אנסטסיה22
אוהבת אתכם אשמח נורא לתגובות

לא מוותרת על החלום 4 + הודעה לקוראים

אנסטסיה22 07/11/2014 585 צפיות תגובה אחת
אוהבת אתכם אשמח נורא לתגובות

טוב אז אין לי רעיון. אמרתי. ובדיוק בשביל זה אני כאן השיב דור. הוא לקח דף. התחיל לברטט אותי עם לוק. הוא דווקא צייר דיי מוכשר. לאחר הציור שלו, הגיעו מאפרים, וסטייליסטים. נעמדו מולי. ודור הציג אותי ואותם :" דנה, תכירי. 2 מאפרות ו3 סטייליסטים. זאת לי מאפרת, וזאת מור מאפרת. זה גייק סטייליסט. זה ליאם סטייליסט ורונה סטייליסטית." היי… אמרתי. ואז הוא אמר :" מור וליאם, תלכו ליקבוע לה לוק." הם יצאו. ואני התיישבתי. תקשיבי דנה, אני צריך להיפגש עם הורייך, או לפחות אחד מהם. דור אמר. פני האדימו, למה? מלמלתי. כי אני צריך ליקבוע איתם הרבה דברים, לישאול אותם מה דעתם.. ועוד הוא השיב. הא.. אבל הם בעבודה עד 10 בערב. מילמלתי. אז מאיזה שעה הם הולכים לעבודה? אמא משעה 7 בבוקר ואבא מ8. אוקיי. אז שאבא שלך יבוא לכאן בשעה 6 וחצי. בלי שום תירוצים מבינה?עד מחר ב10 בבוקר אני חייב לדבר איתם. הוא אמר. בסדר, בסדר. אולי היום הם יגיעו יותר מוקדם עניתי. טוב אני פה משעה 7 בערב עד 9 בערב. ומ6 בבוקר עד ארבע בצהריים. במקרה אני עכשיו כאן איתך בשעה כזאת. בסדר בסדר. עניתי. (מכאן אני מתחילה לעשות מרכעות של דיבור) ואז הוא אמר "טוב להתראות נתראה בשמונה אני מקווה" "אין לך מה לדאוג, הם יגיעו" "זה בסדר גם אם רק אבא" "בסדר, בסדר ביי" "ביי"
————————————ההודעה לקוראים מכאן—————————————-
אז רציתי להגיד לכם תודה על כל התמיכה והתגובות. תודה על כל התגובות שלכם. ושתדעו שכשכתבתם לי שהסיפור יפה,מדהים,שאתם מחכים להמשך. זה ריגש אותי מאוד, אז שוב תודה. אבל החלטתי ליפרוש מכל העסק הזה… למה? זה לא בגלל שאין לי זמן. זה בגלל שבשני הסיפורים האחרונים שכתבתי לא הרגשתי חוויה ליכתוב. לא הרגשתי מתח. ובעצמי לא נהניתי. אני לא יודעת אם סתם הסיפורים שבחרתי לא התאימו ולא מתחו, ולא עניינו. או שהגורל רומז לי להפסיק. אז לבנתיים אני פורשת. שוב אני מודה לכם על התגובות המרגשות, על הקדשת זמן לקריאת הסיפורים שלי, על חוות דעת, על הביקורות, על הריגושים, אני מקווה שנהנתם ליקרוא את הסיפורים שכתבתי ואני מקווה לקבל כאן הרבה תגובות עידוד כי תכלס, המשכתי את הסיפורים הכי בשבילכם, בשביל לקבל את כל הריגוש והתמיכה ממכם, והמשכתי בזכותכם. אז אני מקווה לקבל כאן הרבה מאוד תגובות, יש כאן קוראים שאני ממש מעריכה ואוהבת ואני הייתי שמחה להמשיך להיות איתם בקשר, בעצם עם כל הקוראים תודה. אני נורא מקווה שיהיו כאן הרבה תגובות, ומי יודע, אולי בזכותכם אני אחזור ליכתוב. אולי עוד היום. זה תלוי בכם. אבל אולי לא אחזור. אז אוהבת ומעריכה אנסטסיה22


תגובות (1)

לא!!!!!!!!!! תגידי, את נורמאלית????!!!!!! את יודעת איך אני מחכה באובססיביות כל יום לסיפור הזה????!!!!!!! בבקשה ממך, לפחות תגמרי אותו!!!!!!

11/11/2014 16:41
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך