יומני היקר פרק י"א

בקי 23/06/2012 575 צפיות אין תגובות

לאחר נגינה ממושכת שמעתי לפתע בכי של תינוק. ואוו חשבתי אולי ניגנתי בקול רם והאחיות שלי כבר בוכות זמן רב ואוו.

מיהרתי לצאת מחדרי ונכנסתי לחדר השינה ומה שראיתי שם אנצור בלבי לעולם.

אמי הניקה את שתי האחיות שלי בד בבד והחיוך שהיה על פניה הראה את האשר העילאי שהיא שרויה בו.

לחשתי היי מאמי והיא ביקשה ממני להיכנס.

"יולי את רואה כיצד אני מניקה את שתיהן אז תדעי לך שאותך הינקתי עד גיל שנה ולא הוספתי שום אוכל פרט לבקבוק מים רתוחים. את כל מה שהיית זקוקה לו להתפתחות היית מקבלת ממני ותראי איזו ילדה יפהפייה צמחה לנו פשוט מהממת."

"תודה מאמי אבל לבטח תהיי מאד עייפה לאחר שתניקי אותן ובגלל שהן כה קטנות תצטרכי להניק אותן במהלך 24 שעות כשתתעוררנה נכון ?

"נכון ואני צריכה לאכול ולשתות כדי שיהיה לי מה שהן זקוקות.

אבי התעורר ומיד נכנס גם הוא לחדר.

פה אסיפת בנות חסרה רק סבתא ואני פשוט מיותר חחח".

"יוני ביקשה אמא למען האמת באת בדיון בזמן הנכון, אנא הכן לי משהו לאכול ותחמם לי כוס חלב כדי שאופק ושי יהנו מהיניקה."

אבי יצא מיד לעבר המטבח ואני נשארתי בחדר נפעמת ממה שרואות עיני.

"היכן סבתא שאלה אמי?"

"כנראה ישנה אני מיד אכנס לחדר שלה"

"נכון סבתא ישנה שנת ישרים היא מאד התרגשה נפשית וגם עבדה יחד אתי אז לא פלא שהיא ישנה".

אחת מהתאומות התנתקה מהפיטמה של אמא ואז בדיוק אבא נכנס לחדר.

"יוני ביקשה אמא אנא קח את שי ותחזיק אותה עד שתעשה גרפס "

"היא מיהר להניח חיתול על כתפו ולקח את הבובה הקטנטנה ולאט לאט טפח על גבה ומיד היא עשתה גרפס חזק חזק.

"נילי שאל אבא מה דעתך שאני אחזיר אותה לעריסה לבל תפלוט ומאוחר יותר אחליף לה טיטול"??

"בהחלט אתה צודק"

תוך כדי היניקה של אופק לגמה אמא מכוס החלב ואף החלה לנגוס בכריך הטעים שאבא הכין עבורה.

לפתע שמעתי את עצמי אומרת:"אתם ההורים הכי מדהימים שהכרתי מעודי אוהבת אתכם מאד מאד מאד ויצאתי מהחדר.

מיהרתי לעבר הילקוט שלי ופשפשתי בתוכו כשהיומן שלי ממתין לי להביע את כל רחשי לבי – היומן הפך לגבי דידי החבר הכי מסור שיכול מישהו לאחל לעצמו, יכולתי לכתוב כל דבר שרציתי והוא קיבל בלא דחייה את כל הכיתוב שלי.

נכנסתי למטבח והכנתי לי גם כריך כמו שאבא הכין לאמא וגם כוס חלב בא לי לשתות (אולי אני מתכוננת להניק חחחחחח) וכשסיימתי נכנסתי לחדר השינה ואיחלתי להורים שלי ולאחיות שלי ליל מנוחה.

"ליל מנוחה גם לך מאמי חייכה אמא ואבא נישק לי על לחיי ואמר שאין כמוני ילדה מדהימה".

לאחר שצחצחתי שיניים סידרתי את הילקוט ליום המחרת ולבשתי את הפיג'מה שלי ונראה לי כי מיד שקעתי בשינה עמוקה.

המשך יבוא
ׁ


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך