יומני היקר פרק ח'

בקי 23/06/2012 620 צפיות אין תגובות

אבא יצא לדרכו וסבתא ואני התחלנו לסדר את הבית לרגל בואן של 3 המתוקות שלנו.

אני ביקשתי מסבתא שתרשה לי לשטוף והיא הסכימה בשמחה רבה.

"יולי את יודעת לשטוף רצפות שאלה אותי בחיוך"???

"ודאי סבתא במהלך ההיריון של אמא עזרתי לה הרבה כי היא הצליחה להתכופף עם הבטן הענקית שלה, למרות שפעם בשבוע הגיעה העוזרת שלנו החייכנית עמר אך זה לא הספיק ולכן כל יום עזרתי לאמא וגם אבא כמובן נרתם לעבודה בבית".

"אוקיי חמודה אמרה סבתא תתחילי לשטוף את חדר ההורים כי שם הן תיכנסנה בשלב הראשון".

מירקתי את החדר של ההורים כמובן קודם לכל סידרתי את המיטה הזוגית שלהם לאחר שסבתא החליפה את המצעים ולאחר שסיימתי הורדתי את התריס כדי שהשמש לא תחדור פנימה.

החדר הפך להיות כל כך אפלולי ונעים.

לאחר מכן המשכתי לשטוף בכל מקום שסבתא ביקשה ולאחר כשעה לערך סיימנו הכל ואני נכנסתי להתקלח כדי להתכונן להגעתן הביתה.

חפפתי גם את שיערי הארוך וייבשתי אותו עם הפן שהיה בחדר האמבטיה.

לבשתי משהו קליל והמתנתי בקוצר רוח להגעתן הביתה.

סבתא גם היא נכנסה להתקלח ושתינו היינו נקיות למשעי והמתנו לבואן.

אני נכנסתי שנייה לחדר שלי ויידעתי את היומן שלי בכל מה שעובר עלי והבטחתי לו כי אשוב אליו מאוחר יותר כי לבטח יהיו לי דברים מאד משמחים לומר לו.

כעבר כשעה ומחצה נשמע הצלצול בדלת.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך