מה זה..?

Daughter Of Hades 17/06/2016 1085 צפיות אין תגובות

אמא, מה זה הומו?" אמרה ילדתי בת ה-8. חייכתי ואמרתי לה, "הומו זה כשבן אוהב בן. תדמייני שיש נסיך יפה תואר, והוא חיי חיים טובים. ואז אבא שלו בא ואומר לו להתחתן. הוא הולך ומוצא לו בעל, במקום אישה. אבא שלו מתעצבן עליו ושולח אותו הרחק הרחק מהממלכה. והם עדיין מתחתנים וחיים באושר."
"אמא, הומו זה משהו רע?" היא שאלה עם העיניים הגדולות והחומות שלה. "לא יפה שלי. הומו זה לא רע. אבל יש אנשים גזענים שאומרים שכן. את יודעת מה זה גזענים?" היא הנידה את ראשה בחיוב. "יופי, אז הגזענים האלה קוראים לעצמם הומופובים. הומופובים זה אנשים ששונאים את ההומואים והלסביות בלי שום סיבה. הם קוראים לעצמם הומופובים גאים."
"אני לא חושבת שיש גאווה בלהיות הומופוב. הם בסך הכל שונאים אנשים שאוהבים אחד את השני." ובזה הרגע הבנתי כמה הילדה שלי בוגרת. "ואמא מה זה לסביות?"
"לסביות זה כשיש נסיכה יפהפייה והיא מתאהבת בנסיכה אחרת. ואז אבא שלה גם מגרש אותה מהממלכה."
"יש לסבופובים?"
צחקתי. "לא יפה שלי, הומופובים שונאים גם הומואים וגם לסביות. אבל לסביות פחות מוכרות בחברה. רוב האנשים אומרים שהן סתם מחפשות תשומת לב. והאחרים לא מתייחסים אליהן." וחשבתי לעצמי 'וגם הם חושבים שהן סתם חרמניות וסוטות.' "טוב יפה שלי. לכי לישון כבר מאוחר."


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך