יומני היקר פרק ד'

בקי 22/06/2012 608 צפיות אין תגובות

יולי מיהרה הביתה והתפלאה כי האוטו של אביה חנה בחנייה בשעת צהרים זו.

היא עלתה מהר הביתה וראתה כי אמה מתכוננת לנסוע לבית היולדות .

"הי מאמי איך את מרגישה שאלתי בהתרגשות"??

"אני מרגישה בסדר חמודה שלי, צלצלתי לסבתא וביקשתי ממנה שתעבור לגור אתנו לכמה ימים עד שאשוב הביתה עם אח או אחות קטנה בשבילך"

"אבל את יודעת מה יש לך בבטן נכון"???

"כן נכון מאד את רוצה שאגלה לך חייכה אמי וחשתי כי יש לה כאבים
לא חשוב מאמי העקר שתחזרי הביתה עם תינוק או תינוקת שכבר אוהבת אותם כל כך".

"יולי אמר אביה, אנא תישארי קצת זמן בבית לבד כמובן תנעלי את עצמך ובעוד כמה דקות תגיע סבתא ולא תהיי לבד".

"בהצלחה מאמי אוהבת אותך מאד"

"תודה יולי שלי גם אני אוהבת אותך הכי בעולם".

ההורים יצאו מהדירה ונסעו לבית היולדות. לשמחתי הגיעה סבתי הביתה והביאה לי מלא מתנות וכן ארוחת צהרים.

"יולי אני אשאר קצת זמן לגור איתכם את שמחה"

"ודאי סבתא את יודעת כמה אני אוהבת אותך"

הסבתא מיהרה להוציא את ארוחת הצהרים אשר חיממה אותה במיקרו גל ושתיהן ישבו לאכול ויולי שיתפה את הסבתא שלה כמה היא מודאגת ומקווה שאמא לא תסבול הרבה כאבים.

כשסיימו את ארוחת הצהרים נכנסה יולי לחדרה והפעם לא ישבה להכין את שיעורי הבית אלא דווקא פרטה על הפסנתר והנגינה הסיחה את דעתה במקצת מה עובר על אמא שלה בבית החולים.

לאחר כשעה לערך היא התפנתה וישבה מסביב לשולחן הכתיבה שלה ואז הטלפון צלצל.

"הסבתא קראה ליולי בקול רם ומלא התרגשות , בואי יולי אבא רוצה למסור לך הודעה מאד משמחת"

"אבא מה שלום אמא?"

"יולי מגיע לנו מזל טוב , הרגע התחדשת עם 2 אחיות קטנטנות"♥♥

"מה זאת אומרת 2 אחיות "?????

"זאת אומרת כי אמא ילדה לפני כמה רגעים תאומות וכך שאת האחות הגדולה ויש לך 2 אחיות קטנטנות"

"ואוו אני לא מאמינה, לכן כנראה שהבטן של אמא הייתה ענקית נכון?"

"נכון וחצי צחק אביה".

הוא אמר לה כי יבוא בעוד כשעה לאחר שאמא תעלה למחלקה והוא יסיע אותה ואת סבתא לבקר את אמא ואת התינוקות הקטנטנות.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך