יומני היקר פרק ה'

בקי 22/06/2012 644 צפיות אין תגובות

סבתא ואני מיהרנו להתלבש כשאנו מצפות לאבא שיקח את שתינו לבית היולדות.

"סבתא למטה יש חנות פרחים את מכירה את האשה נכון? אולי אני ארד לקנות זר פרחים לאמא"??

"רעיון מצוין ענתה לי סבתי ומיד שלפה מהארנק שלה -.40 ₪ וביקשה שאקנה זר ורדים בשלל צבעים, ומה שחשוב הוסיפה סבתי כי תשבי לכתוב ברכה יפה לאמא ולשתי האחיות הפעוטות שלך".

מיהרתי לרדת לחנות הפרחים והאשה עשתה לי זר כל כך יפה פשוט מדהים, אני כמובן סיפרתי לה כי אמא ילדה ואז היא נתנה לי כרטיס ברכה גדול וביקשה שאכתוב ברכה יפה לאמא והפרחים מתנה ממנה.

לא בקשה סבתא נתנה לי את ה- -.40 ₪ והיא ודאי תכעס אם לא אשלם לך "אל תדאגי חמודה ענתה לי האשה תגידי לה שזו מתנה ממני ועוד מתנה קטנטנה היא נישקה לי על לחיי ואיחלה לכול נו הרבה מזל טוב.

עליתי מהר הביתה והחזרתי את הכסף לסבתא ומיד סיפרתי לה על המוכרת , סבתא חייכה ואמרה שבעלת החנות אשה כל כך טובה ויש לה יחסי חברות עם אמא.

נכנסתי לחדר שלי וכתבתי בכתיבה תמה ברכה לאחיות שלי וכמובן לאמא שלי.

אבא צפר לנו מלמטה וסבתא ואני מיהרנו עם זר הפרחים ולאחר שנעלנו את הדירה ירדנו בהתרגשות לאוטו.

"אבא מה שלום אמא ומה שלום האחיות שלי שאלתי "??

"הכל בסדר חמודה שלושתן מרגישות מצוין ומתגעגעות לך."

"יוני אמרה סבתא לבנה מזל טוב נשמה שלי אני מאושרת כי הכל כבר אחרי".

"תודה אמא שלי שאני כל כך אוהב".

לאחר כמה דקות הגענו למתחם בית החולים ולאחר שאבי החנה את האוטו מיהרנו להיכנס למעלית ולעלות לקומה ג' שם אמא שלי מאושפזת.

"בחדר הראשון ראיתי את אמא שלי כשהיא מושיטה לי את שתי ידיה ומבקשת חיבוקי גדול גדול".

"מאמי מזל טוב, אפשר לראות את התינוקות"???

"עוד מעט אבא יקח אותך ואת סבתא כי תכירו את האחיות והנכדות החדשות לך סבתא ".

סבתא חיבקה את אמא מכל הלב ולחשה לה אני מאושרת בשבילך מתוקה שלי את יודעת שאני אוהבת אותך כאילו את בתי ולא כלתי"

"כן אני יודעת וגם אני אוהבת אותך בדיוק כמו שאת אמי, כי את באמת אמי כי אין לי אמא אחרת זולתך".

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך