המשך הסיפור של יומני היקר פרק ז'

בקי 23/06/2012 594 צפיות תגובה אחת

בסיום הלימודים מיהרתי הביתה כדי לברר מה קורה עם אחיותיי הטריות ואם היום יחזרו הביתה יחד עם אמא.

סבתא שלי קידמה אותי בברכה ואמרה שעוד מעט יבוא אבא להסיע אותנו לבקר את אמא והאחיות הקטנטנות בבית החולים.

"סבתא מתי הן תשחררנה הביתה"???

"על כך צריכים הרופאים להחליט העקר שניסע לבקר את שלושתן ושם נתעדכן מתי הן ישוחררו."

סבתא הגישה לי מנה גדושה של צ'יפס עם שניצל וזה מאד מאד ערב לחיכי. היא גם ישבה לצדי ואכלנו יחדיו.

בדיוק כשסיימנו את הארוחה אבא עלה הביתה ופתח את הדלת.

אמממ יאמי צחק מה אוכלות שתי המתוקות שלי?

"שב יוני יש גם בשבילך מנה גדושה אתה לבטח מת מרעב".

"תודה מאמי שלי חייך לעבר אמו לעבר הסבתא שלי שאני כל כך אוהבת".

"אבא שאלתי אתה תסיע אותנו לבית החולים"??

"לא"

"מדוע לא כמעט התחלתי להתבכיין"

"כיייייייייי אני נוסע לשחרר את שלושתן הביתה"

"ואוו ואוו ואוו שאגו יחדיו הסבתא ויולי".

בין ביס לביס הסביר לנו אבא שהרופא החליט שהן יכולות לחזור הביתה ואני הוסיף לומר עוד מעט אקח את שתיכן אתי כדי לבחור את הפריטים הראשונים שהן צריכות בבית.

כשסיים את הארוחה זירז אותנו לצאת לדרך.

נכנסנו לחנות ענקית של דברי תינוקות והוא התייעץ עם סבתא מה כדאי לקנות כבר בשלב זה.

סבתא המליצה על שתי עריסות מנצרים שיש בהן גלגלים כי בשלב הראשון הן תהיינה בחדר שלכם , היא המשיכה להסתובב בחנות והמליצה לקנות ביגוד כדי להוציא אותן מבית החולים וכמובן טיטולים כל מיני משחות 2 מגבות רחצה ענקיות ו- 2 קופסאות של מטרנה במידה ואמא לא תניק אותן.

אבא שילם עבור כל הקנייה והמוכרת אמרה כי היא תשלח הכל הביתה ברגע שהוא יודיע כי יש מישהו בבית.

ההתרגשות שלי חרגה מהתרגשות רגילה הייתי כל כך שמחה ומפרגנת ולרגע לא קינאתי בכל מה שקונים עבורן.

"יולי שאל אותי אבא האם את רוצה לבוא אתי לבית החולים וקודם נסיע את סבתא הביתה כדי לקבל את הקנייה או שאת מעדיפה להישאר בבית"???

"אני מעדיפה להישאר בבית עם סבתא ושתינו נקדם את כולכם כשאתם שבים הביתה".

,את בטוחה שאל אותי אבא"? "ודאי אבא'לה אני רוצה לעזור לסבתא ושתינו נמתין לכולכם כאן בבית"

אבא חייך כשהוא אומר כמה גדולה ונבונה היא יולי שלי.

המשך יבוא


תגובות (1)

וואו איזה סיפור מדהים פשוט חבל שאיש לא קורא אותו אך הנה יש מישהי שקוראת אותו ואפילו נהנית ♥

23/06/2012 07:33
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך