יומני היקר פרק י"ב

בקי 23/06/2012 587 צפיות אין תגובות

התעוררתי בבקר וכל הבית היה שקט לחלוטין. הצצתי לעבר השעה השעה הייתה 07.00 . מיהרתי לקום ומיד ניגשתי לחדר של ההורים ההורים ישנו במיטה הזוגית שלהם כששניהם מנענים כל אחד עריסה אחת.

ואוו חשבתי לבטח לא ישנו בכלל והם כל כך עייפים.

סגרתי את הדלת בשקט ולשמחתי סבתא הייתה במטבח שותה את הקפה שלה.

בקר טוב סבתא'לה מה שלומך?

"בקר אור יולי אני מרגישה בסדר שמעתי כי התינוקות בכו די הרבה פעמים וההורים לבטח סחוטים מעייפות?

"אז מה יהיה"??? "אל תדאגי חמודה השיבה לי ככה זה עם תינוקות בנות 3 ימים ועל אחת כמה וכמה כשהן שתיים"

"אז ההורים ישרדו סבתא"?????

"ודאי מתוקה אל תדאגי תוך כמה ימים כולנו נתרגל אליהן והן תתרגלנה אלינו".

אני מיהרתי להתלבש ולהתארגן לבית הספר וסבתא הכינה לי כריך טעים.

הודיתי לה ונישקתי אותה על לחייה ושמתי פעמי לעבר בית הספר.

אופק המתינה לי ליד שער בית הספר היא רצה לקראתי וחיבקה אותי חזק חזק.

"יולי מה שלום האחיות שלך"??? "מתוקות ובכייניות"

ומה שמן ? לא תאמיני לי !!! "מדוע" כי שמן הוא אופק ושי " "לא נכון"כן נכון כן נכון"ואוו כמה שאני שמחה ואוו . את יודעת סיפרתי לאמא כי נולדו לך אחיות תאומות והיא מסרה להורים שלך וכמובן גם לך המון מזל טוב וכמו כן היא סורגת מאד מאד יפה אז היא אמרה לי שתקנה צמר ותסרוג לאחיות שלך כובעים וגרביים כאלה שגורבים לתינוקת".

"ואוו תודי לאמא שלך בשם ההורים שלי כי לבטח הם ישמחו מאד."

הצלצול נשמע ברחבי החצר הענקית וכולם נכנסו לכתות.

אופק ויולי מחובקות נכנסו גם הן לכתה.

המורה נכנסה לחדר ואופק הרימה את ידה .

"כן אופק מה רצית חמודה"?

"ליולי נולדו אחיות תאומות ולא תנחשו מהו שמן, לאחת קוראים אופק ולשנייה שי"

מחיאות כפיים סוערות נשמעו בכתה וכולם רצו לעברה של יולי וחיבקו אותה ואיחלו לה מזל טוב.

ההתרגשות הייתה בעיצומה וכמובן שגם המורה איחלה ליולי המון מזל טוב.

יום הלימודים עבר במהרה ובסיומו רצתי הביתה כשאני נפרדת מאופק ואומרת לה "להתראות מחר".
ׁ

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך