בקי
כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלעדית !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

יומני היקר פרק ט'

בקי 23/06/2012 649 צפיות אין תגובות
כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלעדית !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

פתחנו את הדלת והמחזה שניגלה לנגד עיני לא אשכח לעולם.. אבא מחזיק תינוקת אחת ואמא מחזיקה את התינוקת השנייה.

אבא מחזיק תינוקת אחת ואמא גם היא מחזיקה את התינוקת השנייה.

"ברוכים השבים שמחה סבתא "

"אמא שאלה אם אני רוצה להחזיק את אחותה"???

"אבל אני פוחדת היא כל כך קטנטנה"!!!!

"אל תפחדי מאמי השיבה לי אמא בואי תשבי כאן על הספה ואני אתן לך אותה כדי שתכירי את האחות שלך"

"אמא הניחה את אחותי הקטנטנה בזרועותי ואני התחלתי לבכות מרב אשר".

"כמה היא קטנה ואוו כיצד היא תיגדל. אמא הרגיע אותי ואמרה שגם אני נולדתי עוד יותר קטנטנה ממנה והנה כמה גדלתי חחחח".

לאחר מכן היא לקחה את התינוקת מזרועותי וביקשה מאבא שיתן לה את התינוקת השנייה שהייתה קופי של הראשונה.

"הן כל כך דומות איך נבדיל ביניהן"???

"אין לנו מושג צחקו ההורים נקווה שלא נאכיל רק את האחת והשנייה תישאר רעבה חחחחחחח"

כולנו נכנסנו לחדר השינה וההרים הניחו בזהירות את הפעוטות על המיטה הזוגית ואמא היללה את סבתא ואותי כמה הכל נקי ומצוחצח.

לא חלפו דקות מספר והצלצול בדלת בישר כי הקנייה בחנות הענקית כבר נמצאים פה.

אבא הכניס את כל הסחורה פנימה ולאחר שחתם על הקבלה המאשרת כי הכל הגיעה בצורה מושלמת הוא נתן לכל אחד מהם תשר יפה והם הלכו לדרכם.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך