geek
אשמח לביקורות ודירוגים ותזכרו כמה שיותר תגובות אני אעשה יותר מרתונים ופרקים כפולים וארוכים יותר

סיפורי בריונות ~ אלה ~ פרק 8

geek 08/06/2014 1178 צפיות אין תגובות
אשמח לביקורות ודירוגים ותזכרו כמה שיותר תגובות אני אעשה יותר מרתונים ופרקים כפולים וארוכים יותר

קפאתי במקום, הוא גם ראה אותי ונדהם הוא ניגש אלי ואמר "אלה זאת את?" משכתי קצת את החולצת בטן למטה ואמא שלי שאלה, "אתם מכירים?"
אביאל אמר במבט מבויש "כן, אנחנו באותו כיתה" פנה אליי ואמר לי, "טוב קבענו לצאת כבר החוצה רוצה לבוא?" הסתכלתי על אמא והיא הסכימה כי אין מחר בית ספר.
אמרתי בשקט "יאש", הלכנו ויצאנו למטה ושאלתי "לאן הולכים?" ואביאל ענה, "לחברים שלי, הם עושים אמת או חובה סתם משחק מטומטם. אחר כך נצא כולנו. אל תדאגי, הם נחמדים" ועניתי בשקט "אה טוב סבבה" בכל הזמן הזה רק קיוויתי שהוא לא יודע על מה שקרה, היינו די נבוכים אחרי שנישקתי אותו, אבל הוא התנהג כאילו זה מעולם לא קרה והעדפתי שזה יישאר כך.
הגענו לדירה ועלינו למעלה במדרגות. טוב, אני לא אכחיש שהתרגשתי סוף סוף יהיו לי חברים.
אביאל פתח את הדלת ונכנסתי. היו שם קבוצה של שש ילדים, שלוש בנות ושלוש בנים. הבנות בחנו אותי מכף רגל ועד ראש, גוף פנים, שיער עיניים, הכל. והבנים רק הסתכלו עלי בהתלהבות.
אביאל קירב אותי אליו וראיתי כמה בנות מתות מקנאה, לא פלא שגם פה כל הבנות מאוהבות בו… הוא הבן הכי חתיך שראיתי.
אביאל התיישב והתיישבתי לידו ואיזה אחד אמר "טוב מי רוצה סיגריה?" הוא חילק לכמה בנים ועוד איזה ילדה אחת שרואים שהיא מעשנת רק כדאי להראות "מגניבה". היא אפילו לא יודעת לעשן, היא נחנקת שהיא מעשנת ורק עשתה מעצמה צחוק. התחלנו לשחק, יצא על איזה ילדה אחת כנראה שהחוקים היו שמי שיוצא עליו הוא צריך לקחת ילד/ילדה ולהיכנס איתו לחדר קטן לבד לשתי דקות. היא לקחה את הבן הכי ערס שם שכל היום מעשן ושותה והתמזמזו. כולם התחילו לצחוק הם יצאו והערס זרק לה "יש יותר טובות ממך" וניגב את השפתיים. כולם צחקו עליה ואמרתי לה "מה את מתייחסת? הייתי מעדיפה להתנשק עם עז ולא איתו, הוא אפילו לא קצת ברמה שלך" והיא חייכה אלי ואמרה "תודה, אני רומי" ועניתי לה, "ואני אלה".
הם סובבו את הבקבוק שוב, ויצא עלי. הסתכלתי סביב ולא הכרתי אף אחד כולם היו חתיכים מאוד, אבל אביאל הכי חתיך שם.
באתי לקחת את אביאל, אבל הערס הזה אמר "לא תיקחי מישהו שאת לא מכירה?" עשיתי לו פרצוף כועס ולקחתי את השני הכי חתיך שם, גם איזה ערס ששותה ומעשן הוא חייך ואמרתי לו, "קודם תשאיר פה את הבקבוק והסיגריה" הוא צחק ואמר לי "למה, את רוצה לעשות משהו?" ~גבותגבות~ ועניתי, "לא, פשוט אני לא רוצה להחנק מהריח הזה, גם ככה אתה נוטף בו" החיוך המתלהב שלו ירד, והוא קלט שהוא הולך להיתקע עם לא זורמת אחת. באנו להיכנס, אבל שוב הערס הזה אמר "הפעם, בגלל שאת חדשה, את צריכה להישאר שם לשבע דקות" והערס שוב התלהב.
לא יכולתי לומר כלום, כי אני חדשה ועדיף לי לא לדבר. אז עניתי "טוב" והלכנו.
נכנסנו לאיזה ארון והערס נישק אותי, התנתקתי ואמרתי "מה אתה חושב שאתה עושה?" הוא הסתכל עלי במבט מופתע ואמר "אז למה לקחת אותי?" ואמרתי "לא יודעת, אתה ניראת לי הכי פחות ערס שם" והוא ענה "אעם קוראים לי סהר," וחייך. אמרתי לו, "עכשיו אתה בכלל לא נראה כמו ערס," וסהר ענה, "גם את מאוהבת באביאל?" ואמרתי במהירות, "לא, ממש לא. למה אתה חושב?"
סהר ענה בקול מלגלג, "רואים. מה, את צוחקת? כולן פה מאוהבות בו, אבל יש לו איזה חברה היא כנראה ממש כוסית אם הוא אפילו לא בוגד בה."
המבט שלי השתנה לעצוב ואמרתי "כן, היא ממש יפה אבל היא מרושעת ונראה לי הוא ייפרד ממנה עוד מעט" וסהר ענה "כן, ואת לא מאוהבת בו…"
הסמקתי ואמרתי בקול מעט רם "אני ממש לא" וסהר חייך את החיוך החמוד והמתנשא שלו ואמר, "אז תוכיחי, תנשקי אותי" הטתי את הראש, ואמרתי "בחיים לא"
"למה?" סהר שאל, לא היה לי ממש מה לענות והוא ישר התפרץ ואמר "כי את מאוהבת באביאל".
"רוצה לראות שלא?"אמרתי, וסהר ענה "רוצה מאוד" והתקרבתי לנשק אותו. היינו ממש ממש צמודים, שפתאום נפתחה הדלת, זה היה אביאל.
הוא אמר "אהה חברה, כבר מאוחר, אנחנו יוצאים" ישר הרחקתי את סהר ממני ונצמדתי לאביאל ואמרתי "אה בטח, בוא" ומשכתי אותו.

מנקודת המבט של עדן :
יצאנו למסיבה בבית של ליאן, הלכתי עם חן חברה שלי והרוב היו אמורים לחכות לנו שם.
שמתי שורט קצר קצר לבן, וגופיית בטן קצרה שקופה שייראו את העגיל בטבור ונעלי עקב שחורות מבריקות.
הגענו ונכנסנו, ראיתי את כל החברים שלי וחיבקתי אותם התחלתי לרקוד קצת וכל הזמן הזה לא הבנתי איפה הוא. ואז ראיתי אותו אמרתי לו "היי," והוא אמר לי "בואי למעלה" ועלינו. סגרתי את הדלת ונישקתי אותו והתחלתי לצחוק כמו משוגעת. הוא אמר לי "מה את שיכורה רצח את" ועניתי, "לא נורא, תגיד תודה ותשתוק" והתחלתי לנשק אותו שוב ואמרתי "מה לא שתית?" והוא הסתכל עלי במבוכה וענה "לא…" וראיתי כוס חצי מלאה של בירה ואמרתי לו, "נו יאללה, תשתה את זה"
הוא היה נבוך ואמר "לא, אני לא שותה…" ועניתי "אני לא יוצאת עם חנונים, אם לא תשתה, אני אפרד ממך ואם כן תשתה… טוב, תדע אחרי שתשתה" הוא הסתכל עלי ואמר "הכל בשבילך נשמה" ושתה תוך שנייה.
הוא הפך לבן אדם שונה, הוא תפס אותי מהמותניים ונישק אותי. אמרתי "יופי, כזה חבר אני רוצה"
הוא התחיל לגעת לי בישבן, התרחקתי ושאלתי "מה אתה עושה?" ואוהד ענה "אני לא שותה, כי אני ממש משתכר חצי כוס ואני מתנהג כמו ערס רציני. ניסיתי להגיד לך אבל לא הקשבת"
בשלב הזה התחלתי לפחד, הוא התקרב אלי והתרחקתי עוד יותר ועוד יותר… עד שהגעתי לקיר ולא יכולתי לזוז יותר.
הוא התקרב אלי ותפס אותי שוב מהמותניים והתחיל לנשק אותי באגרסיביות. ניסיתי להתנתק ואמרתי לו "די בבקשה, אוהד אל תעשה את זה, אתה תהרוס הכל" והוא אמר ,"את רצית את זה לא?" והוא הוריד לי את החולצה ו………
המשך מחר …..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך