בקי
בעוד חדש ימים ישובו הוריה לארץ בשורה נפלאה אין זה אומר שישארו כאן זמן רב אך לבינתיים עצם שיבתם לארץ עושה לנירה טוב על הנשמה וליתר דיוק מצויין על הלב♥♥♥♥♥

"יד הגורל" פרק ל'

בקי 02/01/2012 566 צפיות אין תגובות
בעוד חדש ימים ישובו הוריה לארץ בשורה נפלאה אין זה אומר שישארו כאן זמן רב אך לבינתיים עצם שיבתם לארץ עושה לנירה טוב על הנשמה וליתר דיוק מצויין על הלב♥♥♥♥♥

ד"ר לב ניכנסה לחדרה כשהיא כל כך נירגשת מכל הנסיבות סביב הילדה המתוקה שי. היא הורידה את חלוקה ומיד לבשה את בגדיה, הסתרקה ואף התאפרה מעט וכשזר הפרחים הענק בידה, נפרדה מהאחיות ואיחלה לכולן משמרת נעימה.

נירה חצתה את החנייה והגיעה למכונית שלה. היא פתחה את הדלת והניחה בזהירות את זר הפרחים במושב האחורי ואזי נכנסה לאוטו והחלה בנסיעה לכיוון ביתה.

תוך כדי נסיעה חשבה על אהובה גיל, מה קורה אתו האם דיבר עם אנבל האם יש בפיו בשורות טובות? כל אלה ועוד היא חשבה אך החליטה לא להתקשר אליו כדי לא ללחוץ עליו וכאשר תהינה לו תשובות הוא בעצמו ייצור קשר איתה.

נירה הגיעה הביתה ועם זר הפרחים הענק עלתה לדירתה.

היא נכנסה פנימה והזרים הרבים שהיו בסלון נישקו אותה במלוא אהבתם כאילו גיל ניצב מולה, כמה היא אוהבת את הגבר הזה רק אלוהים יודע.

נירה שמחה שיש לה עדין אגרטלים פנויים ומיד מילאה את אחד הגדולים שיש לה והניחה את הזר הטרי מהוריה של שי המתוקה והנהדת.

באותה הזדמנות טיפלה גם בזרים של גיל היא החליפה מים לכולם ואם היה צורך לסלק עלה כזה או אחר שהיה מעט נבול היא טיפלה בכל.[

6 זרים יפהפים עיטרו את הסלון היפה שלה והמרוהט בטוב טעם כשיש בו גם עציצים רבים, כולם מטופלים יפה והתוצאות הם פרחו ונראו בריאים לחלוטין.

לאחר כל זאת נכנסה נירה לחדר האמבטיה התפנקה לה בתוך האמבט משהו כמו חצי שעה ויצאה משם כשהיא כל כך יפה פשוט חבל"ז. היא לבשה טרנינג שחור שהלם מאד את גיזרתה נעלה נעלי התעמלות ויצאה לצעדה, נכון לצעדה , היא מתכוונת להפוך את הצעדה לקבועה ולצעוד מדי ערב לאחר סיום עבודתה.

היא לקחה את הנייד איתה ולמתניה חגרה את הפאוג' שלה כשבתוכו שמה את ארנקה ולאחר שנעלה את הבית גם את המפתחות שמה בתוכו.

נירה החלה בצעדה בקצב אחיד וחשה כיצד ריאותיה מתמלאות אויר צח וכל כולה מרחפת פשוט מרגישה נפלא.

היא שבה לביתה רק לאחר צעדה של 50 דקות והעיפות הייתה ממנה והלאה.

נירה פתחה את דלת דירתה וישר עפה להתקלח כי הזיעה מאד מאד.

לאחר שחפפה גם את ראשה יצאה מהאמבטיה ממש בן אדם חדש, בן אדם שמח ומאושר בחלקו.

היא הפעילה את מכונת הכביסה שגם הטרנינג מהצעדה גם הוא נשלח לכביסה. לאחר מכן הכינה לה ארוחת ערב קלה והחליטה לצלצל להוריה לדרוש בשלומם..

היי מאמי שמעה את אמה מעבר לקו כשהיא כה נרגשת מעצם השיחה עם בתה."היי אמא'לה מה שלומך יקירתי"? "לא תאמיני שעכשיו אבא ואני משוחחים בינינו כמובן עליך"!!!!

"אני מקווה שרק דברים טובים שניכם חושבים עלי חחחחח"!!!

"ברור, הלוא את הדובדבן שבחיינו את מאשירה אותנו באשר אדיר"

"אני יודעת מאמי אני בטוחה וכמובן זה הדדי , אני כל כך אוהבת אתכם וכבר געגועי מתחילים לתת את אותותם".

"נירה השיב אמה: יש לי בשורה נפלאה לבשר לך אפרופו געגועייך, אבא ביקש ממשרד החוץ וזאת הוא שמר בסוד להחזירו ארצה ולעבוד בירושלים ומנה מספר סיבות נכונות ומשכנעות ללא ספק."

"לפני כמחצית השעה הוא שב הביתה וסיפר לי ושנינו מאושרים כי נהיה קרובים אלייך למרות שנגור בירושלים אך המרחק אינו 5 שעות בינינו לבינך אלא גג 50 דקות וזה פשוט נפלא."

"ואוו אני כל כך שמחה ומתי זה אמור להתבצע סך הכל בעוד חדש ימים , כשיוחלט מי יהיה המחליף שלא אבא ועל הפרק יש כמה מועמדים אשר כולם ראויים לתפקיד רם זה"

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך