זהו... פשוט הייתי חייבת לפרוק את זה איפהשהוא.

סיפור מרגש על סבא שלי …

05/10/2014 976 צפיות 2 תגובות
זהו... פשוט הייתי חייבת לפרוק את זה איפהשהוא.

אווו מאייי גאאאד !!
אני לא מאמינה!
לפני חמש שנים,
בחג ראש השנה, סבא שלי ז״ל קנה לי נעליים שהיו גדולות עלי ממש. הן היו שתיים או שלוש מידות יותר. אז לא רצינו להחליף את הנעל וגם לא יכולנו כי באחד הטיפולים שהוא היה בהם , הוא טס לרופא בבוסטון, והוא קנה את הנעליים באחת החנויות באיזור.
אז החלטנו שנחכה עם הנעליים עד שיבוא היום והם יעלו עלי.
סבא קרה להם ״נעלי סינדרלה״, כי אלו היו נעלים שהופיעו בקטלוג במחשב, וחיכיתי מכיתה א׳ שיבוא נס והן יהיו שלי.
הנעליים האלו ממש יקרות והן עולות איזה 200 דולר ( יותר מ-650 ש״ח).
וסבא
שלי ביקש, שביום שבו אני אנעל את הנעליים האלו , אני אבוא אליו ואראה לו אותם, כאות תודה.
אז היום, לכבוד ראש השנה, סבתא שלי ( עוד לא ז״ל), ירדה למחסן וחיפשה במשך שעתיים את הנעליים האלו והיא מצאה אותם!
אני פשוט בוכה עכשיו מרוב התרגשות!!!!
אז היום הגיע היום של סבא!
היום לפני ארבע שנים, השבעתי את עצמי שכאות הערכה לדרך הארוכה שהוא עשה כדי להביא לי את הנעליים האלו, אני אלך ואראה
לו אותם!
זאת הייתה שבועה, באל!
והיום אני הולכת לבוא ולהראות לא אותם, היום!
כדי לקיים את השבועה של סבא שלי, שיסתכל מלמעלה ויהיה מאושר, ושיצחק כמו תמיד, כמו שהוא אוהב ואהב…
אני עוד מעט יוצאת לבית העלמין, והפעם , אני לא הולכת לנעול את הנעליים האלו.
הן הולכות להשאר אצלי, אבל לא רק אצלי.
גם אצל סבא שלי שכל כך אהב
אותם, ושבמיוחד בשבילי הקדים את הטיפולים שלו ונסע מבוקר עד ערב כדי להקדים את כולם לאותו החודש.
והוא סבל וסבל והכל בשבילי!
כדי שהמשאלה שלי תתגשם!
אז היום , אני הולכת לקיים את השבועה של סבא.
כי היום זה היום שעליו הושבעתי,
אני הולכת לתת לסבא נעל אחת, ובתוכה לכתוב לו משהו , שאם הוא ירצה, שיבוא , ויקח, יסתכל ועיניו יזרחו מאושר.
הסבא המלאך שלי… שישן עכשיו , שכבר לא סובל .
ומגיע לו ! מגיע לו גם להנות! ולראות שהינה, שגם כשעברו ארבע שנים מאז אותו היום שהוא הגשים לי את החלום,
עכשיו תורי להפגש איתו , ולאחד את עולם המוות והחיים .
ולקוות שיש מי ששומר עלי, ולתת לא מנחה קטנה.
נעל אדידס, עם ממתק ומכתב.
שעם בבוא היום הוא ירד, שיבוא, שיאכל את הממתק ויקרא את המכתב, ואולי גם יחזיר תשובה…
ונעל שנייה תשאר
אצלי, כדי להנציח את סבא לעולם ועד.
סבא- אתה האור שבי, ועמוק בלב אתה תמיד איתי, עייניך מזילות דמעות עגולות כשאתה רואה אותי.
ואני רואה אותך , תמיד. גם כשאני מביטה לשמי הלילה אני רואה אותך , ולא מפסיקה לצחוק ולהיות מאושרת שזכיתי להכיר סבא שכמוך !
אוהבת עד כלות סבא גיבור שלי, הפסדת בכבוד!
נוח על משכבך בשלום …


תגובות (2)

אני יושבת מול המחשבה עכשיו עם דמעות בעיניי, באמת שזה אחד הסיפורים היפים ששמעתי כל חיי. סיפור כזה גורם לי כל כך להתרגש, זה מדהים. גם ההתייחסות שלך להכול מאוד יפה. אהבתי מאוד, נשמע שאת וסבא שלך [ז"ל] הייתם קרובים מאוד.

05/10/2014 16:02

וואו, מאוד יפה, חבל לי על סבא שלך אני בטוחה שטוב לו למעלה. אבל כדאי שתוציאי את הממתק, סתם יהיו נמלים dx

05/10/2014 16:41
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך