geek
אשמח לביקורות ודירוגים

סיפורי בריונות ~ אלה ~ פרק 5

geek 03/06/2014 1025 צפיות 2 תגובות
אשמח לביקורות ודירוגים

נכנסנו לכיתה, באיחור של 5 דקות, כולם הסתכלו לכיוונינו, ראיתי כמה ילדות מביטות בי, ואז בעדן ומתלחשות.
המורה ניגשה אלינו, ואמרה בקול כועס, פעם אחרונה שאתם מאחרים, ועדן צעקה בהתנשאות, אביאלוש בוא שב לידי והסתכלה עלי במבט מלא לעג.
והמורה אמרה, לא אין לי זמן עכשיו לדיבורים, אלה ואביאל, שבו בשולחן הריק בפינה.
הבטתי בעדן, במבט לועג בחזרה, והתיישבתי ליד אביאל.

~כעבור שעתיים~

ברגע שהיה צילצול, המורה הלכה, כל הבנים הלכו למגרש לשחק כדורגל.
הפרחות, הלכו לשירותים לתקן את האיפור, והבנות הרכלניות, התיישבו על כמה שולחנות בפינה, שמעו מוזיקה, ודירגו את הבנים, מהכי חמוד עד הכי פחות.
עדן, ניגשה לאביאל, ונישקה אותו, הרגשתי כמו מין גוש ענק בבטן, שחונק אותי, ולא נותן לי לנשום, ניסיתי להסתיר, את הפרצוף העצוב, חייכתי באדישות, והלכתי.
ראיתי את מאי, יושבת שם לבד, ושומעת מוזיקה של selina gomez באוזניות.
באתי אליה, היא הסתכלה על,י ועלה לה חיוך על הפנים, חיוך מלא תקווה, שסוף סוף באמת יש לה חברה.
ככה אני הרגשתי בחטיבה, אבל לי לא היה אף אחד, שיבוא אלי, שהוא רואה שאני בודדה ,שעם אני עצובה, ומעמידה פנים, הוא לא אומר טוב והולך.
הוא נשאר, ומחזק אותך, ועוזר לך, ואז שמעתי את ליהי ובר ניגשות אלי, ואומרות בקול חד ובטוח, רוצה לבוא איתנו לאודיטוריום?.
(זה כמו אולם שעושים ב הצגות עם במה וכיסאות וחדר חזרות יש את זה לפעמים בבית ספר ).
חייכתי שוב, את החיוך הזה, המלא תקווה, ואמרתי בקול בטוח, בטח, והבחנתי במאי, היא הסתכלה עלי, וישר שקעה בפלאפון.
הרגשתי מפלצת, השפתיים שלי, שקעו, למבט עצוב ואמרתי לליהי ובר, גם מאי יכולה לבוא ? הם החליפו בינהם מבטים וציחקקו חרישית.
בר עשתה פרצוף מרחם ואמרה, מאי, היא לא כזאת זורמת, לא אכפת לנו עם תיהי איתה, אבל לא בא לנו שהיא תיהיה, איתנו.
ליהי, הוסיפה תיבחרי, הסתכלתי על מאי, ועל בר וליהי, מצד אחד, מאי חברה שלי והכל, אבל, עם אני יתחיל לבלות, עם ליהי ובר, אני לא יהיה, כמו שנה שעברה.
אבל מאי, היא כל כך בודדה ו …

הגענו לאודיטוריום, הנחנו את התיקים, על הכיסאות, ועלינו על הבמה, בר, שמה את השיר Mirrors של גסטין טימברלייק והם התחילו לרקוד.
אני, ישבתי על שולחן אחד, שהיה על הבמה, והם קראו לי, בואי תצטרפי, ירדתי לאט לאט ואמרתי אבל אני רוקדת מצחיק.
וליה אמרה, ואנחנו רוקדות מושלם, מה אני יאמר לך, צחקתי, התחלתי שוב, לחוש ביטחון והתחלתי לרקוד בחיים לא נהנתי ככה.

~כעבור שעה~

שכבנו על הבמה, מעולפות מרוב עייפות, ובר, אמרה בקול טיפה פחדני, את חושבת שהמנהל יבוא לחפש ותנו כי הברזנו?.
ולליהי נהיה פרצוף רציני, והיא ענתה כן, אתמול, הוא השאיר ,כמה בנות עד שש בערב, בבית ספר, כי הוא מצא אותם פה.
ואמרתי, אפשר לעלות למעלה, לרווח, בין השורות של הכיסאות, הוא לא יחפש שם, התיישבנו ,והתחלנו לדבר.
כעבור עשר דקות, הדלת נפתחה, מישהו נכנס, שתקנו והתכופפנו, שלא יראה אותנו, ליהי לחשה לנו זה המנהל בטוח.
ועשיתי לה, סימן של שקט, והיא שתקה, הצעדים רק גברו, וגברו, הסקנו, שהוא עולה יותר ויותר למעלה, הלב שלי דפק.
הזעתי מהחום, וטיפה רעדתי, למרות, שזה לא היה כזה מפחיד, האסוטיאציה היתה די, מפחידה.
הנשימות שלי, הפכו מכבדות, ליותר ויותר, הצעדים, ממש גברו, הוא היה ממש שורה אחת מלפנינו.
ואז, נפסקו הצעדים, והצעדים רק התרחקו, והתרחקו, עד ששמענו את דלת הכניסה נסגרת יצאנו והתחלנו להתפוצץ מצחוק.
קנינו במכונת שתייה קולה וחזרנו לכיתה ליהי ובר, הלכו לשבת במקום שלהם, ואני התישבתי ליד מאי, ואמרתי לה בקול חמוד, מה קורה?.
היא הסתכלה עלי, במבט נגעל, וניסתה להראות אדישה, ואמרה לי, מה היה בהפסקה?.
ניסיתי לשחק אותה, כאילו אני לא יודעת כלום, ואמרתי, מה קרה ?, היא הוסיפה, בטון נעלב את באת, לשבת לידי, ואז בר וליה קראו לך.
והלכת איתם, זה בסדר, שאת מעדיפה להיות איתם, מאשר איתי, אבל לפחות, אל תשקרי לי, ותעמידי פנים.
לרגע אחד, היססתי, עם לומר את זה, אבל לא, לא, פחדתי יותר, ואמרתי לה, מה את רוצה שאני אבחר, לבלות עם מנודה כמוך, או עם 2 בנות מקובלות.
לא תמיד, יהיה לי זמן אלייך, הרגשתי כזאת מגעילה, הרגשתי כמו אחת הבריוניות, שהיו מציקות לי, שנה שעברה, אבל לא יכולתי להתחרט יותר, אספתי את הספרים לתוך התיק, והצטרפתי לשבת ליד ליהי, בר, ועוד כמה בנות.

~ סוף היום ~

מנקודת המבט של עדן :

כולם מהכיתה כבר הלכו, ישבתי על השולחן שלי, והם באו, הם אמרו לי הנה, גרמנו לאלה להעליב את מאי ולריב איתה.
אמרתי, תודה אני חייבת לכם, והם הלכו, וקראתי להם, בר וליהי שנייה הם הסתובבו, ושאלתי אלה, אמרה לכם, מה היא אמרה למאי ? טוב, לא משנה אני אסתדר כבר, ביי והלכתי

~ערב~

ישבתי צמודה לפלאפון, כי ידעתי שהיא הולכת להתקשר בכל רג,ע וכמובן צדקתי

אני : היי מאי
מאי : שיניתי את דעתי בנוגעה להצעה שלך אתמול
אני : באמת? למה?
מאי : גיליתי שאלה היא ילדה מגעילה ואני רוצה לנקום בה על מה שהיא עשתה לי
אני : אוקיי איזה דברים היא סיפרה לך על עצמה ?
מאי : תאמיני לי זה דברים מאודדדדדד מביכים היא כלכך תבכה שהיא תגלה שכולם יודעים על זה …………..

3 תגובות של תמשיכי ואני ממשיכה עוד היום <3


תגובות (2)

סורי שחכתי לעשות מרכאות שאנשים מדברים אני מבטיחה לעשות בפרקים הבאים <3

03/06/2014 14:04

תמשיכי

03/06/2014 14:40
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך