יומני היקר פרק ז'

בקי 23/06/2012 582 צפיות אין תגובות

מוקדם מאד בערב ביקשתי מסבתא שתכין לי משהו קל לאכול ואני רוצה ללכת לישון.

סבתא שאלה אותי באם הכל מהתרגשות וזה טבעי ביותר או חלילה כואב לי משהו.???

הרגעתי אותה ואמרתי לה כי הכל מהתרגשות.

כעבר זמן קצר נכנסתי לחדרי ולבי הלם חזק חזק.

לאחר שהמשכתי לכתוב ולמלא עוד דפים ביומני עב הכרס ישבתי ליד הפסנתר וניגנתי בשמחה לכבוד שתי אחיותי המתוקות שלי.

מאוחר יותר נכנסתי למיטתי ונרדמתי חיש מהר.

השחר הפציע והתעוררתי בשמחה אדירה כשנזכרתי מיד את המתנות שקיבלתי אתמול.

יצאתי מחדרי והצצתי לעבר חדר השינה של הורי שם ישן אבי שנת ישרים ובחדר של סבתא גם היא ישנה ואפילו נחרה חחח.

החלטתי להכין לי שתייה וכריך ולאחר שסיימתי לאכול הכנתי שני כריכים אחד לי ואחד לאופק חברתי שאני כה אוהבת אותה התלבשתי כתבתי פתק "באותיות קידוש לבנה" כי אני מאד אוהבת אותם וכי הלכתי לבית הספר. ♥♥♥♥

בחצר בית הספר ליד השער המתינה לי אופק כשהיא מחזיקה פרח לבן יפהפה בידה "הי יולי חיבקה אותי אופק והעניקה לי את הפרח בהתרגשות רבה.

הצלצול בישר כי הגיע הזמן להיכנס לכתות וגם אופק ואני מיהרנו לעבר הכיתה.

כשנכנסה המחנכת שאני כל כך אוהבת הרמתי את ידי והיא שאלה אותי מה רצוני??

"המורה אתמול נולדו לי שתי אחיות ואני מאושרת".

מחיאות כפיים סוערות מחאה כל הכתה ואני הודיתי לכולם.

המורה אמרה שבניגוד למערכת הלימודים את השיעור הראשון נקדיש לכתוב ברכות חמות ליולי לרגל הולדת שתי אחיותיה.

העפתי מבט בכל הכתה וראיתי כמה הם שמחים לכתוב לי ברכות .

אני הוצאתי את היומן שלי וכתבתי כמה כייף אני מרגישה וכל העולם גם מרגיש כמוני.

מיהרתי להצפין את היומן חזרה עמוק לתוך הילקוט וגם אני כתבתי ברכות לאחיותי.

את השיעור השני הקדשנו לשיחה חופשית כשהמורה מבקשה מכל תלמידה ותלמיד להביע את דעתו כיצד הוא חווה כשמצטרף תינוק חדש למשפחה.

השיחה הייתה מאד ערנית ומעניינת עד להשמעתו של הצלצול שאומר בתיאבון ילדים – .

שלפתי מתיק האוכל שלי את שני הכריכים ולהפתעתי גם אופק שלפה מתיק האוכל שלה 2 כריכים.

שתינו הבטנו אחת אל השנייה ופרצנו בצחוק רם.

"יש לנו 4 כריכים צחקנו ומיד התחלנו לאכול כל אחת את הכריך שלה ואת הכריך של חברתה.

לאחר סיום ארוחת הבקר יצאנו לחצר וכל הילדים הקיפו אותי ושאלו המון שאלות איך זה להתחדש עם 2 אחיות.

עניתי כי זה כיף ענק ואף הוספתי כי אני ממתינה בקוצר רוח להגעתם הביתה.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך