יומני היקר פרק י"ג

בקי 23/06/2012 559 צפיות אין תגובות

יולי שבה מבית הספר ושמחה לראות את ההורים וסבתא ממתינים לה כשחיוך רחב על פניהם.

"היי למה אתם מחייכים"??

"כי אנו אוהבים אותך וממתנים לשובך מבית הספר".

"זה הכל ?"

"למען האמת לא אז בואי כנסי לחדר שלך כי יש לנו הפתעה בשבילך"

כולם נכנסו לחדר של יולי ושולחן כתיבה חדש ומבריק החליף את השולחן הישן ועוד משהו שהיא כל כך ביקשה : מחשב נייד, "ואוו גם וגם ואוו גם וגם"

"תודה רבה לכם הורים שלי מתוקים "

"אמא אמרה לי כי התודה מגיעה לסבתא היא קנתה לך את שולחן הכתיבה ואת המחשב הנייד"

"סבתא את קנית לי אבל סבתא למה הוצאת כל כך כסף בשבילי"???

"ראשית זה לא כל כך הרבה כסף ושנית בשבילך אני מוכנה להקריב את עצמי ועל מה אנחנו מדברים? על שולחן כתיבה ומחשב וזה כל כך משמח אותך אז אני את שלי עשיתי חחחחח".

"תודה תודה תודה ועכשיו יש אוכל אני מתה מרעב."

עוד כמה דקות את מוזמנת לשולחן השיבה הסבתא כשהחיוך לא מש מפניה – כה שמחה שהעניקה לנכדתה בדיוק כשהצטרפו שתי בובות למשפחה ולמרות שהיא כל כך אוהבת אותן אך באיזה שהוא מקום יש את רגש הקנאה ולכן כדי לא להפסיק להלל אותה ולקנות לה דברים כדי שתדע האהבה אליה רק גברה בהולדת שתי אחיותיה.

יולי מיהרה לחדר שלה והיומן המתין לה . :"יומני היקר אל תשאל מה קנו לי היום אל תשאל מה קנו לי היום וסליחה שאני צריכה להיפרד ממך כי קוראים לי לארוחת צהרים תחכה לי ואל תלך לשום מקום."

ההורים היו כבר ישובים מסביב לשולחן וסבתא הגישה לכולנו את הארוחה הכי טעימה בעולם מעשה ידיה להתפאר.

מאמי אמרה נילי איך את מבשלת חבל"ז נכון סבתא אמא צודקת מה נעשה כשתחזרי הביתה"??

"ראשית כל אינני ממהרת לחזור הביתה ושנית הלוא תמיד אבוא אליכם ותיהנו מהארוחות הטעימות חחחח".

נילי אמרה לה סבתא "את צריכה לאכול טוב כדי שיהיה לך חלב להניק את שתיהן אחרת תצטרכי לעבור לבקבוק והעבודה שלכם רק תגדל וכמובן אין כמו חלב אם את נותנת להם את כל הויטמינים והמינרלים שגופן הקטנטן זקוק "

"תודה מאמי הודתה לה אמא את צודקת אבל אמשיך להיות כזאת שמנה"

בטרם הספיקה סבתא להשיב לה נשמע צלצול בדלת אבא קם וניגש לדלת.

"שלום נשמע קול של אשה " "שלום וברכה גבירתי ענה לה אבא"

"שמי נטע ואני אחות טיפת חלב באתי לבקר אתכם ומתנצלת שלא תיאמתי מראש אך התבטלה לי בקשה לבקר בבית של משפחה אחרת ולכן הגעתי".

"בבקשה בשמחה הכניס אותה אבא לדירה."

אמא כמה לקראתה ולחצה את ידה והודתה לה כי הגיעה.

ההורים הובילו את נטע לחדר של האחיות שלי ואני הצצתי מהצד וראיתי כיצד היא מחייכת.

"מעולה הגיבה נטע הבנות נראות בסדר גמור אני מקווה שאת מניקה אותן ?? אמא הנהנה בראשה לאות כן ונטע המשיכה ושאלה ממתי הן ישנות ? "בערך לפני חצי שעה"

"אז חבל לי להעיר אותן כי השינה מאד חשובה להן בגיל צעיר כל כך אך מה אזמין אתכם להגיע לתחנה שלנו בעוד שבוע ימים בדיוק בשעות הבקר ושם נשקול אותן ונברר פרטים מסויימים".

"אוקיי ענתה אמא ותודה שאת לא מעירה אותן חחח"

נטע חייכה והוסיפה באם תהיה לך שאלה כל שהיא אתם יכולים להתקשר אלי 24 שעות ביממה הנה הטלפון הנייד שלי.

"במהלך השבוע הקרוב אל תוציאו אותן לרחוב אך באם הפופיק שלהן כבר בחוץ צריך להתחיל לעשות להן אמבטיה בזהירות מרבית"..

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך