יומני היקר פרק ו'

בקי 23/06/2012 516 צפיות אין תגובות

יולי מלווה בסבתא ואביה מיהרו לעבר חדר התינוקות כדי להכיר בפעם הראשונה את שתי המתוקות שהגיחו בזוגות לעולם.

אבא לבש חלוק שהיה על הארון סמוך לחדר ועטה על פיו מסכה "מצחיקה" והוא נכנס פנימה.

הבטנו לעברו מעבר לחלון הגדול והוא הרים בשיא הזהירות את אחת התינוקות ומיד חשתי כי לבי אוהב את המתוקה הזו כי היא הייתה כל כך יפהפייה.

לאחר מכן החזיר אותה אבא לעריסה הקטנטנה והרים את התינוקת השנייה ששכבה על העריסה הצמודה לראשונה וגם אותה גם אותה אהבתי כל כך ורציתי לחבק אותן את שתיהן חזק חזק ללבי.

ביקשתי מאבא שימתין שנייה ואז צילמתי את אבא מחזיק בזרועותיו את אחותי החדשה והוא כמובן הניח אותה בעריסה והרים שוב את התינוקת הראשונה וצילמתי גם אותה בזרועותיו המחבקות של אבא.

לאחר מכן יצא אבא מהחדר ומהיר להסיר את חלוקו והמסכה שעטה על פיו ישר לסל הגדול שאמור לקחתו לחדר הכביסה.

חיבקתי את אבי וכמוני עשתה גם סבתי והיא לא התאפקה ודמעות זלגו מעיניה שבלטו מהן טוב לב והגינות.

"אבא שאלתי מדוע אין אנו יכולות להיכנס לחדר התינוקות ולחבק את החמודות הללו??""

"מאמי יש להם חוקים משלהם ומותר להיכנס רק לאבא אמא וסבתא".

מיהרנו לחזור לחדרה של אמא ומיד נישקתי לה והתרפקתי עליה כשאני לוחשת לה מאמי תודה תודה תודה ♥♥♥♥

"הן כל כך יפות נכון יולי ? ושתיהן דומות לך קופי שתיהן יפות בדיוק כמו שאת יפהפייה "

"ומתי תחזרו הביתה"???

"מקווה שאחזור עם שתיהן מחרתיים לאחר שיעקבו אחרי שתיהן ויראו שהכל בסדר איתן"

לאחר כמחצית השעה הסיע אבא את סבתא ואותי חזרה הביתה והוא מיהר לחזור לבית החולים להיות לצידה של אמא.

כשהגעתי הביתה דבר ראשון צלצלתי לאופק ובישרתי לה את הבשורה כי נולדו לי 2 אחיות .

אופק שמחה כל כך ואיחלה לי בהצלחה עם האחיות החדשות.

ידי לא הרפתה ולו לשנייה מיומני היקר שבו אני כותבת לכם את כל מה שאני חשה מה שאני אוהבת בכלל כל חיי ביומני זה יומני האישי שהוא יותר מחבר יותר מכל דבר העולם♥♥♥♥♥

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך