סיפור עצוב ואובדני ..

07/12/2013 2572 צפיות 6 תגובות

"החיים לא שווים בלעדיה .."ככה אומרת לירן כל לילה שהיא בוכה ..
"יהיה בסדר "מרגיעים האנשים" יש עוד אנשים שיהיו פה בשבילך"
לירן ואמא שלה היו החברות הכי טובות בעולם ..לירן הייתה משתפת הכל עם אמא שלה היא לא התביישה בכלום ממנה. אמא שלה הייתה אישה מדהימה .אישה כל כך טובה שכולם חיזרו ..אבל היא פחדה ממערכת יחסים ..בעלה היה גבר מכה שהכה אותה ואת לירן .. בעיקר את לירן ..אמא שלה תמיד הייתה מנסה לגונן עליה .שלירן הייתה בת שבע אביה לקח מנת יתר של סמים ונפטר ..
היא תמיד חיזקה אותה .. היא הצילה אותה מהרבה מצבים רגשיים והצליחה להביא אותה למקום חזק וטוב ..שלירן והיא תמיד היו רבות בסופו של דבר מצאו את הדרך המהירה ביותר להתפייס מחדש .
אמא של לירן יום אחד הלכה לקופת חולים וחתמה על כרטיס "אדי" . היא ידעה כמה שהיא רוצה לתרום ולעזור .כבר ציינו שהיא אישה טובה.עובדת למען זכויות האישה ומצילה הרבה ילדים ממצוקה ונשים מוכות .
תמיד ששירן הייתה חולה היא ישבה איתה ולא זזה לדקה אחת אפילו.
ששירן הייתה בוכה אמא שלה תמיד הייתה מרתיחה לה חלב חם עם קצת דבש וקינמון .זה המשקה האהוב על שירן בכל שנותיה מאז היותה ילדה. היא ידעה שאם תאבד את אמא שלה לא יהיה טעם לחייה ..החיים שלה לא היו הכי טובים ..
שהייתה בת 3 לירן חלתה בסרטן הדם ..היא הבריאה וזה חזר לה ..ושוב הבריאה
האבא היה מכה ..
היא עברה אונס בהיותה נערה בת 15 כיום היא בת 18..
אמא שלה וגם סבתא שלה היו כל עולמה …סבתא תמיד תמכה ועזרה כלכלית ופינקה את הנכדה כמו אמא שנייה .היה להן אחת את השנייה את השלישית וזה הספיק להן ..
יום אחד שוב מזלה של לירן שיחק בה והיא הרגישה דקירות בלב ..והקיאה דם..
אמא וסבתא לקחו אותה לבדיקות ושם נודע שהסרטן חזר ..
יחד עם הסרטן התווספה לה מחלת לב קשה שהייתה תמיד בתוכה אבל עכשיו התפרצה וכנראה שתצטרך תרומת דם דחופה..מחלת הלב כרגע מטופלת עם כדורים
סבתא ואמא שלה דאגו נורא ..הן חיפשו תורם בכל הארץ ..ומצאו לאחר כמה זמן תורם דם מתאים .. לירן התחילה להרגיש טוב יותר.
עברה שנה ולירן חזרה לבית החולים ..מחלת הלב הכתה בה חזק הפעם.
אמא שלה אמרה לה .."לירני אני הולכת לקנות כמה דברים ואני חוזרת" .. לירן נרדמה בנתיים שלפתע מעיר אותה הרופא ואומר לה "לירן מצאנו לך תורם ללב עכשיו נכניס אותך לניתוח" .
לירן שמחה וידעה שסופסוף תבריא ורצתה לספר לאמא שלה שעוד לא חזרה עם הקניות ..
לירן נכנסה לניתוח .הניתוח עבר בהצלחה וליבה החדש הושתל טוב .
שהתעוררה מהניתוח ראתה הרבה אנשים ליידה ואת סבתא יושבת ומלטפת ללירן את שערה השחור ומביטה בה במבט עצוב בעיינה הכחולות ..
"איפה אמא" היא שאלה ..
"אני מצטער לירן..אמא שלך תרמה לך את הלב שלה ..היא מתה בתאונת דרכים וחתמה על כרטיס אדי"אמר הרופא בכל מנחם
לירן לא האמינה ופרצה בבכי קורע לבוא הפסיקה לבכות ."אין לי חיים בלי אמא!!".שבועיים אחרי סבתא שלה נפטרה מזקנה …
לירן לא יכלה לעמוד בכאב הזה יותר..היא קנתה כדורי שינה לקחה הרבה במכה בעודה שוכבת במיטה של אמא והתאבדה …


תגובות (6)

או מיי גאדדדדדדדד!!!!! אלוהיםםם!! נשבעת לך שיש לי צמרמורת בכל הגוף עכשיו!!!! מדהים!! את כותבת מעולה !! פשוט מושלם!! מצדיעה לך, ריגשת :,)

07/12/2013 14:54

תודה תודה !! 3>

07/12/2013 14:54

יאוווו אימאאאא איזה סיפור עצוב :(
נ.ב כתיבה יפה מאוד
שבוע טוב
לילה מקסים …❤️
אוהבת שרית

07/12/2013 14:55

זה עצוב ומדהים!!! מדרגת 5!!!

07/12/2013 14:59

אוימיגאד!!
איזה סיפור עצוב ויפה!
:-(

08/12/2013 02:00

ואווו תודה לכולן !!!

08/12/2013 02:48
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך