגורל" פרק ל"ג

בקי 03/01/2012 638 צפיות אין תגובות
מדוע אינו מתקשר אליה מה קורה שם בפריז היפהפייה והרומנטית כלכ כך ???????????

החיים נמשכו כסדרם הן בתל אביב והן בפריז. נירה שוחחה עם הוריה כמעט מדי יום ביומו והפצירה בהם שישתדלו כמה שיותר מהר לחזור ארצה.

באחת השיחות היא שאלה את אמה האם גיל יצר איתם קשר כלשהו אך רותי השיבה שמאז שהוא התארח בביתם שום קישר איתו לא נוצר.

"מדוע את כל כך מודאגת נירה שלי ? האם גם את לא שוחחת עמו?" "אני שוחחתי עמו לפני מספר ימים והוא אמר לי שיחזור אלי לאחר שישוחח עם אנבל , באותו ערב הוסיף ואמר לי כי אנבל לא הייתה שבוע ימים בדירה והיא צלצלה אליו כי היא תחזור ויש לה מה לשוחח עמו."

"מאותו ערב הוא לא יצר עמי קשר וזה נשמע לי קצת מוזר אך החלטתי שגם אני לא אצלצל אליו כדי לא להכניסו ללחץ והוא ודאי יודע שאני ממתינה לטלפון שלו וקרוב לוודאי יודיע לי כשיהיה לו מה לומר לי"

"אנא נירה ביקשה אמה אל תהיי לחוצה ותני לדברים לזרום אין לי צל של ספק כי גיל עושה כמיטב יכולתו לגבי אנבל ומקווה שהיא תעמוד על שלה ולא תסכים כי ייפרדו לאחר זוגיות של 4 שנים."

"תודה מאמי נמשיך להיות בקשר ואנא בקשי מאבא שיעשה הכל כדי שתשובו הביתה מהר ככל שניתן".

נירה המשיכה לעבוד במשנה מרץ כי פשוט רצתה שהזמן יעבור מהר וכמובן זה האופי שלה של שיא רצינות בכלל ומה שקורה במחלקה בפרט, מה שהיא כן שינתה הוא שדאגה להכין לה כריך ואיזה פרי בבית כדי שלא תרעב ולא תחזור לקפיטריה שלא היטיבה עם קיבתה בלשון המעטה.

הצעדות נמשכו והיא כבר צועדת במהלך של שעה וחצי מדי ערב וכלל אינה מתעייפת. נירה תחמה את חייה במסגרת מאד עקבית וכך השתלטה על אי ההבנה בהקשר לגיל.

באחד הבקרים כשהתכוננה לצאת מביתה לעבר בית החולים, היא לבשה חליפה מאד מאד יפה והיא התפעלה שהחליפה ענקית עליה וואו ירדתי המון במשקל, היא עלתה על המשקל בביתה ואכן ירדה 3 ק"ג מאז שהיא צועדת ואולי לא רק הצעדה אלא גם הגעגועים והאי וודאות שהיא נתונה.

נירה לבשה כמובן משהו אחר והכל היה ענקי עליה. היא החליטה שהיום לאחר סיום עבודתה תלך ותפנק את עצמה עם בגדים חדשים שהולמים את גזרתה החדשה אשר לשמחתה נשארה חטובה חבל"ז.

נירה הגיעה לעבודה ונילי האחות הראשית העיפה בה מבט והחמיאה לה ואוו כמה את יפהפייה ממש דוגמנית. "תודה נילי בסך הכל אני עושה צעדות מדי ערב וכנראה זה גרם לי לרדת כמה קילוגרמים ממשקלי"

"הלוואי עלי חחחח"

נירה החלה את עבודתה במדי יום בביקור חולים ומנהל המחלקה נתן לה היתר לעשות אותו בלעדיו, "את כל כך אחראית ורופאה דגולה כך שאני בסבב הזה מיותר לחלוטין.

"ואו ד"ר גורן נעתקו מילותי להשיב לך ולהודות לך על המחמאה האדירה שזכיתי לקבל ממך מאחר וכולנו מכירים אותך עם מחמאות אתה קמצן חחחחח וטוב שכך".

לאחר שהיא סיימה את הביקור נכנסה לחדרה ואכלה את הכריך שכל כך נהנתה ממנו. מאוחר יותר הכינה לה כוס קפה והיום עבר בשיא המהירות.

היא ירדה מבית החולים והחליטה ללכת לככר המדינה להתחדש עם גרדרובה חדשה.

את הדרך היא עשתה ברגל ונהנתה מהטיול שהפעם לא היה צעדה אלא טיול לשמו.

נירה נכנסה לאחת החנויות וכשיצאה ממנה הייתה עמוסה בפריטים יפהפיים אך כרטיס האשראי היה פחות מרוצה ממנה הגיהוץ אותו גיהצו הי במגהץ קיטור תעשייתי , היה גדול גדול ואפילו ענק.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך