אופק עם שפתיי הדובדבן
הלוואי שהיית כאן עכשיו..

לאבד משהו ממני (מוקדש למישהי מיוחדת)

הלוואי שהיית כאן עכשיו..

אני כותב לך עכשיו, שהידיים שלי רועדות והדמעות עומדות לרדת מעיניי.
אני לא יודע מה לכתוב, איפה להתחיל, איך להסביר.. פשוט קשה לי להוציא את הכל מהלב.
אולי איש לא יבין למי אני כותב את זה, ולמה אני מתכוון הלוואי שתראי את השורות שעכשיו אני כותב.. בשבילך.
ילדה יפיפיה עמדה מולי, חיוך של מלאך נפרס על פנייה. זאת היית את.
שהתחלת לדבר הרגשתי שיש משהו מיוחד ברגע הזה, זה לא היה משהו שעשיתי או משהו שגרמתי לו.
הרגשתי שמי שעומד מולי הוא מישהו מיוחד, לא סתם בנאדם.
הרגשתי שאת מישהי שאין בשום מקום, לא משנה לאיפה נברח, ואיפה נחפש. אחת כמוך יש רק אחת.
אני בטוח בכל מילה שאני אומר.
פתחת מולי את ליבך, דמעות ירדו מעינייך כשספרת את כל מה שקורה בחייך.
זה חתך אותי, הרגשתי שהחלק שנמצא בתוך הגוף שלך תפור בי וברגע שמישהו פוגע בך זה דוקר גם אותי. לא הצלחתי לדבר הרגשתי חנוק, רציתי להגיד לך כל כך הרבה אבל הייתי בלי קול.
הרגשתי שאני צריך לשמור ולהגן עליך, כי משהו לא טוב עומד לקרות..
בא היום ואמרת לי את הרגשות שלך, את הרגשות שכל כך גדולים בשבילך, ניסיתי להחזיק אותך ואמרתי שאני תמיד כאן בשבילך. היית רחוקה ממני וכף ידי לא הייתה לידך שתחזיקי אותה ותהיי חזקה יותר.
בא היום שפתחתי את עיניי ואמרת שלעמוד את לא יכולה יותר, לרוץ אחרייך היה מאוחר.
נעלמת, העקבות הקטנות שלך לא היו על האדמה, נפלתי על האדמה וצעקתי אל השמיים שבוכים.
טיפות הגשם שטפו אותי, הרגשתי שהם בוכים איתי..
אני עומד כאן, העיניים רטובות בדמעות, הלב מרגיש שהוא עומד לאבד את החלק שלך.
עומדים לאבד אותך, רק עכשיו מבינים מי את באמת.. אבל אני תמיד ידעתי מי את, ידעתי שאת אוצר יקר שאסור לאבד אותו, ולא אני לא מוכן לאבד אותך.
אני יעשה הכל שתחזרי ולא יקרה לך כלום, אני מבטיח..
תבטיחי שתפתחי את עינייך ותגידי לי שאת כאן.
אני לא רוצה לאבד אותך
אני לא מוכן לאבד אותך
אני עומד לאבד משהו מחיי, אם לא תהיי כאן..
אני מבטיח שאני לא יעזוב אותך, אני אהיה כאן תמיד בשבילך
אני לא אשכח אותך אף פעם..
אל תשכחי שאת חלק ממני
אני אוהב אותך.


תגובות (17)

ואוו אופק איזה עצוב זה
ואני בטוחה שהמישהי הזאת באמת אוהבת אותך מאוד
אך רק שאלה עם אפשר לשאול אתה לא חייב לענות
אבל מי זאת?
וסלחה שאני מתעניינת בעניינים שהם לא שלי אני יודעת שאני חצופה
אוהבת שרית
ולילה טוב

18/05/2013 14:49

ואו אופק זה כזה נושיי *~*
איזה חמוד >////<
זה אמיתי נכון? אם כן, אולי פשוט תראה לה את זה, או תדבר איתה..
אני חייבת להגיד שהרגשות שלך ממש מוכרים לי…(>.<') אצלת לכתוב אותם בצורה מעולה וברורה.
זה מדהים (;

18/05/2013 14:53

באמת שיר עצוב ומרגש.
נגע לי בלב וצבא אותו בחוזקה בכל מילה שכתוב.

אופק אתה כישרון אדיר
דבר שלא צריך להסתיר
בכל מילה שאתה כותב אני מאמינה לך יותר ויותר
גנבת לי את הלב
כבר לפני חודשיים
מאז שקראתי בפעם הראשונה את סיפורי הנפלאים המרגשים והשובים 3>

18/05/2013 14:56

אופק יש לך כישרון אדיר, הדרך כתיבה שלך כל כך ייחודית וממגנטת למסך, פשוט לקרוא בחי רצון להפסיק, הכתיבה שלך כל כך מרגשת ונוגעת ללב.. הצלחת לרגש אותי,
קטע מדהים פשוט! אתה חייב לעשות משהו עם היכולת הזו, אני בטוחה שתצליח :)
ואני בטוחה שאם תראה לילדה הזו את הקטע הזה, או תדבר אתה היא תהיה שלך.. תנסה, זה אולי מביך וקשה וזה כך לכל אחד אבל פחד נועד בשביל לגבור עליו וכשתסתכל לאחור תחייך כי תדע שעשית זאת.. :)

18/05/2013 15:00

אם היה אפשר להגיד מי זאת הייתי אומר.. יהיה בסדר.
תודה לכולם ולילה טוב. :)

18/05/2013 15:25

הא סלחה ששאלתי מצטערת ואני מקווה שבאמת תהיה בסדר
ולילה טוב
אוהבת שרית

18/05/2013 15:28

ווואאווו!!!!!!!
מה זה?!
כמה את כישרוני ורגיש?!!
אתה כזה רומנטי… :-0
בא לי גם חבר כמוך!!
אני מקנאה!!
אני לא יודעת אם אתה צריך עצותת, אבל עצה ממני פשוט תגיד לה הכל או שתיתן לה לקרוא את זה…

18/05/2013 15:38

מילה שזה מרגש..
אבל לא יעזור אם תסבול בשקט,
ותוציא רגשות על לכתוב.
תדבר איתה,
תספר לה מה שאתה מרגיש.

19/05/2013 06:47

דמעות!!:(היא באמת מיוחדת..

19/05/2013 15:52

טוב, לא יכולתי והמלצתי על הסיפור הזה שלך!!!
העורכים אמרו שהם אהבו מאוד ;)
תמשיך ליצור כאילו דברים עם כל כך הרבה רגש…

22/05/2013 06:03

קטע מרגש מאוד, מרגש עד דמעות…
מקווה לקרוא עוד קטעים שלך:)

23/05/2013 09:59

אתה כותב מדהים.. בזמן שקראתי את הקטע הצטיירה לי תמונה בראש.. דבר נדיר אצל כותב חובב :)
מי שוויתרה עליך פראיירית :) היא לבסוף תבין מה היא הפסידה :)

27/05/2013 13:51

אופק אני חייב להגיד לך משהו.
אתה אדם מיוחד.באמת.
אם בעולם היו כמה כמוך,העולם היה מושלם.אתה אדם טוב,שלא עושה רע לאחרים,לא גאוותן או שוויצר,אתה באמת אדם טוב.
אני לא ידוע על מי אתה מדבר שם בסיפור,אך מי שזאת לא תהיה,היא תקבל אותך כמו שאתה.אתה לא צריך להראות לה את הסיפור שכתבת בשביל שהיא תקבל אותך.ואל תפחד.אדם כמוך לא צריך לפחד.מה שחבל בעולם הזה הוא שהאנשים המיוחדים מפחדים.ואלו המופרעים והדפוקים בעלי ביטחון עצמי מטומטם.אחי אתה באמת צריך להבין שאתה אחלה בן אדם.כולם אמרו לך את זה פה פה אחד.
מגיע לך את בחירת העורכים :))
לילה טוב (באיחור מאוחר אבל זה תמיד עדיף מכלום ;)

01/06/2013 22:02

אני כבר לא יודע מה להגיד,
באמת שלא!
נשארתי בלי מילים,
ואוו!!!
פשוט וואו!!!

05/06/2013 14:31

איזה יופי, ממש אהבתי : )

אוהבת קרן, השמח אם גם תקרא את הסיפורים שלי: )
אני והחבר הדמיוני שלי – עד 21 פרקים .

06/06/2013 03:23

זה פשוט מדהים!!!

13/06/2013 14:04

אני מניחה שזה באיחור גדול ורציני אבל לא יכולתי פשוט לקרוא את פרץ הרגשות הסוערים והכנים האלה מבלי להגיב, אז הנחתי לידיים שלי להוביל אותי ולהקליד…
אני לא אתכחש שיותר מכל סיפור, שיר או ספר, אני הכי אוהבת שלקרוא את הרגשות שפורצות מהלב כאשר הוא אינו יכול עוד להכיל אותם וכשקראתי את זה, את כל הרגשות האצורים האלה אתה הצלחת לנפץ לי סטיגמה בראש בנוגע לבנים, איכשהו עכשיו הבנתי שעדיין קיימים אמיתיים, רגשניים, אכפתיים ומוכשרים כמוך,אני לא בנאדם שאומר דברים כאלה בדרך כלל אז אם אתה מיוחד אני בטוחה שהיא מיוחדת פי כמה כי בחרת בה, תשמור עליה הכי קרוב שאפשר ובהצלחה :)
נ.ב- תודה שכתבת את כל הדברים האלו, אני אשמח לקרוא עוד יצירות שלך, באמת שנהניתי מאוד ^_-

08/11/2013 00:20
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך