geek
חסרים לי דמיות של בנים ובנות אני ממש יודה לכם עם תרשמו לי למטה דמויות ואני אוסיף בהמשך הסיפור אשמח לביקורות ודירוגים

סיפורי בריונות ~ אלה ~ פרק 9

geek 09/06/2014 1217 צפיות תגובה אחת
חסרים לי דמיות של בנים ובנות אני ממש יודה לכם עם תרשמו לי למטה דמויות ואני אוסיף בהמשך הסיפור אשמח לביקורות ודירוגים

הוא הוריד לי את החולצה ואמרתי בבקשה אוהד לא אל תעשה את זה הוא השכיב אותי על המיטה והתחיל לנשק אותי ……
מנקודת המבט של אביאל : היינו בדרך לגינה בחוץ ואלה כל הזמן החזיקה אותי . אני מרגיש שאני ממש מתחבר אליה בתור ידידה , היא גם לא מאלה שמאוהבות בי , היא ידידה שלי וזה די כיף כי היא כיפית חמודה והיא כוסית על וכל הבנים פה מפנטזים עליה והיא איתי . למה אני מתחיל לחשוב על דברים כאלה בכלל ? היא רק ידידה שלי וזהו ! לא שאני מאוהב בה פחחחח ..
הגענו ולקחתי סיגריה , אלה דיברה עם יעל ילדה זונה אחת שמוכנה לשכב עם כל אחד רק בשביל להיות מקובלת, ואז סהר בא ולקח אותה לצד מה הוא רוצה ממנה?
הם היו ממש קרובים כאילו הם באו להתנשק .. ושתיתי בירה ניראלי שדי השתכרתי , כי לא ממש הבנתי מה אני עושה .. הם עדיין דיברו והוא הצחיק אותה .. באתי אלהם ואמרתי סהר תתרחק מאלה , אלה שתקה וסהר אמר למה מי אתה שתגיד לי מה לעשות יבן שרמוטה !! ודחף אותי והתחלתי להרביץ לו כולם צרחו יאללה מכות והבנות רק צרחו לא לא כמו פרחות .. אלה הפרידה בינינו ועזרה לי לקום . באתי לומר לה תודה והיא נתנה לי סטירה עמדתי בפרצוף המום ושתקתי . היא עזרה לסהר לקום והלכה לשבת אית
ו… ~כעבור שעה
~ מנקודת המבט של עדן
: שכבתי במיטה משותקת . לא יכולתי לזוז . הרגליים שלי רעדו והרגשתי צמרמורת זורמת לי בכל הגוף. לא היו עלי בגדים.. אוהד קם מהמיטה התלבש ואמר תודה מאמי על הערב הכי טוב אי פעם!! הוא בא ללטף אותי , נגעלתי והעפתי לו את היד ואמרתי אל תיגע בי התחלתי לבכות , ואוהד אמר מה את בוכה לא הייתי עד כדאי כך נורא.. ואמרתי לך פשוט לך בבקשה ..
הוא אמר מה שאת רוצה ויצא.. התלבשתי מהר והתחלתי לפרוץ בבכי ידעתי ידעתי שלבגוד באביאל בסוף יהיה נוראי ידעתי שהוא כזה מגעיל כל המחשבות התערבבו לי ביחד שאני בכיתי לו בבקשה אוהד אל תעשה את זה והוא לא הקשיב לי הרגשתי מגעילה .הרגשתי זונה. אמרתי לעצמי הכל קרה בגלל שאת כזאת זונה קטנה ומפקרת היית חייבת להיות זונה ובסוף זה מה שקרה. ופתאום חן נכנסה ואמרה עדן הנה את חיפשנו אותך שעה ..הסתכלתי עליה בעיניים נפוחות בדמעות ומבט עצוב והיא אמרה עדן קרה משהו? היא החברה הכי טובה שלי אני חייבת לשתף אותה בהכל באתי לספר לה אבל כל המילים נתקעו לי בגרון פשוט הנהנתי והדמעות לא הפסיקו לרדת היא התיישבה לידי וליטפה אותי ואמרתה מה קרה ? וסיפרתי לה הכל … מנקודת מהבט של אלה
: אני וסהר דיברנו מלא והבנתי איזה בן אדם מדהים הוא הוא ממש לא ערס כזה אולי קצת אבל הוא ממש חמוד.. כל הזמן פזלתי לכיוון אביאל והוא עישן ושתה כאילו אין מחר ואמרתי לו בוא לצד השני הוא רק הלך אחרי ואמר את יודעת אני שמח שאת לא מהזונות שמוכנות לנשק כל אחד דווקא כיף לדבר איתך ואני רוצה שיגיע הזמן להתנשק נתנשק הוא היה כזה חמוד באותו רגע ואמרתי לעצמי די אין אני חייבת להתגבר על אביאל חייכתי אליו ונישקתי אותו
…. ~כעבור שעתיים~
כולם כבר הלכו רק אני ואביאל נשארנו .הלכנו לשבת על איזה ספסל ורק לא רציתי שאביאל יעלה את הנושא של מה שקרה אתמול…
והוא העלה את הנושא ואמר אעם… עדן סיפרה לי הכל את באמת שלחת לחבר שלך תמונה ?
והוא הראה לכולם? וניסיתי להתאבד? זה היה כלכך מביך ..ואמרתי כן זה מה שקרה אבל בטח עדן מספרת את זה בגרסה שהופכת אותי לזונה .ואביאל הסתכל עלי במבט מרחם ואמר אז מה הגרסה האמיתית ?
ואמרתי טוב אני אספר לך .. שנה שעברה הייתי מאוהבת במישהו עד מעל הראש אבל הוא היה סציונר רציני עד שיום אחד הוא הציע לי לצאת הייתי ממש מאושרת והלכנו לסרט ואחרי הסרט הוא לקח אותי למאחורי השירותים תפס אותי ונישק אותי מאותו רגע אפילו יותר התאהבתי בו והיינו חברים במשך חודשיים שלמים ..ובגלל שהוא סציונר הוא היה חייב לבגוד בי וזו היתה ילדה אחת זונה שגם היתה מאוהבת בו.. ובסוף הוא בחר בי! היא ממש כעסה , ויום אחד שכל הכיתה שלנו הלכה לבריכה אני החלפתי לביקיני והיא צילמה אותי בלי שראיתי בלי חזיה , שלחה לילד הזה ואמרה לו שיאמר לכולם שזאת אני שלחתי לו הוא שלח את זה לכל הכיתה וכולם חשבו שאני שלחתי לו .. וקראו לי זונה הם פרסמו את זה בפייס ורשמו לי סטטוסים בציר זמן כמו: יזונה מסריחה אמן תתאבדי כבר! או: תשלחי לי תמונה גם אבל הפעם עם כל הגוף גם ככה את זונה אז זה לא משנה לך.
הם היו מתעלמים ממני , צוחקים עלי , מקניטים אותי , מרביצים לי , זורקים עלי ביצים ..מה לא את זה עוד סבלתי במשך חודשיים עד שיום אחד הגעתי לבית ספר וכולו היה מכוסה בתמונה שלי בלי חזיה. לא היה מקום אחד שלא היתה בו את התמונה הזאת 10.. ילדים באו אלי והתחילו לדפוק לי מכות שהם הפסיקו שכבתי על הרצפה סובלת מכאבים ונטפת דם ואף אחד לא עזר לי לקום ..ילדים פשוט עברו ראו אותי ועברו מסביב , או קפצו מעלי , היו כמה שגם בכוונה דרכו עלי .
שהתאוששתי פשוט רצתי הביתה , התקלחתי , ושטפתי את כל הדם. באותו רגע החלטתי פתחתי את הויטרינה וכתבתי מכתב פרידה להורים שלי עמדתי על המעקה ובאתי לשחרר וההורים שלי באו. הם שע שקרה לי משהו בבית ספר וישר באו הביתה. הם ראו אותי והורידו אותי מיד נפלתי על אמא שלי והתפרצתי בבכי ,וסיפרתי להם הכל יום אחרי כבר הלכתי לאישפוז, וידעתי שהעבר יירדוף אותי.. פשוט ידעתי אז החלטתי לא לאכול וזה מה שעשיתי הייתי במצב ממש קשה עד שראיתי בפייס את אותה ילדה שצילמה אותי כותבת עכשיו את לא אוכלת יותר אני מקווה שתמותי מהר! והבנתי למה שאני ייתן לה לנצח ויותר על החיים שלי בשבילה אני לא אעשה את זה… והתחלתי לאכול והתרפאתי. לקראת תחילת שנה וכמו שחשבתי , העבר רדף אותי .
אביאל הסתכל עלי במבט עצוב ומרחם בו זמנית ושלף שתי סיגריום והושיט לי אחת הסתכלתי עליו בתמיהה ואמרתי מה כבר יש לי להפסיד הדלקתי אותה ועישנתי .נשענתי על אביאל הוא חייך אלי שוב את החיוך ההורס שלו ואמר אל תדאגי , אני מבטיח לך שלא יקרה לך כלום אני תמיד יהיה לצידך ……..


תגובות (1)

אודה!

הקטע שגם עדן יוצאת עם קצת בעיות ולא רק בתור המרושעת המרשעת מוצא חן בעיניי, אבל אני משוועת לפיסוק. ממש קשה לי לקרוא ככה.

09/06/2014 19:40
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך