יומני היקר פרק ט"ו

בקי 24/06/2012 621 צפיות 3 תגובות

חלף השבוע הראשון מאז הגיעו בהמון אהבה התאומות הביתה התאומות המקסימות אופק ושי.

אבא חזר לעבודה סבתא ביקשה מעט מנוחה ושבה לביתה אני כמובן הלכתי לבית הספר אז נשארה רק אמא לטפל בתאומות וזה היה לא קל.

הכוחות של אמי הלכו ונחלשו ואז החליט אבא כי יש מקום לביא הביתה מטפלת לכמה שעות ביום כדי שאמא תוכל לנוח.

אמא והמטפלת הלכו ל"טיפת חלב" ולשמחתן התאומות העלו במשקל וההתפתחות של שתיהן הייתה לשביעות רצונה של הרופא והאחות שבדקו , ששקלו ובטרם נפרדו זכתה אמי בטפיחה על השכם כל הכבוד אמרו לה אנשי המקצוע.

"את מוזמנת להגיע בעוד שבועיים כדי לחסן אותן בזריקה המשולשת שהראשונה בהן מזריקים לבני חודש השנייה לבני חודשיים והשלישית בני 3 חדשים.

אמא יצאה שמחה וטובת לב מהביקור ב"טיפת חלב".

המטפלת התאומות ואמא שבו הביתה ואז אמא ביקשה להיכנס לנוח מעט והפקידה את השמירה על האחיות שלי בידי המטפלת.

הזמן עבר חיש מהר סבתא שבה אלינו וזו הייתה עזרה מאד גדולה לאמא והמטפלת טיילה עם התאומות יום יום בשעות הבקר וכשהייתה שבה מהטיול היא ואמא עשו אמבטיה לשי ואופק והיה כל כך מעניין כמה הן שמחות באמבטיה.

אני כמובן לא נפרדתי ולו לשנייה מהיומן שלי אשר בו כתבתי את כל מה שעובר על המשפחה שלי , הן על מה שאני מצפה בכיליון עיניים שיקרה ועוד כאלה דברים בקשות והכל קיבל היומן שלי באהבה ובדומייה, מעולם לא כעס עלי – זה יומן כלבבי.

חלפו 3 חדשים והאחיות שלי כבר צוחקות אוהבות אותי מאד אמא משטחת על הרצפה שמיכה ועליה משכיבה את הקטנות על הגב וכמובן אבא קנה להן "אוניברסיטה" זה משחק מדהים שמפתח את היצירתיות של התינוק.

אמא החלה לחשוב לשוב לעבודה ולצורך כך היה צריך לסכם עם המטפלת שתקבל את כל הטיפול בקטנות ולאחר שזו הסכימה החלה אמא לשאוב את החלב והמטפלת בהתחלה גם סבתא היו מאכילות את שי ואופק מחלב אם.

אמא הייתה עו"ד בעלת משרד גדול ושמו הלך לפניה המשרד דן בנזיקין ונדל"ן.

המזכירה הפרטית של אמא הייתה אשה לא צעירה אך נבונה מאד ובעלת ניסיון אדיר בעבודה במשרד עורכי דין.

החיים בבית נכנסו לשגרה מסוימת והזמן חלף כל כך מהר פשוט לא יאומן.

בגיל חצי שנה החליטו ההורים שלי לרשום את אחיותי במשפחתון כדי שתהיינה בין ילדים בגילן ושם יוכלו להתפתח במשנה מרץ

המטפלת החמודה עזבה אותנו והיחסים נשארו מאד מאד טובים.

אמי אמרה לה שאם חלילה מישהי מהן תהיה חולה – האופציה הראשונה לטפל בה תהיה המטפלת באם לא מצאה לה עבודה
חלופית.

המשך יבוא


תגובות (3)

מעולה.אין כמו הכתיבה שלך.אנשים אומנם לא מפרגנים וכותבים תגובות אך אני מקווה שאת יודעת שאת כותבת מעולה.ואנשים-תפרגנו כבר!!!!!!!!!אם אתם רוצים שיפרגנו לכם אז תפרגנו גם אתם!

25/06/2012 05:39

לאופיר היקר שלי

האנשים באתר בפירוש לא אוהבים אותי ועל זה אין ויכוח. מדי פעם כשאפשר היה להעליב אותי זה עשו בשמחה וששון , פעמיים רציתי לפרוש מהאתר אך מאחר ואני "אוהבת מאד מאד לכתוב וכבר התרגלתי לאתר אשר למעשה פורש בפנינו יריעה ענקית ורק אומר: קדימו תכתבו, אז החלטתי ביני לבין עצמי כי לא אתעצב מהתגובות הדלילות אם בכלל ואמשיך לכתוב להנאתי וכך אני עושה.

סליחה שהארכתי בתגובה אך אתה פתחת בפני את סגור לבי ועל כך תבורך – ממני בהמון כבוד והערצה בקי ♥♥♥♥

25/06/2012 09:31

לאופיר היקר שלי

האנשים באתר בפירוש לא אוהבים אותי ועל זה אין ויכוח. מדי פעם כשאפשר היה להעליב אותי זה עשו בשמחה וששון , פעמיים רציתי לפרוש מהאתר אך מאחר ואני "אוהבת מאד מאד לכתוב וכבר התרגלתי לאתר אשר למעשה פורש בפנינו יריעה ענקית ורק אומר: קדימו תכתבו, אז החלטתי ביני לבין עצמי כי לא אתעצב מהתגובות הדלילות אם בכלל ואמשיך לכתוב להנאתי וכך אני עושה.

סליחה שהארכתי בתגובה אך אתה פתחת בפני את סגור לבי ועל כך תבורך – ממני בהמון כבוד והערצה בקי ♥♥♥♥

25/06/2012 09:31
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך