geek
סורי שאין סימני פיסוק אני לא יודעת לעשות >< סורי עם הוא משעמם אבל זה רק ההתחלה של הסיפור אז אל תתייאשו כלכך מהר

סיפורי בריונות ~ אלה ~ פרק 1

geek 01/06/2014 1457 צפיות 16 תגובות
סורי שאין סימני פיסוק אני לא יודעת לעשות >< סורי עם הוא משעמם אבל זה רק ההתחלה של הסיפור אז אל תתייאשו כלכך מהר

מנקודת המבט של אלה :

זה היה יום בהיר הציפורים צייצו ושמעו את רחש העלים שנופלים עם הרוח התכרבלתי בשמיכה ולא רציתי לקום אבל השמש מהחלון סינוורה אותי העפתי את השמיכה מהגוף שלי וקמתי הסתכלתי במראה וחייכתי בפעם הראשונה מזה 3 שנים אני מסתכלת במראה ולא שונאת את עצמי אני מרגישה בטוחה אני מרגישה שהשנה הזאת תהיה שונה מהשנים הקודמות שטפתי פנים לבשתי טייץ שחור חולצה לבנה סנדלי אווייאנס בצבע זהב שמתי מסקרה עיפרון שחור וליפ גלוס לקחתי את התיק וירדתי למטה אמא שלי השאירה לנו כריכים ו 2 האחים המעצבנים שלי רצו את הכריך עם השוקולד וצרחתי עלהם "סתמו כבר אני לוקחת אותו" ואחותי הקטנה נשכה אותי צרחתי "איההה זה כואב ימוכה" לקחתי את הכריך וברחתי והתחלתי ללכת לכיוון הבית ספר אני מקווה שהכל יהיה בסדר לא כמו שהיה לי בחטיבה הגעתי לבית ספר נשמתי עמוק פתחתי את הדלת ונכנסתי ברגע שנכנסתי נזכרתי בכל מה שקרה לי בחטיבה כל המחשבות התערבבו לי בראש קיבלתי סחרחורת קלה ועמדתי ליפול מישהו תפס אותי הסתכלתי לו בעיניים היו לו עיניים כחולות מושלמות אני חושבת שהתאהבתי הוא העמיד אותי ואמר "היי אני אביאל" ואמרתי "אההה אני אלה" וחייכתי הוא חייך אליי בחזרה והרגשתי משהו מוזר כאילו אני נופלת ברכבת הרים מגובה של 30 מטר ואמרתי "אהה אתה יודע איפה כיתה י 5 ?" ואביאל אמר לי "גם אני ב י 5 בואי אני ילווה אותך" והלכנו הגענו לכיתה וכל הילדים הסתכלו עליי בהתחלה לא הבנתי למה ואז קלטתי שזה בגלל שנכנסתי עם אביאל הוא חייך אליי והלך לחברים שלו סרקתי את כל הכיתה וחיפשתי מקום לשבת בו וראיתי ילדה אחת נראת נחמדה לא פרחה אני יוכל להתחבר איתה באתי לידה ושאלתי "היי אפשר לשבת ?" והיא אמרה "כן בטח" התיישבתי ואמרתי "קוראים לי אלה" והיא ענתה "קוראים לי מאי ורק שתדעי שלאביאל יש חברה" הסתכלתי עליה והתאמצתי לא להסמיק ואמרתי "מה למה את אומרת לי את זה ?" ומאי ענתה "כי נכנסתם ביחד וזה אומר שנפגשתם וזה אומר שגם את התאהבת בו" ועניתי "מה זאת אומרת גם את ?" ומאי ענתה "כל הבנות בשיכבה הרוסות עליו אבל יש לו חברה כבר שנה הוא לא מאלה שמשחקים בבנות" ועניתי "כן הוא נראה ממש חמוד כזה לא מהערסים שרק רוצים סקס" ומאי הסתכלה עליי ואמרתי "מה ?" ומאי ענתה "ואת עוד אומרת שאת לא מאוהבת בו" ואמרתי "טוב אולי אני טיפה מחבבת אותו" ………… שפתאום הדלת של הכיתה נפתחה והיא נכנסה זאת היתה …………………

3 תגובות ואני ממשיכה עוד היום <3
3 תגובות ואני ממשיכה עוד היום <3


תגובות (16)

כן גם אני חושבת שאת צריכה סימני פיסוק ><
ותמשיכיי (:

01/06/2014 15:23

סיפור צפוי, חסר סימני פיסוק, חלש בתיאורים ומלא בשגיאות תחביריות ו-ו' החיבור.
סליחה על הקשיחות שהפגנתי פה, אבל אני דחוקה בזמן, לכן אני לא מסבירה את הכל בפירוט וביותר עדינות והתחשבות. עמך הסליחה.

01/06/2014 15:34

סיפור צפוי וטיפונת חרוש, בלי להעליב.
חסרים הרבה סימני פיסוק וממש קשה לקרוא ככה את הסיפור.
יש שגיאות כתיב (לא כותבים אני ילווה אותך, כותבים אני אלווה אותך.)
וכשאת רוצה לצטט מישהו תשתדלי לרדת שורה, לדוגמא:
בלה בלה בלה בלה בלה בלה.
"בלה בלה בלה." הוא אמר.
מקווה שלא פגעתי ברגשותייך.

01/06/2014 15:41

לא פגעתם אמרתם את דעתכן אבל סורי אני לא יודעת לעשות סימני פיסוק וזה ממש לא סיפור כזה זה רק הפרק הראשון זה לא סיפור אהבה זה סיפור בריונות וכולה כתבתי את הפרק הראשון מצידי תרדו על השגיאות שלי על זה שאני לא יודעת סימני פיסוק אבל לא על הסיפור שלי כי הדבר הכי מטומטם שיש זה לשפוט סיפור שהוא אפילו לא התחיל אני כולה בפרק 1

01/06/2014 15:46

מה הכוונה 'לא יודעת לעשות סימני פיסוק'? את לא יודעת מתי ואיזה לשים, או שפשוט את לא יודעת, פיסית, לעשות אותם במחשב?
בכל מקרה, אנחנו לא יודעים מה קורה בכל הסיפור – אלא רק בפרק הזה. לכן, אין טעם לצפות מאיתנו לא להגיב על הסיפור הזה בטענה שלא קראנו את שאר הסיפור שעוד לא נכתב. אם היית רוצה שנתייחס לכל פרקי הסיפור ביחד, היית כותבת אותם ביחד.
בנוסף, המטרה של תגובות היא בין היתר להעיר על תוכן הסיפור עצמו. לא רק על סימני פיסוק וכדומה. סיפור הוא לא רק סימני הפיסוק, אלא גם העלילה והתוכן.
יתר על כן, זה פרק אחד, לא? פרק אחד הוא, מן הסתם, הפרק הראשון של הסיפור. כלומר, הסיפור כבר התחיל והפרק הזה נחשב בסיפור באותו האופן של פרק שתיים, שלוש וארבע מאות חמישים ושמונה. אם לא יותר נחשב, כי הוא זה שגורם לקוראים שלך להחליט האם להמשיך או לא.

01/06/2014 15:53

    מה שהיא אמרה.

    01/06/2014 16:38

הן שופטות בכוונה בפרק הראשון, כדי שכשתמשיכי, תתקני, ויהיו לך יותר צופים ותגובות. אם את לא יודעת לעשות סימני פיסוק אז… סליחה, אבל אין לי מה להציע לך.
בכל סיפור חובה סימני פיסוק, כנראה שזה לא ילך בלי.
וחוץ מזה, אנחנו מתקנות כדי שתהיה לנו סיבה לקרוא.
אני מקווה שתקחי לתשומת ליבך ♥

01/06/2014 15:54

תודה אבל רק שתדעי שהיו לי עוד כמה סיפורים וגם זה שבנות קוראות ואומרות שהם מושלמים גם בלי פיסוק

01/06/2014 16:34

    את כותבת בשביל לא להשתפר?
    סיפור לא יכול להיות מושלם בלי סימני פיסוק. אני מודה שהסיפורים שלי לא מושלמים, אבל אני בטוחה בכך שהם כתובים בצורה נכונה.
    חוץ מזה, את קראת בחיים שלך ספר שבו לא היו סימני פיסוק?

    01/06/2014 16:38

זכותי המלאה לכתוב בלי סימני פיסוק יש לך בעיות ? מה את נטפלת אליי

01/06/2014 16:40

    לא נטפלתי, ניסיתי לשפר את הכתיבה שלך.
    את לא צריכה לכעוס ולהתנפל ישר, האתר הזה נועד לכתיבה ולשיפור הכתיבה, והעובדה שאת אטומה להערות לא עוזרת לך להשתפר בכתיבה. סך הכל ניסיתנ לעזור.

    01/06/2014 16:44

שלום, אני קראתי את הסיפור שלך ואני חושבת שבכללי לכתוב סיפור על בריונות זה כבר רעיון טוב אבל… (ויש אבל) אני מסכימה עם השאר שלקרוא סיפור ללא סימני פיסוק קצת הורס את החוויה.
אישית, הרבה פעמים אני מפסיקה לקרוא סיפורים בגלל שאין סימני פיסוק, יש שגיאות כתיב וכדומה…
אני בכל זאת מציעה לך להמשיך את הסיפור, אבל אם את רוצה באמת לשפר אותו בצורה משמעותית- שימי סימני פיסוק.
בנוסף, כל הרעיון הזה שהיא מחבבת אותו על הרגע שהיא פוגשת אותו והם בקושי החליפו משפט ביחד… לא יודעת, זה לא הכי אמין שיש.
אני רק רוצה לומר שאני ממש לא באה בכוונה לפגוע אלא רק לעזור.

01/06/2014 17:02

סימני פיסוק

01/06/2014 17:03

    מלאך ספיר! לכי לסיפור שלי, העלתי עוד פרק!
    והדמות שלך מצטרפת ממש בקרוב, אז תעקבי!

    01/06/2014 17:09

אני הגבתי בפרק השני.
מוזמנים לראות.
התחלת – הגבנו *חיוך מזוייף וכועס*

01/06/2014 17:11

לאיקס תודה לקחתי לצומת ליבי מה שאמרתה אתה היחיד שאמר את דעתו בלי להעליב או להשפיל אותי או את הכתיבה והסיפור שלי (:

01/06/2014 18:04
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך